Peper?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:16 schreef greysbones het volgende:
verschiet LEC zijn kruid voor de quali
Plof!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:22 schreef greysbones het volgende:
zouden ze Lec verder open hebben geschroefd dan SAI
Of weer olie bij de benzine?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:22 schreef greysbones het volgende:
Gaat Lec voor de Boem Boem?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:22 schreef greysbones het volgende:
mag hopen dat niemand dat bij elkaar doet.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lando en George zijn geen "matties" @:viaplay.
Ze zijn landgenoten en daarom voor de camera vriendelijk. Maar privé lopen ze niet de deur bij elkaar plat hoor.
Zou Sjors uberhaupt wel matties hebben? Het lijkt me een heel vervelend knaapje.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lando en George zijn geen "matties" @:viaplay.
Ze zijn landgenoten en daarom voor de camera vriendelijk. Maar privé lopen ze niet de deur bij elkaar plat hoor.
kloptquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zal RPM maar niet herhalen anders krijg ik weer een note
Hij en Albon zijn close.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou Sjors uberhaupt wel matties hebben? Het lijkt me een heel vervelend knaapje.
orde hersteltquote:
Ook vervelende mensen hebben 'vrienden', vreemd genoeg. Zijn dan vaak wel vergelijkbare mensen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou Sjors uberhaupt wel matties hebben? Het lijkt me een heel vervelend knaapje.
Ongeveer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |