Vroeger gebeurde dat nooit ? Ik kan je uit de droom helpen.quote:Op zondag 2 juni 2024 00:18 schreef aloa het volgende:
Dit hoort er toch gewoon bij tegenwoordig?
Daarom staat het ook in vbl...
Waar zeg ik precies dat dit vroeger nooit gebeurdequote:Op zondag 2 juni 2024 05:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger gebeurde dat nooit ? Ik kan je uit de droom helpen.
Dit hoort er toch gewoon bij tegenwoordig?quote:Op zondag 2 juni 2024 06:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Waar zeg ik precies dat dit vroeger nooit gebeurde
Geweld is onlosmakelijk verbonden met voetbal. Het is normaal geworden en geen mens kijkt er meer van op. Dat dit topic in vbl staat zegt al genoeg.
Het probleem is dat het klauwen vol geld kost. Alleen de politie al die op moet komen draven...
Ik was er al bang voor. Het gaat trouwens om jeugdelftallen, en dan niet de oudste jeugd. Volgens mij, als ik het goed lees, ging het om ouders ofzo.quote:Op zondag 2 juni 2024 07:25 schreef Scorpie het volgende:
Moet je voor de grap eens de selecties van die teams bekijken op hun website
Wat is daarmee?quote:Op zondag 2 juni 2024 07:25 schreef Scorpie het volgende:
Moet je voor de grap eens de selecties van die teams bekijken op hun website
Voor een bepaalde groep mensen is geweld blijkbaar heel normaal tegenwoordig. Geweld in het amateurvoetbal komt steeds vaker voor en wordt minder schokkend gevonden. Dit is te wijten aan de toename van agressie en intolerantie in de maatschappij. Daarnaast is het logisch dat geweld blijft toenemen, omdat de straffen vaak te mild zijn. Door het gebrek aan strenge straffen wordt gewelddadig gedrag onvoldoende ontmoedigd.quote:Op zondag 2 juni 2024 08:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit hoort er toch gewoon bij tegenwoordig?
En hoezo is het normaal geworden
Ik heb wel een licht getint vermoeden.quote:Op zondag 2 juni 2024 05:58 schreef Chandler het volgende:
Ben wel benieuwd waarom de vechtpartij ontstond... zie wel dat het 2 compleet verschillende clubs zijn.
Dus ben wel benieuwd waar het probleem begon al heb ik een idee...
Het ging mis toen GSC een strafschop tegen kreeg. Een GSC speler greep vervolgens een tegenstander in de nek en kreeg rood. Toen waren de rapen gaar.quote:Op zondag 2 juni 2024 05:58 schreef Chandler het volgende:
Ben wel benieuwd waarom de vechtpartij ontstond... zie wel dat het 2 compleet verschillende clubs zijn.
Dus ben wel benieuwd waar het probleem begon al heb ik een idee...
Zeggen ze ook over Tilburg.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:19 schreef Het_Bokje het volgende:
Den Haag
Toch al DECENNIA dé Tokkie-Hoofdstad van NL
Chapeau hoor. (slow clap)
oh, ik dacht dat dat zich beperkte tot Brabantquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |