Ik heb nu tot twee keer toe ongeveer 24 minuten bij mijn wasmachine voor het einde van het programma een kortdurend gebonk gehoord. Hij centrifugeert op dat moment niet, maar is rustig aan het draaien. 24 minuten voor het einde hoor ik vijf keer gebonk, en daarna doet hij het weer zoals normaal.
Het is
Samsung ecobubble die een jaar of vijf oud is, en die ik nieuw heb gekocht.
- er werd me verteld dat het zou kunnen zijn dat er iets van veters of touwtjes oid door de trommel heen zouden kunnen steken waardoor de trommel misschien net even 'scheef loopt'. Ik heb het echter ook gehad toen er alleen maar beddengoed in zat.
- misschien is een schokdemper het aan het begeven. Maar het lijkt mij dat hij dan wel meer zou bonken dan even vijf keer en verder niets geks doet of niet?
- misschien zit er iets in het filter. Ik ga hem nog openmaken, maar als dat zo is zou ik toch ook wel vaker gebonk moeten horen?
Weet iemand wat het zou kunnen zijn?
Edit: ik heb het filter eruit gehaald en daar vond ik een klein ijzeren kettinkje wat een keer in mijn broekzak had gezeten. Ik draai morgen weer een was, maar ik ben bang dat het gebonk niet weg zal zijn.
[ Bericht 4% gewijzigd door Ypmaha op 12-06-2024 22:01:39 ]