quote:Drugs zijn slecht.
Op maandag 17 februari 2003 18:11 schreef Salvad0R het volgende:
wat vinden jullie ?
quote:schopje naar FTR/TV dan
Op maandag 17 februari 2003 18:12 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind dat dit geen OOG topic waard is.
[Dit bericht is gewijzigd door Salvad0R op 17-02-2003 18:15]
quote:Goed plan
Op maandag 17 februari 2003 18:14 schreef Salvad0R het volgende:
chagerijnen, reageer dan niet als je niets zinnigs te melden hebt.
Persoonlijk vind ik het wel stoerrrrrrr om af en toe mijn geschreven newssubmits over de radio te horen gaan
Ik zal het ze maar niet vertellen!
quote:ja lijkt mij ook, maar zou het niet nog stoerder zijn als ze Jouw naam erbij noemden, aangezien jij het bericht getypt hebt ?
Persoonlijk vind ik het wel stoerrrrrrr om af en toe mijn geschreven newssubmits over de radio te horen gaan
quote:hoi
Op maandag 17 februari 2003 18:16 schreef SpuitElf het volgende:
<---
hoi..
quote:-1 Onzin.
Kan ik hieruit concluderen dat Fok! 3FM ook gebruikt, omdat verscheidene mensen weten dat er op 3FM berichtjes van Fok! worden voorgelezen?
Ik zal het ze maar niet vertellen!
quote:kijk dat vind ik een goed idee
tzou wel leuk zijn om een keer een hoax te maken en te kijken of het overgenomen word.
quote:* Stemt voor!
Op maandag 17 februari 2003 18:20 schreef postman het volgende:
zou wel leuk zijn om een keer een hoax te maken en te kijken of het overgenomen word.
quote:LOL
Op maandag 17 februari 2003 18:11 schreef Salvad0R het volgende:
Ik kan geen concreet voorbeeld noemen, in verband met het groot gebruik van soft drugs.
quote:mja da's inderdaad Überstoer.. wie weet worden we nog onBekende Nederlanders
Op maandag 17 februari 2003 18:17 schreef Salvad0R het volgende:
ja lijkt mij ook, maar zou het niet nog stoerder zijn als ze Jouw naam erbij noemden, aangezien jij het bericht getypt hebt ?
quote:"FOK-achtig"???
Op maandag 17 februari 2003 18:20 schreef postman het volgende:
538 heeft ook wel vaak 'fok-achtige' nieuwsberichten. tzou wel leuk zijn om een keer een hoax te maken en te kijken of het overgenomen word.
Soms hoor ik ze 's ochtends bij 538 gewoon letterlijk de tekst van de FP oplezen! Ze zeggen het er alleen niet bij dat het van FOK! afkomstig is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |