abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 december 2000 @ 23:49:28 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_566892
Plaats hier je aanmoedigingen, commentaren of andere zaken die over de Columns gaan.
I'm getting too old for this....
pi_566987
Gaan we nu ook een topic 'Columns van Fok!kers' openen? Of mogen die nog wel voor elke column een eigen topic openen?

Dat we het iig even goed begrijpen allemaal.

Een dag niet online is een dag niet geleefd...
pi_567017

Havoc, haal mijn reactie dan maar weg in het Big Brother Column Topic (jeetje, ik zie inmiddels door de wirwar van topic's echt niet meer waar ik nu WEL of NIET MAG reageren )

*****************************************
_________________________________________
n.a.v
http://www.fokforum.nl/showtopic/27107
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

quote:
Totale desinteresse. Robin keek alleen bedenkelijk toen hij zich realiseerde dat Koos de jaren vijftig nog had meegemaakt. Hij dacht: Die is écht oud, zo hé. Heeft ie trouwens wel gelijk in, dat Koos écht oud is. Ik heb er zelf ook wat moeite mee, met die Koos. De man is vijfentwintig jaar ouder dan ik, is zo'n beetje van de leeftijd van mijn vader. Maar die pa van mij kan z'n benen nog achter in z'n nek leggen en klimt als een jonge god zonder stijgbeugels tegen een spekgladde rotswand op. En elke negen maanden een nieuwe vriendin.


Precies Eelcoo, een misselijk ventje die Robin, een echt gesprek heb ik hem nog niet horen voeren en luisteren is ook niet zijn sterkste kant. (lekker autistisch op z'n fietsje door te tuin racen met een dwangmatige tik om om de minuut een blik in de camera te werpen, DAT zie ik hem wel vaak doen)

De rest van je column was ook lekker om te lezen!!

Georgie gaat idd vooruit nadat hij als "activiteitenbegeleider" en paar dagen aan Koos heeft vastgezeten.


En Deesje klimt zich (buiten mijn verwachting) direct zonder moeite een weg naar boven.

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_567038
quote:
Op 20 december 2000 00:05 schreef Cynix® het volgende:
Gaan we nu ook een topic 'Columns van Fok!kers' openen? Of mogen die nog wel voor elke column een eigen topic openen?

Dat we het iig even goed begrijpen allemaal.


Cynix?
Uw wens is in vervulling gegaan


ttsssk, en nu nog een VERONICA (nico dijkshoorn) topic

en wil iedereen wel even onder zijn post vermelden waar hij/zij nog meer vertoeft buiten Fokzine?

_V_

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_567092
Het Grote Voor Iedereen Behalve Nico Column Topic!
Zondermeer één van de mooiste topic-titels!

Ik begin gewoon zin te krijgen in het schrijven van een column, maar heb daar helaas weinig talent voor. Hmmm, misschien in het weekend iets in elkaar knutselen?

Een dag niet online is een dag niet geleefd...
pi_567112
Go Cynix, Go!

Gewoon doen joh.

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_567139
quote:
Op 20 december 2000 00:33 schreef Cynix® het volgende:
Het Grote Voor Iedereen Behalve Nico Column Topic!
Zondermeer één van de mooiste topic-titels!

Ik begin gewoon zin te krijgen in het schrijven van een column, maar heb daar helaas weinig talent voor. Hmmm, misschien in het weekend iets in elkaar knutselen?


Mijn knutselwerk is nu vertrapt door Havoc, dus daar kun je helaas je boeiende column niet kwijt Cynix

Mail je je column wel ff naar mij?

Als ie kunstzinnig is, lijst ik um in en krijgt ie een ereplaatsje.(zal alvast een goede lijstenmaker mailen om een afspraak te maken, goede columns behoren in een mooie lijst nietwaar)

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_567192
quote:
Op 20 december 2000 00:32 schreef ART het volgende:
Jongens, het is nog maar twaalf dagen...
't is iig de kortste column...
pi_567266
En hij klopt nog niet eens. Het zijn nog maar tien dagen!
Het vat het mooi samen, vind je niet Moor?
Het is het Gesprek waar het om draait
  woensdag 20 december 2000 @ 02:37:48 #10
1902 Josje
live goes up and down
pi_567343
Dit Topic is Speciaal voor Gesprek van de Dag posters die graag hun Column met ons willen delen. Dit Topic is overigens alleen bedoeld voor de columns.
Voor Commentaar en opmerkingen verwijs ik jullie graag naar Commentaren op de Columns topic

Errrug handig!
Je krijgt er zo wel meer bezoekers bij (maar niet heus) want zo ben ik wel genoodzaakt twee schermen te openen.
Drie als ik ook nog wil reageren op de column en op andere reakties op de column!!
wil iedereen wel even onder zijn post vermelden waar hij/zij nog meer vertoeft buiten Fokzine?
GVdD dus

pi_567349
Heb ik ook nog een tip waar jij je ei kwijt kan:

"Het grote GvdD-ers, die als mosterd na de maaltijd ook nog even komen zeiken en opmerkingen maken die allang gemaakt zijn omdat ze maar wat rondhangen en niks lezen topic"

Een dag niet online is een dag niet geleefd...
  woensdag 20 december 2000 @ 15:51:14 #12
1902 Josje
live goes up and down
pi_568675
Hoho.
Ik lees hier iedere dag de streamverslagen en diverse topics en af en toe reageer ik ook wel. En ik kom hier al vanaf vorig jaar BB hoor! Dus naast GVdD-er ben ik ook gewoon een Fokker. Raar he, dat dat kan.
lekker belangrijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')