Dus ze kan ook nog voor Doxing worden vervolgdquote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:30 schreef Mylene het volgende:
https://www.instagram.com/p/C7ZKS7QNLCm/
Op beelden van een livestream die Nicki Minaj maakte op Instagram is te zien dat de vrouw in discussie gaat met een agent van de marechaussee die haar arresteert. De beelden zijn op X gedeeld en niet bevestigd. Op Instagram zijn de beelden, omdat het live was, niet meer te zien. De zangeres deelt op Instagram nog wel een video waarin ze zegt dat haar bagage gecontroleerd moet worden.
Niet Amerikaans maar Trinidad & tobagoaans.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:23 schreef Mylene het volgende:
Rapper en zangeres Nicki Minaj is aangehouden op Schiphol. Dat melden bronnen aan NU.nl. De zangeres zou softdrugs bij zich hebben gehad.
De marechaussee bevestigt aan NU.nl dat een Amerikaanse vrouw is opgepakt op de luchthaven vanwege het bezit van softdrugs. Een woordvoerder kan niet bevestigen dat het om de rapper en zangeres gaat. De opgepakte vrouw zit op dit moment nog vast.
Dit bericht wordt aangevuld.
Heftig zeg
In de rest van Nederland ook niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:40 schreef Ericr het volgende:
Legal? Lol. Het is Schiphol, daar is het nou net niet legal natuurlijk. Ze denkt dat ze een diplomatieke status heeft of zo. Alle bagage kan worden doorzocht en zo te zien meer dan terecht.
Goede straf voor het disrespect naar haar fans. Lekker laten wachten. Nu mag ze zelf wachten
5 gram maximaal mag je bij je hebbenquote:
Maar legaal is het niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
5 gram maximaal mag je bij je hebben
Gedoogd, wettelijk mag je niks bezitten. Maar gedoogbeleid is wat mij betreft gelijk aan legale status. Ook al kunnen ze het wel afnemen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee dat mag helemaal niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:15 schreef DrDentz het volgende:
Zou ze het Manchester concert nog gaan halen vanavond? 2.5 uur vertraging is bij haar geen rariteit
Die was vroeger wel neukbaar, maar muzikaal vind ik haar niks.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:34 schreef Guanabana het volgende:
Wat een domme hoer.
Of mag ik dat niet zeggen. Haat haar echt.
350 euro. Daar moet mevrouw Nicki vast een paar weken hard voor ploeteren.quote:
Nou ja, ik denk een redelijk standaard boete in NL voor zo'n vergrijp, dus prima dat voor haar geen andere standaarden gehanteerd worden.quote:Op zondag 26 mei 2024 06:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
350 euro. Daar moet mevrouw Nicki vast een paar weken hard voor ploeteren.
Nicki Minaj is a Trinidadian-American rapper, model, actress and R&B singer-songwriter who has a net worth of $150 million.
dit vat het wel samen denk ik. Als dat de regels zijn geldt dat voor haar net zoals voor mij en dat is prima.quote:Op zondag 26 mei 2024 09:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk een redelijk standaard boete in NL voor zo'n vergrijp, dus prima dat voor haar geen andere standaarden gehanteerd worden.
Ah joh, ze had gewoon nog een concertje kunnen doen. Is maar een half uurtje later dan toen ze in NL startte.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:31 schreef vaarsuvius het volgende:
Tegen Britse media uitten Minaj' fans hun teleurstelling. "Ik heb 150 pond uitgegeven en een dag vrij van werk genomen", zegt de 18-jarige Imogen Pope tegen de BBC. "We hebben hier drie uur zitten wachten totdat we te horen kregen dat het niet doorging. Ik ben er kapot van."
bron: NOS
quote:Weed is not legal in the Netherlands. There is a national non-enforcement policy for weed up to 5 grams (for Dutch nationals, though enforcement of that differs per municipality). Her fine indicates she carried over 6 times that limit, meaning it became a crime.
Dit is al wel besproken hier,quote:
Gecancelledquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:51 schreef DrDentz het volgende:
Maar zondag heeft de Ziggo Dome dus weer een show van Nicki Minaj huh
Telegraaf en AD hebben het bericht weer ingetrokken/aangepast.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gecancelled
https://www.rtl.nl/boulev(...)ggo-dome-geannuleerd
Dat lijkt me sterk als het is afgedaan met een boete van 350 euro.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:17 schreef Mylene het volgende:
Misschien is ze wel een persona non grata. Filmpje aanhouding is ook weg van haar Instagram.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |