quote:Op zondag 9 juni 2024 10:46 schreef D. het volgende:
Mijn zee van terror
Brengt een golf van emoties
Dan weer eb, dan vloed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:41 schreef matthijst het volgende:
Met natte haartjes
En navelpluisjes
Eet je beschuit met muisjes
Nu ben ik je kwijtquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:04 schreef D. het volgende:
Toen het nog goed was
Lief hebben, voor lief nemen
Nu ben ik je kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Even omdat het kan,. Twee freestyle haiku'tjes.
HarrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...die achtereenvolgens uit 5, 7 en 5 lettergrepen bestaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:30 schreef H_T het volgende:
Belofte maakt schuld
Ik ga naar een verjaardag
Waar ik geen zin in heb
Waar'k geen zin in hebquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:07 schreef D. het volgende:
[..]
...die achtereenvolgens uit 5, 7 en 5 lettergrepen bestaan
Balls, toch verkeerd geteldquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:07 schreef D. het volgende:
[..]
...die achtereenvolgens uit 5, 7 en 5 lettergrepen bestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |