Kalkar is een pretpark.quote:
Oops, speaking about the booslimsquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)g-vanis-op-ek/435869
#Wearethepeoplewhoareyou
Dat laatste zal niet nodig zijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:15 schreef Nober het volgende:
Kans is groot, gelukkig geen Marokko op het EK dus dat scheelt weer rellen. Wel Turkije, maar die willen hooguit tütüren.
En de Israëlische ploeg in Parijs zal wel door de gendarmerie en het leger beveiligd worden.
De volgende grote aanslag zal op de Olympische Spelen zijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:56 schreef Rodgrod het volgende:
Het is al een tijdje geleden dat er wat groots is geweest, dus zou mij niet verbazen idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op zondag 9 juni 2024 12:34 schreef schommelstoel het volgende:
Neen, ik weet dat deze agente mij zal beschermen.Nee, dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |