Aldus hijzelf op Instagram. Hij was gister als tweede man te zien bij Boulevard, nu al de laan uitgestuurd. Zonde. Vond 'm een lekkere radiostem hebben. https://www.instagram.com/p/C8CTLFtIDqZ/quote:Lieve volgers, ik wil graag wat met jullie delen.
Vanaf vandaag maak ik géén programma meer voor BNNVARA op NPO Radio 2. Ik vind het belangrijk om dat goed uit te leggen zodat er geen verwarring ontstaat over deze situatie en mijn liefde voor NPO Radio 2. Mijn eerste grote liefde is radio en dat zal altijd zo blijven. Naast radio zien jullie me af en toe op TV en dat komt omdat ik ook ben gaan houden van het tv-vak en super gemotiveerd ben om mezelf constant te blijven ontwikkelen. De vrijheid om mezelf ook op andere plekken en manieren dan alleen bij BNNVARA te kunnen ontwikkelen vind ik belangrijk en dat werd me de laatste weken nog duidelijker.
Waarom dan vanaf vandaag niet meer te horen voor BNNVARA op NPO Radio 2?
Omdat mijn contract met BNNVARA het niet toestaat dat ik naast radio mezelf ook op andere plekken ontwikkel als bijvoorbeeld tv-presentator. Gesprekken hierover zijn tot op het laatste moment gevoerd, in de hoop dat we er samen uit konden komen. Ik betreur deze uitkomst maar respecteer de keuze van BNNVARA en ben dankbaar voor de samenwerking en kansen die in het verleden gecreëerd zijn. Tegelijkertijd hoop ik dat er een plek is waar dit naast elkaar kan bestaan en het elkaar zelfs zal versterken! Gelukkig zijn er voorbeelden genoeg die dat in de praktijk laten zien.
NPO Radio 2 is mijn club en zender en als het aan mij ligt dan zijn de luisteraars van NPO Radio 2 nog lang niet van me af! Dus: Absoluut geen goodbye maar een break die ik ga gebruiken om te zorgen dat ik hopelijk snel weer te horen ben op NPO Radio 2.
Ik kijk er nu al naar uit om weer samen met jullie radio te maken want dat is wat ik het liefste doe! Liefs van mij en laten we afspreken: tot snel weer op de radio!
Die willen gewoon geen tweede Marieke die door twee banen ziek thuis komt te zittenquote:Op maandag 10 juni 2024 15:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aldus hijzelf op Instagram. Hij was gister als tweede man te zien bij Boulevard, nu al de laan uitgestuurd. Zonde. Vond 'm een lekkere radiostem hebben. https://www.instagram.com/p/C8CTLFtIDqZ/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |