abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8541225
t gaat op dit moment niet echt bepaald goed met m'n zus (ga geen details vertellen) en k vind het echt kut voor haar.. en daardoor ga ik me ook heel erg klote voelen.. soms voel k me gewoon schuldig dat het met mij wel goed gaat.. vooral omdat ze het meest met mij praat over de dingen die er aan de hand zijn..
Ik wou dat ik alles voor haar op kon lossen maar dat kan gewoon niet.

ik heb dit niet alleen op dit moment met haar maar t is altijd zo als het niet goed gaat met iemand om wie ik geef.. is dit nou normaal? want zo voel ik me niet.. k kan het gewoon niet loslaten, alles blijft in m'n hoofd hangen..

pi_8541264
---Edit: rotopmerking verwijderd---

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 17-02-2003 18:33]

pi_8541278
als je om iemand geeft is dat heel normaal denk ik....je maakt je gewoon zorgen om haar....en dat je je niet goed durft te voelen omwille van haar...dat is wel onzin...wat heb je er aan als jullie je allebei kutvoelen....als jij niet vroluk bent hoe kun je haar dan opvrolijken als ze dat nodig heeft..

als je maar niet van alles een grapje maakt wat ze je zegt....maar volgens mij doe je dat ook niet!!

sterkte ermee

pi_8541279
quote:
Op maandag 17 februari 2003 18:25 schreef Xienatorr het volgende:
---Edit: opmerking verwijderd---
Doe normaal man stakker

[ontopic] Ik denk idd dat dat heel normaal is als je om haar geeft. Heel veel sterkte ermee! [ontopic]

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 17-02-2003 18:33]

I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  maandag 17 februari 2003 @ 18:28:13 #5
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8541306
Je hoeft jezelf niet schuldig te voelen dat het met jou beter gaat en ik denk dat je genoeg doet aangezien je met haar praat als ze zich kut voelt.
Meer kan je denk ik niet doen.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8541321
Jullie zijndom he, reageer dr dan niet op!
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
  maandag 17 februari 2003 @ 18:29:55 #7
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_8541335
Gewoon negeren, niet quoten, wordt vanzelf weg geedit..

Wel klote dat je telkens zo meeleeft. Zou je niet moeten doen omdat je er vaak zelf ook aan onder door gaat. Die problemen zijn niet jouw problemen en ms kan je wat hulp bieden en/of een luisterend oor zijn maar meer kan je en moet je niet doen..

pi_8541359
Kom op , nu weet diegene het wel.
ff optopic weer, hier heeft onze topicstartster ook nix aan..
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  maandag 17 februari 2003 @ 18:32:27 #9
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_8541376
Hey Freaky-me, misschien beter om maar een nieuw topic te openen even? Ik had graag gereageerd maar dat heeft hier geen zin meer denk ik, sorry...
Action is the enemy of thoughts
pi_8541378
quote:
Op maandag 17 februari 2003 18:31 schreef -En4Cer- het volgende:
Kom op , nu weet diegene het wel.
ff optopic weer, hier heeft onze topicstartster ook nix aan..
Sacrificing autumn tears.....
  maandag 17 februari 2003 @ 18:33:57 #11
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_8541403
Mensen, on-topic, het is alleen maar meer werk voor de mod om alle reactie's te editten..
  † In Memoriam † maandag 17 februari 2003 @ 18:36:45 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_8541455
quote:
Op maandag 17 februari 2003 18:33 schreef micha het volgende:
Mensen, on-topic, het is alleen maar meer werk voor de mod om alle reactie's te editten..
Precies. Ik heb nu een heleboel quotes moeten verwijderen. Verder met het onderwerp graag.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_8542140
Kan me er iets bij voorstellen. Als het met mensen in mijn omgeving niet goed gaat dan merk ik het bij mezelf ook wel, dan krijg ik ook op de een of andere manier een klap.

Maar toch hou ik dan afstand en ga ik door met waar ik mee bezig ben. Te betrokken worden dat is niet goed denk ik. En waarschijnlijk wilt je zusje ook niet dat jij je ook rot gaat voelen erdoor.

Ik zou gewoon proberen door te gaan met je leventje en misschien ben je dan wel een voorbeeld voor je zusje. Dat ze er wat van leert. Een beetje afstand nemen van de situatie is dus goed volgens mij. Maar ook wel steun kunnen bieden.

Wens je zus maar sterkte!!!!

pi_8543326
Hier zit je in elk geval goed.

Het barst hier van de mensen met een overdreven medelevingsgevoel.

Heel irritant, maar ja, er schijnt een markt voor te zijn.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 17 februari 2003 @ 20:01:37 #15
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_8543391
Het is toch juist een complimentje naar jou toe dat ze er veel over praat met je! Je hoeft niet gelijk een kant-en-klare oplossing voor haar te hebben, alleen een luisterend oor is vaak al heel erg fijn!

Succes iig

Geluk is een richting, geen punt
pi_8543406
quote:
Op maandag 17 februari 2003 19:59 schreef Argento het volgende:
Hier zit je in elk geval goed.

Het barst hier van de mensen met een overdreven medelevingsgevoel.

Heel irritant, maar ja, er schijnt een markt voor te zijn.

Als het je niet boeit, lees/reageer je toch niet?

Ontopic maar weer.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 17 februari 2003 @ 20:04:15 #17
44425 bluebellyfluff
Hi Greg Flores :)
pi_8543462
Ik ga ook voor het vuur voor mijn zussies en ik vind dat eigenlijk wel normaal. Dat jij een 'overdreven' medelevingsgevoel hebt voor je zus vind ik juist getuige van grote liefde! Tis iets wat je moet koesteren en niet jezelf kwalijk moet nemen. Je zal zien dat je zus je leven lang een steun zal zijn....helemaal niks mis mee dat je zo met dr meeleeft.
Zolang je dr zelf niet kapot aan gaat, anders moet je eens wat afstand nemen of met een psycholoog praten of je niet overgevoelig bent?
fluff for life
pi_8544002
quote:
Op maandag 17 februari 2003 20:02 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Als het je niet boeit, lees/reageer je toch niet?

Ontopic maar weer.

Begin je weer met je dooddoeners?

Ik constateer dat er hier een overvloed aan medeleven heerst. Tot op het absurde af. Volledig ontopic geconstateerd zelfs.

Dus waarom ga jij nu ineens offtopic???

Leg me dat maar ns uit.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8544150
quote:
Op maandag 17 februari 2003 20:28 schreef Argento het volgende:

[..]

Begin je weer met je dooddoeners?

Ik constateer dat er hier een overvloed aan medeleven heerst. Tot op het absurde af. Volledig ontopic geconstateerd zelfs.

Dus waarom ga jij nu ineens offtopic???

Leg me dat maar ns uit.

Kom maar [centraal] moderatie R&P
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 18 februari 2003 @ 00:16:35 #20
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_8549529
quote:
Op maandag 17 februari 2003 18:22 schreef freaky-me het volgende:
t gaat op dit moment niet echt bepaald goed met m'n zus (ga geen details vertellen) en k vind het echt kut voor haar.. en daardoor ga ik me ook heel erg klote voelen.. soms voel k me gewoon schuldig dat het met mij wel goed gaat.. vooral omdat ze het meest met mij praat over de dingen die er aan de hand zijn..
Ik wou dat ik alles voor haar op kon lossen maar dat kan gewoon niet.

ik heb dit niet alleen op dit moment met haar maar t is altijd zo als het niet goed gaat met iemand om wie ik geef.. is dit nou normaal? want zo voel ik me niet.. k kan het gewoon niet loslaten, alles blijft in m'n hoofd hangen..

bijna eng, ik zou het bijna zelf geschreven kunnen hebben....
heb hetzelfde. waarom gaat het met haar zo kut en kan ik alles wel een plaats geven en verwerken (ondanks ook klote momenten).
waarom kan zij het niet wat ik kan en waarom kan ik wel verwerken wat zij niet kan?
Nu ben ik niet degene die het dichtst bij haar staat maar heb gewoon heel goed contact. En inderdaad, soms voel ik me ook bijna schuldig.
Heel vervelend, op het moment dat ik me ook heel slecht voel dan heb ik ten opzichte van haar soms iets van 'opluchting' (dan voelt zij zich niet alleen zo 'slecht').
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_8549882
Sjah het gaat eigenlijk altijd goed met mij, wat voor behoorljik wat mensen frustrerend werkt, en ze dan ook vertellen dat ze willen weten hoe dat komt, ik doe dan alles om deze mensen te helpen maar krijg meestal ook een hoop medelijden met ze. Zoiets van ik doe gewoon niks ik ben een lambal een idioot die niks serieus neemt, en ik heb alles. en sommige hebben gewoon helemaal niks terwijl ze zo hard hun best doen. Ik ken het gevoel, maar je doet er niks aan, bij sommige mensen zit gewoon alles tegen en bij andere alles mee. ik weet niet of dit bij de geboorte al bepaald wordt of het gewoon een kwestie van opvoeden of instelling is. maar zo zit het leven nou eenmaal in elkaar. en je kunt er niks aan veranderen hoe graag je dat ook zou willen.
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_8549926
Het is je zus..dan heb je terecht medeleven, en dat kan nooit overdreven zijn.

Maar laat jezelf er niet de dupe van worden..help haar maar niet te koste van jezelf

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')