Snap dat nog niet ....lolquote:Op zondag 26 mei 2024 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ho 1 correctie
de pitstop van Max was ook geweldig.
vooral de boordradio er na waarin wordt gemeld dat de ander niet door had dat hij moest pushen
Ik snap ook nog steeds niet dat Max naar hard ging, of had hij geen nieuwe mediums of softs meer?quote:Op zondag 26 mei 2024 17:41 schreef potjecreme het volgende:
Bottas en Stroll konden wel inhalen op hun verse banden.
DOE HET NIETquote:Op zondag 26 mei 2024 17:40 schreef Type-R het volgende:
Heb ineens de behoefte om een HP laptop te kopen
Is de leeftijd.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Snap dat nog niet ....lol
Hij put 1.5s achter Max en roept daarna dat hij niet wist dat outlap critical was.
Gast denkt dat hij nog steeds in een dominante Mercedes met 50s voorsprong rijdt.
nog nietquote:Op zondag 26 mei 2024 17:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky helemaal verbaasd dat hun eigen onzin over RB dominantie niet gereflecteerd wordt in de punten.
Het is ook een beetje een nerdfest geworden ipv dat stoere mannen met doodsverachting domineren.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:43 schreef Rnie het volgende:
Vroeger had je James Hunt die na afloop de eerste de beste chick lag te neuken. Tegenwoordig hebben ze Taylor Swift armbandjes met hun vriendinnetje.
Europapa is veel beterquote:
nou ja zegquote:Op zondag 26 mei 2024 17:46 schreef FvanS het volgende:
Wel een oerlelijk volkslied, dit had de jostiband kunnen zijn.
quote:Op zondag 26 mei 2024 17:46 schreef Type-R het volgende:
Ongelooflijk, sportoverwinningen zijn zo mooi en deze is de allermooiste die ik in mijn leven gezien heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |