In het najaar moet het Nederlandse kabinet een nieuwe eurocommissaris voordragen. In plaats van Hoekstra opnieuw voordragen, kunnen ze ook beslissen om Timmermans terug te laten komen. Geert heeft iets met de PvdA tenslotte.quote:
Wat ik Timmermans hoor zeggen is dat de trein de normale prijs heeft maar dat vliegen veel te goedkoop is. #Koekoekquote:
Dat is een kwestie van interpretatie.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:04 schreef matthijst het volgende:
Zo, Timmermans wordt even afgemaakt hier.
Ik verwacht dat Timmermans na de verkiezingen een functie elders krijgt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:04 schreef matthijst het volgende:
Zo, Timmermans wordt even afgemaakt hier.
Dat zegt Omtzigt toch ook: je creëert groei, door schulden te maken. Dan liever minder groei, zonder schulden.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:08 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van interpretatie.
Ik hecht meer waarde aan het oordeel van het Planburo dan aan dat van Omtzigt.
Wat een dom idee van Pieter.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat zegt Omtzigt toch ook: je creëert groei, door schulden te maken. Dan liever minder groei, zonder schulden.
Na een paar minuten al ?quote:
Ken je Vonhof, Erica Terpstra en Ton Elias ? Daar kan Timmermans drie keer in.quote:
Wie is KUTJE? Het valt me op dat jij en veel andere rechtsen veel namen verbasteren of semi lollig denigrerend doen. Waarom doen jullie dat ?quote:
Als de boeren de trein hadden genomen afgelopen maandag op weg naar Brussel om te protesteren, ipv de tractor, waren ze één derde goedkoper uit geweest qua brandstof kosten, plus het was milieu vriendelijker geweest en was er onderweg geen politie begeleiding nodig geweest.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |