In de reclame van de mac waarbij een gezinnetje in de auto aan het rijden is en waarbij de man een grote M langs de kant ziet, maar de kinderen letten niet op dus dan zegt ie:"He Jeroentje moet je kijken wat een hoog gebouw!"
Goed dit was het inleidende verhaaltje, nu de vraag: Wat zegt die man nou precies? Zegt hij
a) wat een hoog gebouw
b) wat een hoge boom
Ik verstond in eerste instantie keuze a, maar werd door mijn vrouw (oei oei oei, wat voel ik me nu oud ) op mijn vingers getikt want zei dacht dat ie juist keuze b zei. Ik heb hem nou al een paar keer goed bekeken (je moet toch wat met je vrije tijd) maar je kunt het er allebei van maken. Ik denk dat de man een spraakgebrek heeft.
Ik ben bang dat ik hier geen zinnege antwoorden op krijg dus als dit bericht naar "onzin" geschopt wordt kan ik dat begrijpen.
De boom staat er om het Mac-teken juist een tijdje bedekt te houden.. ze zijn daar al langs als het Mac-teken in beeld komt, met daarachter het grote gebouw.. dus.
Mijn beargumentatie
Maar goed, we kunnen er dus vanuit gaan dat optie a de juiste is, ik ben nu zeer gelukkig en kan eindelijk weer met een gerust hart gaan slapen.
BTW, mijn vrouw kan meestal niet zo goed tegen der verlies, maar nu moest ze wel erg lachen om de vele leuke reacties (en ik was het natuurlijk ook al met haar eens dat het alletwee kon, en dat helpt ook een hoop )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |