Maar dat is toch niet het probleem van de hvc of jij wel of geen houtkorrel kan betalen? Je mag ook andere nemen, maar die moet dan in de andere bak. Er horen nou eenmaal kosten bij een huisdier.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:48 schreef Sorella het volgende:
Hier kregen we ook containers dus ik heb de hvc (huisvuilcentrale) gebeld hoe dat zat met het kattegrit, er mocht dus on de groene (bio) bak alleen houtkorrel kattebakspul in waarop ik sarcastisch zei kunnen jullie in mijn portemonnee kijken.
Ik moet klontvormend grit hebben i.v.m. mijn kattenbak dus bij ons gaat het gewoon bij de restafval.
Dat belerende toontje van de telefoon Mevr. stuitte me tegen de borst, ze had het ook op een normale manier kunnen zeggen cq uitleggen.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:22 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet het probleem van de hvc of jij wel of geen houtkorrel kan betalen? Je mag ook andere nemen, maar die moet dan in de andere bak. Er horen nou eenmaal kosten bij een huisdier.
Ik gebruik al jaren houtkorrels en mik ze in de groene ton. Parasieten, ammehoela. In tuinafval kan ook zomaar drolletjes zitten van wat voor beestjes ook.quote:Op maandag 8 juli 2024 15:59 schreef Sorella het volgende:
[..]
Dat belerende toontje van de telefoon Mevr. stuitte me tegen de borst, ze had het ook op een normale manier kunnen zeggen cq uitleggen.
Wordt aan gewerkt. Mijn telefoon staat barsensvol, maar ik ben niet zo'n goede fotograaf, uploader,quote:Op maandag 8 juli 2024 17:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Is het alweer tijd voor nieuwe foto’s![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar dagen zal echt wel goed komen. En het wormmiddel is natuurlijk niet perfect. Zullen ze zich even misselijk/ beroerd voelen na het toedienen? Zou best kunnen. De tepel van moeders wordt ook wel weer schoon. Maar deze nadelen zijn minder erg als een buikje vol wormen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 01:23 schreef Majoraan het volgende:
Eergisteren waren de kittens 3 weken oud. maar ik heb ze nog steeds niet ontwormd. 1 spuitje is voor een kitten tot 900 gram. Die van mij wegen maximaal de helft,
Ik vind het zo eng om ze vergif toe te dienen. Ik had panacur petpaste gekocht bij dierenarts. Maar als ik de bijsluiter lees zie ik enge dingen als vermijd elk contact met (van verzorger) huid, Maar dan mag dat wel op de kwetsbare tongetjes van de kittens? en wat als ze daarna met hun bekjes vol vergif aan de tepels van mama zuigen?
Is het erg als ik nog een paar dagen wacht???
Oh jakkes, in mijn ogen veel te jong om dat vergif toe te dienen. Niet doen, overleg met de dierenarts waarbij je de vaccinaties wil laten doen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 01:23 schreef Majoraan het volgende:
Eergisteren waren de kittens 3 weken oud. maar ik heb ze nog steeds niet ontwormd. 1 spuitje is voor een kitten tot 900 gram. Die van mij wegen maximaal de helft,
Ik vind het zo eng om ze vergif toe te dienen. Ik had panacur petpaste gekocht bij dierenarts. Maar als ik de bijsluiter lees zie ik enge dingen als vermijd elk contact met (van verzorger) huid, Maar dan mag dat wel op de kwetsbare tongetjes van de kittens? en wat als ze daarna met hun bekjes vol vergif aan de tepels van mama zuigen?
Is het erg als ik nog een paar dagen wacht???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |