ik heb dit niet alleen op dit moment met haar maar t is altijd zo als het niet goed gaat met iemand om wie ik geef.. is dit nou normaal? want zo voel ik me niet.. k kan het gewoon niet loslaten, alles blijft in m'n hoofd hangen..
als je maar niet van alles een grapje maakt wat ze je zegt....maar volgens mij doe je dat ook niet!!
sterkte ermee
quote:Doe normaal man stakker
Op maandag 17 februari 2003 18:25 schreef Xienatorr het volgende:
---Edit: opmerking verwijderd---
[ontopic] Ik denk idd dat dat heel normaal is als je om haar geeft. Heel veel sterkte ermee! [ontopic]
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 17-02-2003 18:33]
Wel klote dat je telkens zo meeleeft. Zou je niet moeten doen omdat je er vaak zelf ook aan onder door gaat. Die problemen zijn niet jouw problemen en ms kan je wat hulp bieden en/of een luisterend oor zijn maar meer kan je en moet je niet doen..
quote:
Op maandag 17 februari 2003 18:31 schreef -En4Cer- het volgende:
Kom op , nu weet diegene het wel.
ff optopic weer, hier heeft onze topicstartster ook nix aan..
quote:Precies. Ik heb nu een heleboel quotes moeten verwijderen. Verder met het onderwerp graag.
Op maandag 17 februari 2003 18:33 schreef micha het volgende:
Mensen, on-topic, het is alleen maar meer werk voor de mod om alle reactie's te editten..
Maar toch hou ik dan afstand en ga ik door met waar ik mee bezig ben. Te betrokken worden dat is niet goed denk ik. En waarschijnlijk wilt je zusje ook niet dat jij je ook rot gaat voelen erdoor.
Ik zou gewoon proberen door te gaan met je leventje en misschien ben je dan wel een voorbeeld voor je zusje. Dat ze er wat van leert. Een beetje afstand nemen van de situatie is dus goed volgens mij. Maar ook wel steun kunnen bieden.
Wens je zus maar sterkte!!!!
Het barst hier van de mensen met een overdreven medelevingsgevoel.
Heel irritant, maar ja, er schijnt een markt voor te zijn.
Succes iig
quote:Als het je niet boeit, lees/reageer je toch niet?
Op maandag 17 februari 2003 19:59 schreef Argento het volgende:
Hier zit je in elk geval goed.Het barst hier van de mensen met een overdreven medelevingsgevoel.
Heel irritant, maar ja, er schijnt een markt voor te zijn.
Ontopic maar weer.
quote:Begin je weer met je dooddoeners?
Op maandag 17 februari 2003 20:02 schreef shmoopy het volgende:[..]
Als het je niet boeit, lees/reageer je toch niet?
Ontopic maar weer.
Ik constateer dat er hier een overvloed aan medeleven heerst. Tot op het absurde af. Volledig ontopic geconstateerd zelfs.
Dus waarom ga jij nu ineens offtopic???
Leg me dat maar ns uit.
quote:Kom maar [centraal] moderatie R&P
Op maandag 17 februari 2003 20:28 schreef Argento het volgende:[..]
Begin je weer met je dooddoeners?
Ik constateer dat er hier een overvloed aan medeleven heerst. Tot op het absurde af. Volledig ontopic geconstateerd zelfs.
Dus waarom ga jij nu ineens offtopic???
Leg me dat maar ns uit.
quote:bijna eng, ik zou het bijna zelf geschreven kunnen hebben....
Op maandag 17 februari 2003 18:22 schreef freaky-me het volgende:
t gaat op dit moment niet echt bepaald goed met m'n zus (ga geen details vertellen) en k vind het echt kut voor haar.. en daardoor ga ik me ook heel erg klote voelen.. soms voel k me gewoon schuldig dat het met mij wel goed gaat.. vooral omdat ze het meest met mij praat over de dingen die er aan de hand zijn..
Ik wou dat ik alles voor haar op kon lossen maar dat kan gewoon niet.ik heb dit niet alleen op dit moment met haar maar t is altijd zo als het niet goed gaat met iemand om wie ik geef.. is dit nou normaal? want zo voel ik me niet.. k kan het gewoon niet loslaten, alles blijft in m'n hoofd hangen..
Maar laat jezelf er niet de dupe van worden..help haar maar niet te koste van jezelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |