Ja, is jouw stem tenminste onbenut geblevenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Gelukkig heb ik gewoon op FvD gestemd,
de pro-russische partij ?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Gelukkig heb ik gewoon op FvD gestemd
Nee, ik ben tegen bemoeienis van Nederland (en Europa) met de oorlog.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:59 schreef sturmpie het volgende:
[..]
de pro-russische partij ?
dus jij bent pro-putin als ik 't goed begrijp ?
dus jij vindt dat Rusland Oekraíne mag overnemen want zonder steun maakt Oekraine geen kans zich te verdedigen tegen de russische agressiequote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nee, ik ben tegen bemoeienis van Nederland (en Europa) met de oorlog.
Ik post regelmatig in mijn topics. Onder andere in het vaccinatieschadetopic. Opletten is niet jouw sterkste kant.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:50 schreef herverwijderd het volgende:
Waarom hoor ik je dan nu pas over dat dit het zwartste scenario is? Waarom had je daar niet al eerder topics over geopend? En waarom reageer ik op iemand die toch nooit meer post in zijn eigen topics?
Dan is dat een probleem van Oekraïne, niet van Nederland.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:19 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dus jij vindt dat Rusland Oekraíne mag overnemen want zonder steun maakt Oekraine geen kans zich te verdedigen tegen de russische agressie
Oh pardon. Misschien is het dan dat je wel post maar niet ingaat op wat mensen zeggen. Of misschien ligt het aan mij.quote:Op woensdag 29 mei 2024 04:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik post regelmatig in mijn topics. Onder andere in het vaccinatieschadetopic. Opletten is niet jouw sterkste kant.
Klopt ook, de enige die wat te vertellen heeft is Klaus Schwab.quote:Op woensdag 29 mei 2024 04:59 schreef KillemWieft het volgende:
Alsof Dick straks ook maar iets te vertellen heeft.
Dommer krijg je ze niet.quote:Op woensdag 29 mei 2024 04:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dan is dat een probleem van Oekraïne, niet van Nederland.
Zo te lezen doe je er lekker aan mee.quote:Op woensdag 29 mei 2024 08:50 schreef BertV het volgende:
Sommige mensen zijn zo gevoelig voor mediapolarisatie...![]()
Je stemt FvD, dus je bent pro-poetin.
Je bent tegen mrna-vaccins, dus je bent tegen vaccinaties
Je bent tegen de groene religie, dus je gelooft niet in het bestaan van klimaat. (?)
Je stemt niet links, dus je bent extreem rechts
Je wil geen CBDC, dus je bent crimineel
Je wil geen invloed van niet-democratische organisaties, dus je bent een complotwappie
Je stemt niet groen, dus je bent een vervuiler.
Je bent voor vredesonderhandelingen dus je bent een nazi.
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Het zwartste scenario is uitgekomen, Dick Schoof komt aan de macht. Hij heeft belangrijke functies gehad bij onder andere de AIVD. 17 miljoen Nederlanders kunnen mogelijk worden bespioneerd. En dat allemaal door controlled opposition Wilders, een hard gelag. Strategisch stemmen was voor veel mensen de domste beslissing ooit. Gelukkig heb ik gewoon op FvD gestemd, maar desondanks een klap in het gezicht. Het is alsof de CIA het land gaat regeren.
Ah, ik zit weer in een veilig hokje.quote:Op woensdag 29 mei 2024 08:58 schreef Document1 het volgende:
[..]
Zo te lezen doe je er lekker aan mee.
...over complotten gesproken.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:26 schreef Bofjijff het volgende:
Op een slaaf van poetin stemmen maar wel zeiken over spionage![]()
verheerlijking van het kremlin dan, om het even.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:38 schreef BertV het volgende:
[..]
...over complotten gesproken.
Denk je nu echt dat Baudet connecties, in welke vorm dan, heeft met Poetin![]()
te veel eer, zou ik zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |