Op Budgetgaming, postend vanuit Hong Kong.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja waar is YiLong. Ik mis de stalkers in Oekraïens spelen posts
Dat is hoe jij het interpreteert en daar ben je vrij in. Ik ben het daar niet mee eens.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En als jij zo denkt doe je alsof de andere gek zijn en jij gelijk hebt
Positief baar gekeken, de dame is wel hel heel interessant. Stealth ziet er nu wel heel goed uit. De samoerai ben ik nog niet van overtuigd. AC Valhalla gevoel krijg ik bij hem. Jij ook positiefquote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vond de extended gameplay trailer er ook wel dik uitzien eigenlijk. Heeft weinig meer met Assassin's Creed te maken maar goed, de combat zag er wel tof uit. Met die tank build een beetje peasants neermaaien. Wat vond @:DKUp er van?
Inderdaad, maar ik merk de niet GOTY games vaak leuker en beter te vinden dan de absurde GOTY games.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Ubisoft games zullen nooit GotY worden, maar ik vind ze altijd wel erg leuk en vermakelijk.
En daar gaat het uiteindelijk om
Dragon Age en Avowed. Eventueel nog wat andere dingen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Welke open wereld games komen er nog meer uit eind dit jaar?
Valhalla gevoelquote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Positief baar gekeken, de dame is wel hel heel interessant. Stealth ziet er nu wel heel goed uit. De samoerai ben ik nog niet van overtuigd. AC Valhalla gevoel krijg ik bij hem. Jij ook positief?
Ik zie wel dat het van de AC Odyssey makers is. De wereld, de sfeer en keuzes voornamelijk.
[..]
Inderdaad, maar ik merk de niet GOTY games vaak leuker en beter te vinden dan de absurde GOTY games.
[..]
Dragon Age en Avowed. Eventueel nog wat andere dingen.
Ziet eruit als een budgetbak game eerlijk gezegd. Rond Black Friday of kerst misschien al goedkoper.quote:
AC Shadows en Star Wars Outlaws ga ik wel halen. Ik wacht alleen even af, want ik wil het dan wel op een PS5 PRo spelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Valhalla gevoel
Het zal ongetwijfeld vloeken (als een hoer) in de kerk zijn, maar van alle Assassin’s Creed games, zowel oude als nieuwe stijl, vind ik Valhalla veruit de leukste (niet perse hetzelfde als de beste).
Dus als Shadows dezelfde feel heeft, dikke prima wat mij betreft
Had jij jouw Series X nou verkocht of toch niet?
Staat me iets van bij dat je die weg gedaan had.
Dragon Age komt day one naar Game Pass.
Als je Xbox Showcase gezien hebt, er komt echt een shitload aan toffe (afhankelijk van je smaak danquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
AC Shadows en Star Wars Outlaws ga ik wel halen. Ik wacht alleen even af, want ik wil het dan wel op een PS5 PRo spelen.
Series X heb ik verkocht. Deed er echt niks meer mee. Dit komt wel snel in de aanbieding.
Heel eerlijk zijn het mijn games niet echt en jaren geleden loog Phil al dat de games allemaal kwamen. Nu nog niet uitquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je Xbox Showcase gezien hebt, er komt echt een shitload aan toffe (afhankelijk van je smaak dan) day one naar GamePass
Helaas wel ja.. ach ja slechter dan Inquisition zal het niet zijn, met al die fetch quests. Deze is ook niet open world had ik gelezen (wel grote gebieden maar niet open world)quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ziet eruit als een budgetbak game eerlijk gezegd. Rond Black Friday of kerst misschien al goedkoper.
Ziet eruit als Kingdom of Amalur.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Helaas wel ja.. ach ja slechter dan Inquisition zal het niet zijn, met al die fetch quests. Deze is ook niet open world had ik gelezen (wel grote gebieden maar niet open world)
Die was best gaaf.quote:
Dat kanquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel eerlijk zijn het mijn games niet echt en jaren geleden loog Phil al dat de games allemaal kwamen. Nu nog niet uit
Vond het er grafisch wel goed uitzien en de knokpartijen oogden ook wel tof - beter dan vele vorige delen. Echt genoten van een Assassin's Creed heb ik niet meer sinds Black Flag, wat zoals iedereen weet de beste is uit de franchise, maar speel de nieuwe delen meestal wel ff. Mirage heb ik nog een aardige deuk in geslagen al kwam daar de onvermijdelijke sleur op den duur ook wel weer in. Ga deze iig wel (weer) een kans geven.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:53 schreef DKUp het volgende:
Positief baar gekeken, de dame is wel hel heel interessant. Stealth ziet er nu wel heel goed uit. De samoerai ben ik nog niet van overtuigd. AC Valhalla gevoel krijg ik bij hem. Jij ook positief?
En als ze komen zijn het allemaal zesjes (Behalve Lies of P) of belanden ze in een development hel (Silksong en STALKER 2). Laat Microsoft maar eens met iets beter dan een 6/7 komen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel eerlijk zijn het mijn games niet echt en jaren geleden loog Phil al dat de games allemaal kwamen. Nu nog niet uit
Rustig aan Todd Howard. Dragon Age op GamePass is nooit aangekondigd toch? Starfield DLC is ook niet gratis. Dragon Age zal wel binnen een jaar op GamePass komen via EA Play zoals alle andere EA games.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dragon Age, die Starfield DLC.
En allemaal day one op Game Pass
Lies of P was wel de verrassing idd. Niet perfect maar dicht in de buurt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
En als ze komen zijn het allemaal zesjes (Behalve Lies of P) of belanden ze in een development hel (Silksong en STALKER 2). Laat Microsoft maar eens met iets beter dan een 6/7 komen.
[..]
Rustig aan Todd Howard. Dragon Age op GamePass is nooit aangekondigd toch? Starfield DLC is ook niet gratis. Dragon Age zal wel binnen een jaar op GamePass komen via EA Play zoals alle andere EA games.
Bro hoe kan je zeggen dat stalker 2 in dev hell zit terwijl die game ontwikkeld wordt in een land wat in oorlog is, en er zelfs al devs zijn gestorven aan het front.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
En als ze komen zijn het allemaal zesjes (Behalve Lies of P) of belanden ze in een development hel (Silksong en STALKER 2). Laat Microsoft maar eens met iets beter dan een 6/7 komen.
[..]
Rustig aan Todd Howard. Dragon Age op GamePass is nooit aangekondigd toch? Starfield DLC is ook niet gratis. Dragon Age zal wel binnen een jaar op GamePass komen via EA Play zoals alle andere EA games.
Indiana Jones was awesome ja, State of Decay 3 en Fable net zo. Perfect Dark zag er ook heel vet uit al leek die game heel veel tegelijk te willen. Bijvoorbeeld free runnen had ik echt niet verwacht maar als het goed uitgewerkt is zoals Mirrors Edge kan het zeker tof worden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lies of P was wel de verrassing idd. Niet perfect maar dicht in de buurt.
Heb wel high hopes voor Indiana Jones bijvoorbeeld.
Klinkt als hel toch.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bro hoe kan je zeggen dat stalker 2 in dev hell zit terwijl die game ontwikkeld wordt in een land wat in oorlog is, en er zelfs al devs zijn gestorven aan het front.
SGF is de nieuwe E3!quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Toch jammer dat de E3 niet meer is.
Helaas niet, maar dit is waar we het mee moeten doen helaas. Ik vind het ook jammer dat Nintendo niet gewoon in dezelfde week komt met een Nintendo Direct. Ze hebben nog twee weken voor hun beloofde showcase.quote:
Had eerder moeten klagen. Morgen 16.00.quote:Op maandag 17 juni 2024 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helaas niet, maar dit is waar we het mee moeten doen helaas. Ik vind het ook jammer dat Nintendo niet gewoon in dezelfde week komt met een Nintendo Direct. Ze hebben nog twee weken voor hun beloofde showcase.
Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:39 schreef Zipportal het volgende:
Weer met twee maanden vertraagd. Blijven doneren. @:powerloungen @:coco
Blijf Duke Nukem forever uit 2001 spelen allenquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:39 schreef Zipportal het volgende:
Weer met twee maanden vertraagd. Blijven doneren. @:powerloungen @:coco
Hmm ok nouja beter een game die af is dan gerushed zeg ik maarquote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gasten zittten al 2 jaar in Praag ofzo.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blijf Duke Nukem forever uit 2001 spelen allen
butwhy.gifquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |