Zag het niet helemaal goed, hij zei “Jan van der Poort” toen op z’n naam wees.quote:
Wel bizar dat dit eigenlijk kanquote:Op zondag 15 september 2024 20:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Gewoon nog een keer inbreken terwijl de andere zaak nog loopt![]()
Zo kennen we Alberto weer!
Belachelijk vooral dat een journalist aangepakt wordt voor aantonen van lek.quote:
Ik volg het nu niet, maar een kazerne op komen is geen rocket science. Het word pas interessant als hij een pzh2000 meeneemt of in een wapenkamer staat. Maar dat lukt echt niet, dus moet het programma maar vol met terugblikken.quote:Op zondag 15 september 2024 20:55 schreef TigerXtrm het volgende:
Veel terugblikken. Wordt ie straks gewoon direct staande gehouden en blijkt het allemaal wel snor te zitten
Ik ben vandaag een voetbalstadion in geweest, daar kan echt maar 1 persoon door zo'n draaideur. En ik heb een pas ervoor nodig...quote:Op zondag 15 september 2024 20:57 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik volg het nu niet, maar een kazerne op komen is geen rocket science. Het word pas interessant als hij een pzh2000 meeneemt of in een wapenkamer staat. Maar dat lukt echt niet, dus moet het programma maar vol met terugblikken.
Overigens wordt een kazerne opkomen nog makkelijker als je hulp van een insider krijgt. Op die manier kom je overal wel in.
Hier is natuurlijk niet echt een insider bij betrokken. Alleen iemand die zegt dat het hekje misschien wat breed is.quote:Op zondag 15 september 2024 20:57 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik volg het nu niet, maar een kazerne op komen is geen rocket science. Het word pas interessant als hij een pzh2000 meeneemt of in een wapenkamer staat. Maar dat lukt echt niet, dus moet het programma maar vol met terugblikken.
Overigens wordt een kazerne opkomen nog makkelijker als je hulp van een insider krijgt. Op die manier kom je overal wel in.
Dit is journalistiek jongenquote:Op zondag 15 september 2024 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
We hebben al 3 minuten nieuwe beelden gehad? Nuttig.
Dat zou zulke mooie televisie zijnquote:Op zondag 15 september 2024 21:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Zit ie zo vast, brandweer erbij enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |