abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 mei 2024 @ 16:29:24 #1
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_213679249
Fie (100) wordt op verjaardag verrast door koning Willem-Alexander: ’Het was geweldig’


Beste allen op FOK.nl,

Allereerst: het is u bekend dat wij, m'n partner :*, ikzelf *) waaronder diverse contacten of vrienden uit het betere milieu in het bourgondisch-culinair ingestelde Haarlem en omgeving :Y) :9, ook best geïnteresseerd zijn in het leven van de koninklijke familie en al hun positieve 'moves' binnen het Koninkrijk der Nederlanden of elders. :7~

Een hartverwarmend mediafeit passeert vandaag echter de revue. In deze gaat het over de 100-jarige Fie, ofwel tante Fietje; een hoogbejaarde dame die het er maar druk mee had om eerder vandaag zoveel kaarsjes uit te mogen blazen. En dat was nog lang niet alles, want een heus bezoek van koning Willem-Alexander en Máxima ^) aan deze fortuinlijke en tevens met een lang leven gesitueerde dame maakte haar verjaardag compleet dankzij influencer Kiki Bosman. :lijstje:

Welnu, een reeds eerder gedane warme belofte van de koning, enigszins op initiatief van genoemde persoon, werd op deze voor haar zeer bijzondere dag volledig nagekomen. :S___D
De grote bos bloemen die daarbij werd overhandigd en een aangenaam verraste reactie van mevrouw :!, was een moment die eenieder op het netvlies gebrand zou staan, aldus wij eerder vandaag. :* *)

Alle volgers, waaronder wij in Haarlem :Y) alsook op enkele belangrijke locaties te Amsterdam *), hebben zodoende een steentje kunnen bijdragen aan het geluk van deze 100-jarige dame dat vandaag niet op kon, mij dunkt. *) ^O^
Het is tevens iets waarop later vandaag, na een soort van dankberichtje van ons uitging richting het koningspaar dat enigszins bekend is met onze sowieso ambitieuze en maatschappelijke wandel en gangen, een heuse Haerlemsche Jopen wordt genuttigd en ook nog 'n hapje gegeten :9~ :Y) wordt. :7~

Mooi weekend, geniet er ook van! :)

Scjvb

quote:
Aangepast: 1 uur geleden 2 uur geleden in BINNENLAND

AMSTERDAM - De 100-jarige Fie had maar één wens voor haar verjaardag: een bezoek van koning Willem-Alexander. Influencer Kiki Bosman deed hiervoor een oproep. De koning kwam op zaterdag langs bij Fie met een grote bos bloemen om haar te versassen op haar honderdste verjaardag.

© ANP / HH
Koning Willem-Alexander.


„Als je 100 bent, kom ik naar je toe”, zei koning Willem-Alexander ooit tegen Fie. Influencer Kiki Bosman wilde hem aan zijn belofte houden, en riep haar volgers op haar oproep zo veel mogelijk te delen.

De koning is een man van zijn woord, en ging zaterdag langs bij de inmiddels 100-jarige Fie. „We hebben geknuffeld, het was geweldig”, vertelde Fie na de ontmoeting aan Kiki.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  zaterdag 25 mei 2024 @ 16:50:47 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213679641
Gefeliciteerd Fie.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_213679681
Die ging op de kofFie.
pi_213679842
quote:
om haar te versassen
Te wat?

quote:
Nederlands
Uitspraak
Geluid: versassen (hulp, bestand)
Woordafbreking
ver·sas·sen
Woordherkomst en -opbouw
afleiding van assen met het voorvoegsel ver-
Werkwoord
versassen [1]

stamtijd
onbepaalde
wijs verleden
tijd voltooid
deelwoord
versassen
versaste
versast
zwak -t volledig
iets of iemand van de ene naar de andere plaats slepen
‘Ambulanciers zijn dan van wacht van 19 uur tot 7 uur 's morgens en moeten daarvoor integraal vergoed worden’, zegt Van Acker. ‘Maar de zone-overste liet in 2015 en 2016 de mensen die van wacht waren effectief van 19 uur tot 22 uur in de kazerne verblijven om hen dan te versassen naar een andere locatie, een zogenaamd wachthuisje.’ [2]
Een oog voor opportuniteiten had Van Rossem altijd. Toen hij zijn brood nog verdiende met het schrijven van tientallen thesissen voor studenten uit de gefortuneerde klasse, begon hij voor hun vaders geld te versassen naar belastingparadijzen. [3]
Synoniemen
verkassen, verplaatsen
Gangbaarheid
Het woord versassen staat in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Nederlandse Taalunie.
In onderzoek uit 2013 van het Centrum voor Leesonderzoek werd "versassen" herkend door:
20 % van de Nederlanders;
91 % van de Vlamingen.[4]

Ah oke, Willempie heeft haar verplaatst. Raar verjaardagscadeau...
  zaterdag 25 mei 2024 @ 17:02:43 #5
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213679880
Dit is echt Willem-Alexander… :s)
  zaterdag 25 mei 2024 @ 17:24:31 #6
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_213680234
Deze bijzondere man heeft net als Máxima immers een hart van goud! O+
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  zaterdag 25 mei 2024 @ 17:32:16 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_213680320
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 17:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Te wat?
[..]
Ah oke, Willempie heeft haar verplaatst. Raar verjaardagscadeau...
Gelukkig was het niet verassen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 25 mei 2024 @ 17:35:10 #8
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_213680347
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 17:32 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Gelukkig was het niet verassen.
Of vergassen. 9.gif
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_213680677
Leuk toch ? Mooi man, dit zijn leuke nieuwsberichten _O_
  zaterdag 25 mei 2024 @ 18:23:24 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213680840
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 18:02 schreef Gibson88 het volgende:
Leuk toch ? Mooi man, dit zijn leuke nieuwsberichten _O_
O+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')