https://www.ad.nl/show/di(...)ste-kindje~a685e674/quote:Dionne Stax en Steven Jansen verwachten hun eerste kindje
Dionne Stax en haar vriend dj Steven Jansen verwachten een kindje. Dat laat de 39-jarige presentatrice en haar partner weten via Instagram. Ze delen daarbij de echo-foto's waarop de kleine spruit te zien is en een rompertje met de tekst: ‘Keep calm my dad's a dj’.
quote:
Valt toch reuze mee man.quote:
Zou jij niet willenquote:
Neen. Nietszeggende vrouw met zero persoonlijkheid, vind ik. Zou het alleen daarom al niet met hur kunnen doen. Ook al zou ze geld bieden of VVV bonnen.quote:
En met Ben? I.p.v. Hur. En als ze honderd tich miljoen VVV bonnen aanbiedt ? Of een seizoenkaart voor VVV ?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Neen. Nietszeggende vrouw met zero persoonlijkheid, vind ik. Zou het alleen daarom al niet met hur kunnen doen. Ook al zou ze geld bieden of VVV bonnen.
Ik vind het juist een stijlvolle, mooie vrouw…quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Neen. Nietszeggende vrouw met zero persoonlijkheid, vind ik. Zou het alleen daarom al niet met hur kunnen doen. Ook al zou ze geld bieden of VVV bonnen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
En met Ben? I.p.v. Hur. En als ze honderd tich miljoen VVV bonnen aanbiedt ? Of een seizoenkaart voor VVV ?
Gelukkig maar dat er mensen zijn die het anders zienquote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind het juist een stijlvolle, mooie vrouw…
Én nietszeggend, met zero persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind het juist een stijlvolle, mooie vrouw…
Ze zijn vanaf het begin al niks, of ze worden naar de middelmaat omgetoverd. Zoals Tooske, Chantal en Dionne. Op een ander gebied begint het nu met Merel Ek. Werd niet meer uitgenodigd bij VI. Nu mag ze weer meedoen, maar wel gezellig en een SBS-kapsel.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:49 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Én nietszeggend, met zero persoonlijkheid.
Die ze aan het begin van haar carrière iets meer uitstraalde, maar ze lijkt mentaal vroeg verouderd.
Ik snap wel wat Omroep Max erin ziet.
Puntige knieen ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |