abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213707229
Ik ben uitgeloot, mijn vriendin ook. Kan ik ze van mensen overkopen? Staan die dingen niet op naam?
Mja
pi_213778375
http://www.viagogo.nl

Ja, je kan ze gewoon kopen. Je geeft je e-mail en daarna staan ze op jouw naam :) Super easy!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_213783955
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 18:41 schreef RipCity het volgende:
http://www.viagogo.nl

Ja, je kan ze gewoon kopen. Je geeft je e-mail en daarna staan ze op jouw naam :) Super easy!
Als je minimaal 250 of 300 euro wilt betalen voor een ticket wel ja ...
Mja
  Moderator dinsdag 4 juni 2024 @ 10:40:48 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_213784142
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 10:24 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Als je minimaal 250 of 300 euro wilt betalen voor een ticket wel ja ...
Je wil ze hebben of niet :7
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_213784197
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 10:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Je wil ze hebben of niet :7
Wetende dat ze oorspronkelijk iets van 50 euro waren vind ik dit gewoon afzetterij. Sowieso vreemd dat dit nog steeds mogelijk is.
Mja
pi_213785106
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 10:45 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Wetende dat ze oorspronkelijk iets van 50 euro waren vind ik dit gewoon afzetterij. Sowieso vreemd dat dit nog steeds mogelijk is.
Succes met het vinden dan voor kaarten van 50 euro.

Als je ergens bij wil zijn en t is uitverkocht betaal je nou eenmaal meer. Je kan ook niet een zeldzame auto of schilderij voor paar tientjes kopen. Vraag & aanbod. Logisch dat t niet verboden is/wordt. Wees blij dat je op deze manier nog erbij kan zijn. Niks mis mee. Veel plezier met het kijken op tv!
pi_213785120
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 12:21 schreef RipCity het volgende:

[..]

Als je ergens bij wil zijn en t is uitverkocht betaal je nou eenmaal meer. Je kan ook niet een zeldzame auto of schilderij voor paar tientjes kopen. Vraag & aanbod. Niks mis mee
Nou wat daar mis mee is, is dat het een loting is en dat heel veel mensen kaarten kopen alleen maar om ze met dikke winst door te verkopen.
Mja
pi_213785166
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 12:22 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Nou wat daar mis mee is, is dat het een loting is en dat heel veel mensen kaarten kopen alleen maar om ze met dikke winst door te verkopen.
Ja, en iemand koopt een schilderij om later weer door te verkopen voor winst. Iemand koopt antiek op om het weer door te verkopen. Zo werkt het hele leven.
Omdat het voetbal of cultuur is heb je niet opeens het recht om ze voor goedkope prijs aan te schaffen.
pi_213785196
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 12:24 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja, en iemand koopt een schilderij om later weer door te verkopen voor winst. Iemand koopt antiek op om het weer door te verkopen. Zo werkt het hele leven.
Omdat het voetbal of cultuur is heb je niet opeens het recht om ze voor goedkope prijs aan te schaffen.
Ik vind dat toch wel andere zaken. Tickets zijn beperkt beschikbaar en bovendien zijn ze voor een eenmalige ervaring waarvan na afloop alleen de herinnering blijft. Kunst is, mits goed geconserveerd, heel lang bewaarbaar. Je kunt toch niet met droge ogen beweren dat je het prima vindt dat er zo weelderig gehandeld wordt in deze kaarten en dat allerlei mensen daar dikke winsten op maken ten koste van echte fans?

De UEFA zou een systeem moeten optuigen waarbij de kaarten persoonsgebonden zijn, de personalia ook bij binnenkomst worden gecontroleerd en de kaarten alleen voor de originele prijs op hun website kunnen worden doorverkocht.
Mja
  Moderator dinsdag 4 juni 2024 @ 20:45:53 #10
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_213790640
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 12:21 schreef RipCity het volgende:

[..]

Als je ergens bij wil zijn en t is uitverkocht betaal je nou eenmaal meer. Je kan ook niet een zeldzame auto of schilderij voor paar tientjes kopen. Vraag & aanbod. Logisch dat t niet verboden is/wordt. Wees blij dat je op deze manier nog erbij kan zijn. Niks mis mee. Veel plezier met het kijken op tv!
Op TV zie je het beste. Alleen geen sfeer _O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_213791285
Betalen om tussen mongolen die verkleed gaan als indiaan of een bos wortels op hun oranje geschminkte kop hebben te staan :')
  Moderator dinsdag 4 juni 2024 @ 23:04:46 #12
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_213791972
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Op TV zie je het beste. Alleen geen sfeer _O-
Genoeg sfeer in het live topic :)
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties