Was jij op F1TV?quote:
Ik zit nog minder te wachten op een tilke asfalt woestijn of een volgende race in een vs stad.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:55 schreef plesner het volgende:
Wat een deceptie, Monaco zal wel veel geld betalen want ik kan me niet voorstellen dat iemand op dit circuit zit te wachten
Ze betalen juist het minst van alle circuits.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:55 schreef plesner het volgende:
Wat een deceptie, Monaco zal wel veel geld betalen want ik kan me niet voorstellen dat iemand op dit circuit zit te wachten
Ze zouden hier beter een Renault Clio race moeten organiseren tussen de F1 coureurs.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zit nog minder te wachten op een tilke asfalt woestijn of een volgende race in een vs stad.
Zo eerlijk moet ik wel zijn.
Ergens moet het even wat breder zijn met dit soort auto's.
quote:Op zondag 26 mei 2024 17:50 schreef potjecreme het volgende:
Mis nu hihaho voor het Albert spuit gifje
Ik zie het Willem wel doen hoorquote:Op zondag 26 mei 2024 18:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zou Rainier nooit gedaan hebben. Dat ging er toch statiger aan toe.
Waarom is dat grappig?quote:Op zondag 26 mei 2024 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
Zhou werd ingehaald door de medical car
Dat die niet in het niets kan verdwijnen.quote:
uhm, omdat F1 auto's meedoen om zo snel mogelijk rond te rijden?quote:
Hmm. Op basis van dat argument had ie zich ook direct in de achterkant van Perez kunnen boren.quote:Op zondag 26 mei 2024 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat die niet in het niets kan verdwijnen.
Ik heb de race niet afgekeken, ook nog nooit gebeurd...quote:Op zondag 26 mei 2024 18:07 schreef Rianne84 het volgende:
Top 10 is geëindigd waar hij startte, is nog nooit gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |