abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:44:14 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_213882668

https://www.telegraaf.nl/(...)d-en-ongeloofwaardig

Heel vreemd deze draai van de PVDA en D66 dat nu opeens het verbranden van hout uit bossen uit Canada en Letland kennelijk toch milieuvervuilend is

Vreemd dat de tientallen miljarden subsidie voor de biomassa stook tientallen jaren blijven doorgaan .
Dit grenst net als de tientallen miljarden voor stikstof die weg zijn, aan complete waanzin

quote:
Verbazing over biomassa-draai van Timmermans: ’Absurd en ongeloofwaardig’
ONZE PARLEMENTAIRE REDACTIE

Aangepast: 11 min geleden12 min geledenin BINNENLAND

DEN HAAG - Het verbranden van houtige biomassa moet niet meer worden aangemerkt als ’duurzame energiebron’.

Een meerderheid van de Tweede Kamer heeft dat bepaald.

Opvallend: ook PvdA/GL-voorman Frans Timmermans steunt plots het verzet tegen houtverbranding, terwijl hij als Eurocommissaris juist beweerde dat het stoken van biomassa een noodzakelijk alternatief is voor ’fossiele’ brandstoffen.
quote:
De Dierenpartij kwam met een motie om de biomassaban in Europees verband te bepleiten.

Volgens Kamerlid Christine Teunissen waarschuwt het RIVM al sinds 2018 voor gezondheidsschade door energieproductie op basis van houtige biomassa.

Ook uit de nationale klimaatraadpleging blijkt dat het overgrote deel van de Nederlandse burgers tegen het importeren van hout is om hier op te stoken. 105 Kamerleden schaarden zich dan ook achter de motie.

Alleen VVD, BBB, CDA, Denk en de SGP steunden de motie niet.
quote:
Subsidietrein'
Volgens Swart - in het verleden ook actief geweest voor GL - heeft Timmermans de deur juist opengezet naar extra houtverbranding.

,,Wat Timmermans nu ook steunt, we zijn de komende vijf tot vijftien jaar niet af van biomassa, waarvoor de meeste subsidies al zijn vergeven (zoals aan Vattenfall) of beloofd (zoals aan RWE).

Die subsidietrein dendert dankzij Timmermans op volle kracht voort en die krijg je met de beste moties van de wereld voorlopig niet meer tot stilstand.
quote:
het ongekend ironisch' is dat deze motie nu wordt gesteund door de partij van Frans Timmermans. ,,

Hij was nog niet lang geleden als Eurocommissaris in Brussel. de grootste pleitbezorger van grootschalige biomassaverbranding

Onder zijn bewind heeft gesubsidieerde biomassaverbranding kunnen uitgroeien tot een van de grootste ecologische rampen wereldwijd.

Het nu steunen van deze motie is dus ongeloofwaardig en absurd."

[ Bericht 8% gewijzigd door michaelmoore op 13-06-2024 19:37:27 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:47:31 #2
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_213882703
Draaien of niet. Blij dat zij ook inzien wat een abjecte onzin dit is.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_213882935
Godsamme zeg wat een ongelooflijke drol. |:( Bomen omhakken is alsof je brandweerauto's van de brandweer gaat verkopen waardoor er geen brand op tijd geblust kan worden.

En door de biomassa is de ontbossing sneller toegenomen dan ooit.
mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 12 juni 2024 @ 18:18:56 #4
323876 michaelmoore
pi_213883042
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:08 schreef HSG het volgende:
Godsamme zeg wat een ongelooflijke drol. |:( Bomen omhakken is alsof je brandweerauto's van de brandweer gaat verkopen waardoor er geen brand op tijd geblust kan worden.

En door de biomassa is de ontbossing sneller toegenomen dan ooit.
en het stopt niet , de afgesproken subsidies hiervoor gaan ook gewoon door

De boten met hout pellets blijven komen naar Rotterdam en jan met de pet blijft zich scheel betalen aan al die monopolistische warmte bedrijven

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 13-06-2024 15:57:01 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_213883073
Heel raar deze draai, dat zie ik ze bij de pvv niet doen daar zijn ze tenminste consistent.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_213883168
Wat zijn ze daar snel achtergekomen zeg!

• bomen omzagen met fossiele energie;
• dode bomen transporteren naar zeehavens met fossiele energie
• dode bomen verschepen met fossiele energie
• dode bomen vermalen en samenpersen tot pellets, met fossiele energie
• houtpellets transporteren naar biomassacentrales met fossiele energie

Dit alles zou goed zijn voor het milieu en de mensheid behoeden voor de ondergang? Wie had dat ooit geloofd?

Wat wordt het volgende smoesje om belastingheffing te 'verkopen' aan de belastingslaven?
  woensdag 12 juni 2024 @ 18:32:14 #7
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213883175
PvdA is voor hoogwaardige biomassa maar tegen niet-duurzame biomassa, dat stond 2 verkiezingen geleden al in het partijprogramma. De Telegraaf is weer eens onzin aan het spuien.
We have always been at war with Eastasia.
  woensdag 12 juni 2024 @ 19:06:14 #8
323876 michaelmoore
pi_213883606
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 18:32 schreef -XOR- het volgende:
PvdA is voor hoogwaardige biomassa maar tegen niet-duurzame biomassa, dat stond 2 verkiezingen geleden al in het partijprogramma. De Telegraaf is weer eens onzin aan het spuien.
we konden beter een paar van die miljarden aan oekraine geven ipv aan de vrienden van Timmermans en Jetten
pi_213883645
quote:
Het is al door TImmermans veroorzaakt toen hij nog in de Europese Commissie zat.
  woensdag 12 juni 2024 @ 19:41:58 #10
323876 michaelmoore
pi_213884047
quote:
mooi gezegd , maar wat is het verschil tussen hoogwaardige bomen en laagwaardige bomen uit canada of letland verbranden
pi_213884059
quote:
'Hoogwaardige biomassa', ik heb geen idee waar ik aan moet denken. Mijn google kon het ook al niet vinden. Mijn google kent mij en kwam met een interessant blog: “Het is eigenlijk schandalig dat biomassa wordt gebruikt voor de meest laagwaardige toepassing: energie”. Maar dit had ikzelf wel bedacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door hb64 op 12-06-2024 20:12:42 ]
  woensdag 12 juni 2024 @ 19:48:21 #12
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213884149
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:42 schreef hb64 het volgende:

[..]
'Hoogwaardige biomassa', ik heb geen idee waar ik aan moet denken. Mijn google kon het ook al niet vinden. Mijn google kent mij en kwam met een intersesant blog: “Het is eigenlijk schandalig dat biomassa wordt gebruikt voor de meest laagwaardige toepassing: energie”. Maar dit had ikzelf wel bedacht.
Biomassa die verwerkt is tot hoogwaardige energiebron voor duurzame toepassingen moet dat uiteraard zijn.
We have always been at war with Eastasia.
  woensdag 12 juni 2024 @ 19:56:15 #13
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213884253
You dont say...

No shit, Sherlock
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 12 juni 2024 @ 19:58:36 #14
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213884298
quote:

[..]
'Hoogwaardige biomassa', ik heb geen idee waar ik aan moet denken. Mijn google kon het ook al niet vinden. Mijn google kent mij en kwam met een intersesant blog: “Het is eigenlijk schandalig dat biomassa wordt gebruikt voor de meest laagwaardige toepassing: energie”. Maar dit had ikzelf wel bedacht.
Mooi verkooppraatje en sales term

Weinig inhoud.
1947-2016
pi_213884448
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
mooi gezegd , maar wat is het verschil tussen hoogwaardige bomen en laagwaardige bomen uit canada of letland verbranden
Er valt natuurlijk wel iets te zeggen om houtafval uit snoeiafval of verder onbruikbare resten uit de houtproductie (bast, kleine reststukjes nadat je balken gezaagd hebt) te gebruiken voor energie. Dat is nuttiger dan het op een hoop gooien en wachten totdat het weggerot is.

Naar mijn idee was dat ook het de oorspronkelijke gedachte achter biomassa.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_213884467
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:06 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
We konden beter een paar van die miljarden aan oekraine geven ipv aan de vrienden van Timmermans en Jetten
Die vele miljarden hadden we uit kunnen geven aan:
• de bouw van kerncentrales, betrouwbare stabiele energievoorziening
• stadsvernieuwing, slecht geisoleerde woningen vervangen door moderne comfortable huizen of appartementen. Natuurlijk op een manier dat belastingslaven er voordeel aan hebben en niet de bezittende klasse.
• uitbreiding van de betaalbare woningvoorraad

Politiek links is allang niet meer bezig met de belangen van de bevolking. Frenske is alleen met zichzelf bezig. Jetten maakt zich drukker om de hogere BTW op boeken en kranten dan om de enorm verhoogde energiebelasting, waar hijzelf een hoofdrol in speelt. Jetten als minister van welvaartsvernietiging en armoedebevordering.

Oekraine moeten we steunen natuurlijk. Hoewel dit land al veel nucleaire energie opwekt.
pi_213884727
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:06 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
we konden beter een paar van die miljarden aan oekraine geven ipv aan de vrienden van Timmermans en Jetten
Ik vind het bijzonder hoe een noodzakelijk kwaad om rechts ook een beetje mee te krijgen met het niet vernietigen van de leefbaarheid van onze planeet in de hoofden van wappies een paradepaardje van links zou zijn geworden. Biomassa in kolencentrales gooien is een gigantische subsidie richting traditionele energiemaatschappijen. Niet bepaald de doelgroep waar linkse partijen normaal gesproken helikoptergeld aan willen geven. In dit geval ook niet.
  woensdag 12 juni 2024 @ 20:39:07 #18
323876 michaelmoore
pi_213884837
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 20:08 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Er valt natuurlijk wel iets te zeggen om houtafval uit snoeiafval of verder onbruikbare resten uit de houtproductie (bast, kleine reststukjes nadat je balken gezaagd hebt) te gebruiken voor energie. Dat is nuttiger dan het op een hoop gooien en wachten totdat het weggerot is.

Naar mijn idee was dat ook het de oorspronkelijke gedachte achter biomassa.
Het resultaat is kleine warmtecentrales met EEN exploitant die de "klanten" totaal uitzuigt met rekeningen die 100% hoger zijn, dan als er wel concurrentie is

Dit gaat gepaard met mijarden aan subsidie, de verhuurders hebben nu door dat hun woningen met warmtenet onaantrekkelijk zijn en zeer moeilijk om te verhuren ,daardoor daalt de aanleg van warmte netten

woningeigenaren die acepteren geen warmtenetten , echt niet , never , dus alleen sociale huurwoningen die zijn de pineut van deze energie fraudeurs monopolisten

maar de afgesproken miljarden subsidies die blijven en worden zelfs verder doorgezet door D66 Jetten en Co.

laten we het maar niet hebben over de 30 miljard aan stikstof gelden

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 12-06-2024 22:32:19 ]
  woensdag 12 juni 2024 @ 22:24:39 #19
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_213886094
Je kunt nog beter bruinkool verbranden dan hout. Dan blijven de bossen tenminste bestaan.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 13 juni 2024 @ 08:46:25 #20
323876 michaelmoore
pi_213888613
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2024 22:24 schreef ACT-F het volgende:
Je kunt nog beter bruinkool verbranden dan hout. Dan blijven de bossen tenminste bestaan.
De vergunningen en de tientallen miljarden subsidie gaan gewoon door met dank aan D766 en Groen Links
Er is teveel geld mee gemoeid, hoezo Nederland niet corrupt

Bomen groeien toch weer, als je ze daarna weer aanplant , dus is het CO2 saldo NUL O-) O-)

[ Bericht 11% gewijzigd door michaelmoore op 13-06-2024 08:59:17 ]
  donderdag 13 juni 2024 @ 08:48:26 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_213888628
Goh :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_213888754
quote:

[..]
'Hoogwaardige biomassa', ik heb geen idee waar ik aan moet denken. Mijn google kon het ook al niet vinden. Mijn google kent mij en kwam met een interessant blog: “Het is eigenlijk schandalig dat biomassa wordt gebruikt voor de meest laagwaardige toepassing: energie”. Maar dit had ikzelf wel bedacht.
Er komt dagelijks Chinese meuk hier aan op goedkope pallets voor eenmalig gebruik. Die pallets zijn dan afval en reeds hier getransporteerd. Schijnbaar is dat opeens hoogwaardig biomassa. Net als het zaagsel en restjes van de houtzagerij en de bootenmakers.
.
  donderdag 13 juni 2024 @ 09:02:29 #23
323876 michaelmoore
pi_213888756
quote:
86s.gif Op donderdag 13 juni 2024 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goh :')
In Scandinavie vangen ze de CO2 af en daar maken ze dan weer bio brandstof voor vliegtuigen van zegt Timmermans op 1:12

hoe gestoord is dat

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 13-06-2024 09:48:56 ]
pi_213889119
De dag die je wist dat zou komen.

Wat een zak tabak is het toch ook, met zijn green deal.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_213889142
Er is ook echt niemand die bij zijn volle verstand is die denkt dat bossen verbranden goed voor het milieu is.

Timmermans is een rasopportunist, dat blijkt maar weer. Geldt overigens voor de meeste politici.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_213889162
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 09:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
In Scandinavie vangen ze de CO2 af en daar maken ze dan weer brandstof voor vliegtuigen van zegt Timmermans op 1:12

2 jaar geleden

hoe gestoord is dat
Timmermans is een graaier en kletsmajoor zonder relevante kennis van zaken. Die man heeft Frans gestudeerd, wat weet die er nou van. Hem kan je alles wijsmaken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_213889674
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 17:47 schreef thedeedster het volgende:
Draaien of niet. Blij dat zij ook inzien wat een abjecte onzin dit is.
True, maar waarom moet dat zo lang duren? Of moesten er eerst wat vriendjes gespekt worden, die nu straks miljarden krijgen om hun fabrieken om te bouwen?
  donderdag 13 juni 2024 @ 12:04:16 #28
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_213890700
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:34 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
True, maar waarom moet dat zo lang duren? Of moesten er eerst wat vriendjes gespekt worden, die nu straks miljarden krijgen om hun fabrieken om te bouwen?
Inderdaad. Mijn grootste kritiekpunt op de politiek. Links of recht, ze hebben allemaal te maken met lobbyisten en geld.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 13 juni 2024 @ 13:16:47 #29
323876 michaelmoore
pi_213891648
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 12:04 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Inderdaad. Mijn grootste kritiekpunt op de politiek. Links of recht, ze hebben allemaal te maken met lobbyisten en geld.
Dat klopt, subsidie harken en monopolies realiseren op het energie verbruik sociale huurwoningen

ze kunnen toch geen kant op die huurders , geen absurde huurverhoging mogelijk,
dan maar flink dokken voor je energiekosten aan de energievrienden van de pvda , maar bloeden zal je

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 13-06-2024 13:34:29 ]
  donderdag 13 juni 2024 @ 13:36:15 #30
323876 michaelmoore
pi_213891846
quote:

[..]
de een wordt gesponsord door Rusland en de ander door energie bedrijven die allemaal een monopolie toebedeeld krijgen om huurders van sociale woningbouw uit te melken

een kennis van me die ging van 85 euro per maand voor gas en licht naar 450 euro per maand aan het warmtenet , zo woon je wel erg duur :W

[ Bericht 7% gewijzigd door michaelmoore op 13-06-2024 19:40:52 ]
  vrijdag 14 juni 2024 @ 11:09:07 #31
323876 michaelmoore
pi_213901553
https://news.mongabay.com(...)thful-biomass-firms/
quote:
The Netherlands to stop paying subsidies to 'untruthful' biomass firms
In North-Carolina zijn ze zo blij met de monopolistische warmtenet ideen van de Hr Timmermans

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 14-06-2024 20:01:11 ]
  zondag 16 juni 2024 @ 15:10:56 #32
323876 michaelmoore
pi_213933292
https://www.telegraaf.nl/(...)-na-draai-oostenrijk

quote:
Omstreden EU-natuurherstelwet lijkt het toch te halen na draai Oostenrijk
Aangepast: 4 min geleden28 min geledenin BUITENLAND

BRUSSEL - De Europese natuurherstelwet maakt toch kans de eindstreep te halen. Oostenrijk maakt een ommezwaai en lijkt de omstreden wet toch aan genoeg steun van de EU-landen te helpen. Maandag stemmen ze erover.

Europese natuur herstelwet geld die ook voor Estland en Canada en north Carolina ??

pi_213933545
Ze kunnen moeilijk blijven liegen als iedereen ziet dat het vervuilend is. Op naar de volgende scam.
  zondag 16 juni 2024 @ 15:22:26 #34
323876 michaelmoore
pi_213933642
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 15:19 schreef QAnonn het volgende:
Ze kunnen moeilijk blijven liegen als iedereen ziet dat het vervuilend is. Op naar de volgende scam.
Als men dit niet mag meentellen voor het "doel 2030" dan gaan ze het niet halen , en dat moet van Jetten en Timmermans en kernenergie , neeeee, dat is niet goed he, of nu toch weer wel meneer Jetten ??

pi_213933668
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 15:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Als men dit niet mag meentellen voor het "doel 2030" dan gaan ze het niet halen , en dat moet van Jetten en Timmermans en kernenergie , neeeee, dat is niet goed he, of toch weer wel meneer Jetten ??
Zit Jetten op dit forum?
  zondag 16 juni 2024 @ 15:24:54 #36
323876 michaelmoore
pi_213933707
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 15:23 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Zit Jetten op dit forum?
vast en zeker
pi_213934662
Het idee is dat je voor iedere boom die je verbrand een nieuwe boom plant. In Scandinavi doen ze dat ook. Maar wij kopen de goedkoopste pellets, op plaatsten waar ze dat niet doen. Maar dan nog: die boom doet er tientallen jaren over om te groeien en maar tien minuten om te verbranden. Dus je krijgt ze niet aangesleept.
  zondag 16 juni 2024 @ 17:53:59 #38
323876 michaelmoore
pi_213936888
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 16:00 schreef SymbolicFrank het volgende:
Het idee is dat je voor iedere boom die je verbrand een nieuwe boom plant. In Scandinavi doen ze dat ook. Maar wij kopen de goedkoopste pellets, op plaatsten waar ze dat niet doen. Maar dan nog: die boom doet er tientallen jaren over om te groeien en maar tien minuten om te verbranden. Dus je krijgt ze niet aangesleept.
Daarnaast is een verbranden van bomen nog erger dan een steenkool centrale, en die hebben we bijna allemaal gesloten, wat ook enorm veel geld gekost heeft

https://www.trouw.nl/nieu(...)tps://www.google.nl/
quote:
Wat is vervuilender kolen of hout?
Bij het verbranden van hout komt er pakweg anderhalf keer zoveel CO2 in de lucht als bij het verbranden van steenkool en tot drie keer zoveel als bij het verbranden van aardgas.25 mrt 2019
quote:
Redactie 23 november 2015, 10:52
In een open brief in Trouw pleitten 64 hoogleraren om alle kolencentrales in Nederland per direct te sluiten als 'duurzaam signaal'. Ze willen dat Rutte die boodschap volgende week meeneemt naar de klimaattop in Parijs

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 16-06-2024 18:04:31 ]
pi_213940575
Seg kennen jjullie Paulus al, Paulus de bos verbrander
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  zondag 16 juni 2024 @ 22:11:57 #40
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213940762
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 13:36 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
de een wordt gesponsord door Rusland en de ander door energie bedrijven die allemaal een monopolie toebedeeld krijgen om huurders van sociale woningbouw uit te melken

een kennis van me die ging van 85 euro per maand voor gas en licht naar 450 euro per maand aan het warmtenet , zo woon je wel erg duur :W

Stadsverarming Purmerend is precies hetzelfde. Mensen betalen nu meer dan voor hun overgang in de 'proeftuin'. En toch wordt het doorgedrukt....

Dit moet stoppen.
1947-2016
  zondag 16 juni 2024 @ 22:14:24 #41
323876 michaelmoore
pi_213940807
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 22:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Stadsverarming Purmerend is precies hetzelfde. Mensen betalen nu meer dan voor hun overgang in de 'proeftuin'. En toch wordt het doorgedrukt....

Dit moet stoppen.
en allemaal mensen in sociale huurwoningen , raar spel is hier gespeeld
Jetten gaat eind volgend jaar een voorstel naar de kamer sturen zegt ie ,a doeiiii

keuze mogelijkheid tussen warmte aanbieder >?? Nee helaas dat kan niet
pi_213941466
quote:

[..]

Dit moet stoppen.
Niet alleen betaal je meer maar je komt ook tot de ontdekking dat je helemaal niet goed bezig bent. Je neemt iets af wat meer vervuild dan gas en wat voor ontbossing zorgt.
  zondag 16 juni 2024 @ 22:57:55 #43
323876 michaelmoore
pi_213941656
quote:

[..]

Dit moet stoppen.
Ja dit experiment van de EU moet stoppen
  zondag 16 juni 2024 @ 23:17:38 #44
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213941924
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 22:14 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
en allemaal mensen in sociale huurwoningen , raar spel is hier gespeeld
Jetten gaat eind volgend jaar een voorstel naar de kamer sturen zegt ie ,a doeiiii

keuze mogelijkheid tussen warmte aanbieder >?? Nee helaas dat kan niet
In de proeftuin in Purmerend waren het gemixte wijken. Koop en huur. In de aflevering van de hofbar was het een koopwijk.
1947-2016
  zondag 16 juni 2024 @ 23:18:28 #45
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213941930
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2024 22:48 schreef HSG het volgende:

[..]
Niet alleen betaal je meer maar je komt ook tot de ontdekking dat je helemaal niet goed bezig bent. Je neemt iets af wat meer vervuild dan gas en wat voor ontbossing zorgt.
Zeker in Purmerend. SVP wilde zelfs nog een 2de biomassa centrale neerzetten. Een 2de :')
1947-2016
pi_213941944
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zeker in Purmerend. SVP wilde zelfs nog een 2de biomassa centrale neerzetten. Een 2de :')
Dan neem je toch de hele klimaatcrisis niet serieus en denk je alleen maar je portemonnee.
  zondag 16 juni 2024 @ 23:36:27 #47
323876 michaelmoore
pi_213942101
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]
In de proeftuin in Purmerend waren het gemixte wijken. Koop en huur. In de aflevering van de hofbar was het een koopwijk.
nou dan zijn die mensen gek dat ze voor gestemd hebben, ik had het NOOIT gedaan, geen mens die aan mijn keteltje komt
pi_213942220
quote:

[..]
Daarom de overheid niet te groot laten zijn en goed afgebakend; hoe groter en meer macht, hoe minder mensen je moet omkopen/benvloeden om je zin te krijgen. Liever alles (of in ieder geval zoveel mogelijk) gefragmenteerd, dan hebben doe lui veel meer moeite om hetzelfde te bereiken.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tch blijft bestaan.
pi_213942229
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:19 schreef HSG het volgende:

[..]
Dan neem je toch de hele klimaatcrisis niet serieus en denk je alleen maar je portemonnee.
De onderzoeken zijn duidelijk toch? Iedereen is vr klimaat, maar niemand wilt betalen. Dat kan toch geen verrassing meer zijn. Klimaatbeleid voeren is dus slecht voor je politieke kapitaal en ambities.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tch blijft bestaan.
pi_213942236
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 23:57 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
De onderzoeken zijn duidelijk toch? Iedereen is vr klimaat, maar niemand wilt betalen. Dat kan toch geen verrassing meer zijn. Klimaatbeleid voeren is dus slecht voor je politieke kapitaal en ambities.
Er is ook al onderzocht dat het hele klimaatbeleid juist voor meer natuurvernietiging en meer co2 uitstoot zorgt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')