quote:Als het niks is sluit hem maar weer, maar het leek me wel aardig. In VBL loopt ook een topic voor zo'n beetje elk sportprogramma en hier in SPT ook voor o.a. Holland Sport, Belga Sport e.d.
Hoe vaak hoor je geen blunders of lachwekkende opmerkingen voorbij komen of juist een heel interessant onderwerp waar je anderen attent op wil maken of de NOS voor wil loven?
Voor alle op- en aanmerkingen voor de uitzendingen van Studio Sport dus (sportjournaals, zaterdagmiddag, zondagmiddag enz.)
Zo'n productie leveren is natuurlijk wel 7 dagen achter elkaar werken, dus zonder weekend. Ook op de rustdagen moet er gewoon een productie geleverd worden. Effectief dus 23 dagen Tour en 17 dagen Spelen en daarna nog 7 dagen Tour. In principe met maar 2 dagen volledig rust, want op woensdag 'beginnen' de spelen al (maar goed, vooruit, nemen we 4 dagen)quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
@:Hoekman: Genoeg mensen werken de hele zomer en hebben pas eind augustus of in september vakantie. Overigens denk ik dat veel mensen bij Studio Sport zo'n sportzomer ook als krenten in de pap zien, al is het met schoolgaande kinderen natuurlijk wel lastig. Sterkte aan Henry.
Voor een riant salaris. En lekker veel verlof er omheen. Het is maar 1 uurtje uitzending per dag.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo'n productie leveren is natuurlijk wel 7 dagen achter elkaar werken, dus zonder weekend. Ook op de rustdagen moet er gewoon een productie geleverd worden. Effectief dus 23 dagen Tour en 17 dagen Spelen en daarna nog 7 dagen Tour. In principe met maar 2 dagen volledig rust, want op woensdag 'beginnen' de spelen al (maar goed, vooruit, nemen we 4 dagen)
Dus 47 dagen werk met maar 4 dagen rust tussendoor, dat is best wel intensief.
Ja daar geloof ik niet zo in, je bent echt wel een werkdag bezig met zo'n uitzending.quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:28 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Voor een riant salaris. En lekker veel verlof er omheen. Het is maar 1 uurtje uitzending per dag.
Inb4 'jA maAr zE wErKt mAaR 1 uUr pEr DaG'quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo'n productie leveren is natuurlijk wel 7 dagen achter elkaar werken, dus zonder weekend. Ook op de rustdagen moet er gewoon een productie geleverd worden. Effectief dus 23 dagen Tour en 17 dagen Spelen en daarna nog 7 dagen Tour. In principe met maar 2 dagen volledig rust, want op woensdag 'beginnen' de spelen al (maar goed, vooruit, nemen we 4 dagen)
Dus 47 dagen werk met maar 4 dagen rust tussendoor, dat is best wel intensief.
Meldtquote:Op woensdag 5 juni 2024 17:55 schreef Szura het volgende:
Dione snapt er geen donder van, we want Herman back
Natuurlijk meer dan 1 uur per dag, maar iemand met de ervaring van Dione zou het voor een groot deel op ervaring en routine moeten kunnen doen zonder een halve dag voorbereiding.quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:28 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Voor een riant salaris. En lekker veel verlof er omheen. Het is maar 1 uurtje uitzending per dag.
quote:Politiek duider Xander van der Wulp wordt hoofdredacteur NOS Sport
Xander van der Wulp wordt hoofdredacteur van NOS Sport. De 50-jarige Van der Wulp is nu verslaggever op de politieke redactie van de NOS en maakt met ingang van 1 april de overstap naar NOS Sport.
"Naast mijn passie voor politiek heb ik ook een grote passie voor sport", zegt Van der Wulp. "Sport is meer dan wat dan ook in staat om mensen in de samenleving te verbinden. Het is een eer om leiding te geven aan de grootste sportredactie van Nederland en samen te bouwen aan een sterke toekomst voor NOS Sport."
De functie van hoofdredacteur is vacant sinds het vertrek van Gert-Jaap Hoekman, afgelopen november. Sindsdien is Jacqueline Smit interim-hoofdredacteur. Een van Van der Wulps eerste taken wordt het samenstellen van de rest van de hoofdredactie.
Verrassende keuze en benoeming. Of nu al een geslaagde 1 april-grap?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:35 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)dredacteur-nos-sport
[..]
Erg verstandig om iemand zonder enige inhoudelijke kennis van sport daar als hoofdredacteur neer te zetten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:35 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)dredacteur-nos-sport
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:59 schreef PzKpfw het volgende:
Erg verstandig om iemand zonder enige inhoudelijke kennis van sport daar als hoofdredacteur neer te zetten.
. Misschien valt dat dus wel mee?quote:"Naast mijn passie voor politiek heb ik ook een grote passie voor sport"
Ik heb een passie voor geld, misschien kan ik wel directeur van de Rabobank worden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
. Misschien valt dat dus wel mee?
Vast wel, als je daarvoor bewezen hebt jarenlang een goed financieel adviseur te zijn geweest.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:48 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb een passie voor geld, misschien kan ik wel directeur van de Rabobank worden.
Je praat jezelf nu wel een beetje tegen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Vast wel, als je daarvoor bewezen hebt jarenlang een goed financieel adviseur te zijn geweest.
Ik vind hem juist geweldig met Vullings samen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:34 schreef borisz het volgende:
vdWulp.
Ik vind hem maar matig als politiek duider/journalist. Maar wellicht is ie een goed opperhoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |