quote:Pas als ik thuis ben hoor... Je was trouwens bijna te vroeg, Doffy heeft nog kunnen posten in het vorige topic.
Op maandag 17 februari 2003 16:56 schreef onetouch het volgende:
TF take it away, de laatste 8 minuten
[HOMO] 213 - Opruimen is niet leuk...
Hier weer verder..
Stand van zaken Centrale [HOMO] Meet (miet)
Zaterdag 22-02-03
Wil je je nog opgeven, sta je nog niet op de mailing-lijst of heb je nog
vragen, neem dan contact op met Twoflower.
[Dit bericht is gewijzigd door Twoflower op 17-02-2003 17:10]
quote:juhz, maar tis beter om al een topic aan te maken als er nog 1 post in de ander moet komen, omdat er anders verwaaring ontstaat wie hetdoet...
Op maandag 17 februari 2003 16:57 schreef Twoflower het volgende:[..]
Pas als ik thuis ben hoor... Je was trouwens bijna te vroeg, Doffy heeft nog kunnen posten in het vorige topic.
quote:
Op maandag 17 februari 2003 16:57 schreef Twoflower het volgende:
Pas als ik thuis ben hoor... Je was trouwens bijna te vroeg, Doffy heeft nog kunnen posten in het vorige topic.
quote:zeggum doffy...misschien stomme rvaag maar hoe kwam het da het uitging?
Op maandag 17 februari 2003 16:58 schreef Doffy het volgende:[..]
quote:Is geen stomme vraag hoor. Ik kan alleen zelf ook niet precies zeggen wat er fout ging. Feit is wel dat hij en ik op bepaalde frustraties of dingen steeds sterker gingen reageren, vaak allebei de andere kant uit. En dat werd dan ruzie, de laatste tijd steeds vaker. Vreselijk triest, want we passen op allerlei andere fronten uitstekend bij elkaar: muziek, film, theater, toneel, boeken, mensen, vrienden, interesses, werk (allebei ICT), studies, name it. We begrepen elkaar meestal ook prima, behalve dan op bepaalde, nogal cruciale, dingen.
Op maandag 17 februari 2003 17:00 schreef Jerruh het volgende:
zeggum doffy...misschien stomme rvaag maar hoe kwam het da het uitging?
Toen hebben we er maar een punt achter gezet, omdat het pas echt te laat is als het servies gaat vliegen... (bij wijze van spreken). Nu blijven we vrienden, hebben we afgesproken. Hoewel dat wel erg raar is hoor...
quote:lijkt me toch moeilijk hoor, om na 2.5 jaar intiem contact opeens een zekere afstand te moeten nemen! Ik wilde dat ik altij met ruzie uit elkaar ging, want dan dacht ik, dan is het gemis stukken minder, maar helaas gingen we altij als goeie vrinden uit elkaar, mjwa dan komt het ff hard aan als ze zegt: eeeeeej jerruh, ik heb een vrindje!
Op maandag 17 februari 2003 17:06 schreef Doffy het volgende:[..]
Is geen stomme vraag hoor. Ik kan alleen zelf ook niet precies zeggen wat er fout ging. Feit is wel dat hij en ik op bepaalde frustraties of dingen steeds sterker gingen reageren, vaak allebei de andere kant uit. En dat werd dan ruzie, de laatste tijd steeds vaker. Vreselijk triest, want we passen op allerlei andere fronten uitstekend bij elkaar: muziek, film, theater, toneel, boeken, mensen, vrienden, interesses, werk (allebei ICT), studies, name it. We begrepen elkaar meestal ook prima, behalve dan op bepaalde, nogal cruciale, dingen.
Toen hebben we er maar een punt achter gezet, omdat het pas echt te laat is als het servies gaat vliegen... (bij wijze van spreken). Nu blijven we vrienden, hebben we afgesproken. Hoewel dat wel erg raar is hoor...
liefde...
quote:Lijkt me echt klote zeg. Maar het kan de beste overkomen. Nogmaals veel sterkte!
Op maandag 17 februari 2003 17:06 schreef Doffy het volgende:[..]
Is geen stomme vraag hoor. Ik kan alleen zelf ook niet precies zeggen wat er fout ging. Feit is wel dat hij en ik op bepaalde frustraties of dingen steeds sterker gingen reageren, vaak allebei de andere kant uit. En dat werd dan ruzie, de laatste tijd steeds vaker. Vreselijk triest, want we passen op allerlei andere fronten uitstekend bij elkaar: muziek, film, theater, toneel, boeken, mensen, vrienden, interesses, werk (allebei ICT), studies, name it. We begrepen elkaar meestal ook prima, behalve dan op bepaalde, nogal cruciale, dingen.
quote:ruzie maakt het juist erger denk ik, alleen in het begin zal je niet veel aan hem denken
Op maandag 17 februari 2003 17:09 schreef Jerruh het volgende:[..]
lijkt me toch moeilijk hoor, om na 2.5 jaar intiem contact opeens een zekere afstand te moeten nemen! Ik wilde dat ik altij met ruzie uit elkaar ging, want dan dacht ik, dan is het gemis stukken minder, maar helaas gingen we altij als goeie vrinden uit elkaar, mjwa dan komt het ff hard aan als ze zegt: eeeeeej jerruh, ik heb een vrindje!
liefde...
quote:nou om met ruzie met iemanduit elkaar te gaan is ook nie top hoor; helaas uit ervaring spreek
Op maandag 17 februari 2003 17:09 schreef Jerruh het volgende:[..]
lijkt me toch moeilijk hoor, om na 2.5 jaar intiem contact opeens een zekere afstand te moeten nemen! Ik wilde dat ik altij met ruzie uit elkaar ging, want dan dacht ik, dan is het gemis stukken minder, maar helaas gingen we altij als goeie vrinden uit elkaar, mjwa dan komt het ff hard aan als ze zegt: eeeeeej jerruh, ik heb een vrindje!
liefde...
en munne eerste vriendje is nu zo'n beetje mijn allerbeste vriend, dus da afstand nemen kan wel. maar wat doffy egt is 2,5 jaar toch ff wa anders dan 6 maanden....
liefde
quote:Nou ik heb ook wel eens gedacht: laat het eindigen in ruzie, dan zijn zaken tenminste duidelijk. Maar het punt is, ik geef gewoon te veel om hem, nog steeds. En dan heb ik liever dat hij gelukkig is zonder mij, dan ongelukkig met. Het is indd niet leuk, zacht gezegd, maar het is wel beter zo denk ik. We hebben dit besluit niet zomaar genomen, hoor. We staan er allebei achter, al doet het ons allebei pijn...
Op maandag 17 februari 2003 17:09 schreef Jerruh het volgende:
quote:Ik gebruik sinds kort de volgende signature onder één van m'n mailadressen:
liefde...
"Alma oppressa da sorte crudele
pensa invan mitigare sa dolore
con amore, c'è un altro dolor"
'Een ziel beladen met vele kwellingen
denkt tevergeefs zijn pijn te verlichten
met liefde, wat een andere kwelling is'
'nuff said eh?
quote:mjwa das ook wel waar...t ligt er aan, als je ruzie hebt om iets gemeens, waardoor de relatie is beeindigd, dan denk ik dat het toch nie goe meer gaat komen in het gevoel voor die andere. als je tijdens het stoppen met de relatie een ruzietje krijgtr om iets onbenulligs, dan kan een ruzie harder aankomen dan je denkt..
Op maandag 17 februari 2003 17:15 schreef Marc_mga het volgende:[..]
ruzie maakt het juist erger denk ik, alleen in het begin zal je niet veel aan hem denken
quote:Ff iets anders, wat heb jij een belachelijk felle flitserige avatar
Op maandag 17 februari 2003 17:15 schreef onetouch het volgende:[..]
nou om met ruzie met iemanduit elkaar te gaan is ook nie top hoor; helaas uit ervaring spreek
vooral als je dezelfde vriendengroep er op na houdt.... hoewel het wel weer lachuh was, dat da meiske wel wat vreemd keek toen ik l8er met een boyfriend was
en munne eerste vriendje is nu zo'n beetje mijn allerbeste vriend, dus da afstand nemen kan wel. maar wat doffy egt is 2,5 jaar toch ff wa anders dan 6 maanden....
liefde
quote:too much love will kill you, because love is blind, it wil illuminate the positive things, but wil endark the true feelings about the negative! when love fades away, the illuminated things go fron white to grey, and the negative things come out of theyr darkness! greyscale will rule till you illuminate everything and turn all the grey into white...(mijn mening..)
Op maandag 17 februari 2003 17:18 schreef Doffy het volgende:[..]
Nou ik heb ook wel eens gedacht: laat het eindigen in ruzie, dan zijn zaken tenminste duidelijk. Maar het punt is, ik geef gewoon te veel om hem, nog steeds. En dan heb ik liever dat hij gelukkig is zonder mij, dan ongelukkig met. Het is indd niet leuk, zacht gezegd, maar het is wel beter zo denk ik. We hebben dit besluit niet zomaar genomen, hoor. We staan er allebei achter, al doet het ons allebei pijn...
[..]Ik gebruik sinds kort de volgende signature onder één van m'n mailadressen:
"Alma oppressa da sorte crudele
pensa invan mitigare sa dolore
con amore, c'è un altro dolor"'Een ziel beladen met vele kwellingen
met liefde, wat een andere kwelling is''nuff said eh?
quote:tsjah, liefde een kwelling, da's wel erg pessimistisch nie
Op maandag 17 februari 2003 17:18 schreef Doffy het volgende:
'Een ziel beladen met vele kwellingen
met liefde, wat een andere kwelling is''nuff said eh?
maar een leven zonder liefde; dus zonder aandacht, geven om, houden van, zorgen maken over..... dan maar liever een paar keer mun hoofd stotuh en weer opstaan (?) en genieten van al het goeds me/je wel gebracht heeft...
quote:Kweenie waar je het over had maar Maastricht roelt inderdaad, ben blij dat ik hier woon!
Op maandag 17 februari 2003 13:59 schreef Doffy het volgende:[..]
Niet meer dan de gemiddelde nicht eigen is
[..]Limburg? Ligt dat *onder* de rivieren?!
Maastricht is leuk....!
quote:kleurtjes geven op dit moment ut best mijn stemming weer
Op maandag 17 februari 2003 17:22 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Ff iets anders, wat heb jij een belachelijk felle flitserige avatar
quote:bwhuh bij mij ook, alleen deze is momenteel vewwy kleurloos
Op maandag 17 februari 2003 17:25 schreef onetouch het volgende:[..]
kleurtjes geven op dit moment ut best mijn stemming weer
*edit* willow is gewoon kewl!
quote:dusssss
Op maandag 17 februari 2003 17:26 schreef Jerruh het volgende:[..]
bwhuh bij mij ook, alleen deze is momenteel vewwy kleurloos
*edit* willow is gewoon kewl!
okej, ik val ook gewoon graag op tussen kleurloze icoontjes
quote:Jouw avatar doet me denken aan maandagmorgen als ik strak sta van te veel kleurstoffen
Op maandag 17 februari 2003 17:25 schreef onetouch het volgende:[..]
kleurtjes geven op dit moment ut best mijn stemming weer
quote:hehe zeg da dan
Op maandag 17 februari 2003 17:27 schreef onetouch het volgende:[..]
dusssss
okej, ik val ook gewoon graag op tussen kleurloze icoontjes
quote:doe ge da dan altijd op maandagmorguh
Op maandag 17 februari 2003 17:27 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Jouw avatar doet me denken aan maandagmorgen als ik strak sta van te veel kleurstoffen
quote:kenne we ook doen: maandagochtendboschebollen!
Op maandag 17 februari 2003 17:29 schreef onetouch het volgende:[..]
doe ge da dan altijd op maandagmorguh
quote:Ik ben een tikje romantisch ingesteld, en daarbij hoort dit soort schromelijke overdrijving. En, ik ben het erin zoverre mee eens dat ik ook vind dat liefde niet alle problemen oplost, iets wat sommigen wel denken. En nu ik geacht wordt de hele dag te janken enzo past het helemaal goed bij me vind ik
Op maandag 17 februari 2003 17:24 schreef onetouch het volgende:
tsjah, liefde een kwelling, da's wel erg pessimistisch nie
(hoewel ik me kan voorstellen dat je daar NU zo over denkt)
quote:Mee eens, mee eens, mijn vriend. Tuurlijk is dat ook zo, en ik heb toch 2.5 hele fijne jaren met hem beleefd. En ik hoop werkelijk dat we nog lang vrienden zullen blijven. Dus...
maar een leven zonder liefde; dus zonder aandacht, geven om, houden van, zorgen maken over..... dan maar liever een paar keer mun hoofd stotuh en weer opstaan (?) en genieten van al het goeds me/je wel gebracht heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |