Ja, dit deed me veel minder dan Oostenrijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:01 schreef Sableheart het volgende:
Wat mij betreft hadden Duitsland en Oostenrijk prima omgedraaid kunnen worden in de uitslag.
Toch voelt het zeker wel als een evolutie ten opzichte van het type nummer dat je in de jaren 60 en 70 hoordequote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:06 schreef BillDauterive het volgende:
Dit kwam toch ook in de jaren 80 al heel belegen over?
Vaak een beetje gekke nummers.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:08 schreef Sableheart het volgende:
Van Finland heb ik geen idee wat ik er van moet vinden.
Sorry, ik dacht gecontroleerd te hebben of alles er op stond, maar op knippen had ik niet gelet.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:16 schreef NailQueen het volgende:
Ja potverdorrie. Er is geknipt. Net bij het beste nummer
Kom je tot een top 10 voor de FOK-Jury?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:24 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb mijn 12 puntentelling niet bijgehouden. Maar mijn favorieten waren Italie, Ierland, Denemarken en Belgie. Zweden heb ik gemist maar die vind ik ook erg leuk
Als ik Zweden meetel:quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kom je tot een top 10 voor de FOK-Jury?
Awquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:33 schreef Sableheart het volgende:
Ik ga de puntentelling overslaan, zoals gebruikelijk.
prima. Als er brede behoefte aan is laat ik hem draaien en kijk ik met alle plezier mee.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:34 schreef BillDauterive het volgende:
De volgende keer start ik de petitie dat we de puntentelling ook weer gaan kijken
Jammer. Maar inderdaad, volgende week 1994quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:35 schreef NailQueen het volgende:
Volgende week mijn geboortejaar! Maar waarschijnlijk ben ik er niet bij
Beterschap Sableheart. Doe maar rustig aan.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:48 schreef Sableheart het volgende:
Het spijt me, maar ik voel me niet echt lekker. Ik ga vanavond vroeg naar bed, dus helaas ga ik vanavond geen oude editie opzetten.
Zou gezellig zijn! Maar zorg eerst goed voor jezelf!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:21 schreef NailQueen het volgende:
Misschien dat ik zo nog even aanschuif. Ik loop nu naar huis maar ik heb nog niets gegeten.
verrassendquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:16 schreef NailQueen het volgende:
Willeke Alberti zag ik vanavond nog optreden in Groningen. Haar 1994 inzending heeft ze niet gezongen
volgens wikipedia geboren op 10 April 1976quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:22 schreef NailQueen het volgende:
Hoorde ik nou goed dat hij nog maar 17 is?
Ik ook, al eindigt dit nummer bij mij in de middenmoot.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:26 schreef NailQueen het volgende:
Bosnie is het land dat ik graag weer terug wil zien.
Ik dacht het wel, maar 15 is dan best jongquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Was er in 1994 nog geen leeftijdgrens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |