Waarom gaan de vragen alle kanten op?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:36 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Serieus? Denk je dat die rechtszaak ook maar enige kans van slagen heeft?
Zeker wel, ze zijn er voor serieuze zaken, niet voor lange tenen en je beledigd 'voelen'.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gelukkig is daar het OM voor. Snap je de hele procedure wel?
En het OM bepaalt of dit een serieuze zaak is of niet. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:40 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Zeker wel, ze zijn er voor serieuze zaken, niet voor lange tenen en je beledigd 'voelen'.
Dat heb ik dan gemist. Want daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom gaan de vragen alle kanten op?
Of ik denk of het kans van slagen heeft boeit niet, daar gaat het niet om. Dat deze mensen worden aangesproken op het feit dat ze juist handelen volgens de spelregels van de rechtsstaat vind ik niet juist.
Tsja dit is gewoon onzin.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De grenzen van de vvmu staan beschreven in onze grondwet. Dat wordt nu getoetst door de rechter, dus ja dit heeft alles te maken met de grondwet.
Ben je voor of tegen een aanpassing in de wet zodat dit voor dit soort onzin geen aangifte meer gedaan kan worden?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rare redenatie. Alleen omdat je van alle Nederlanders verlangt dat ze zich aan de wet houden, inclusief politici, wil niet zeggen dat je je bek moet houden.
Hoeft niet, die weten ook wel dat dit niet getoetst wordt aan de grondwet.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, nou dan is het bij deze opgelost en besloten. Bel het OM maar op.
Nee, maar dat betekent ook dat ik een mening mag hebben over elk domme aangifte.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En het OM bepaalt of dit een serieuze zaak is of niet. Zo moeilijk is het toch niet?
Want we toetsen aan de grondwet?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hoeft niet, die weten ook wel dat dit niet getoetst wordt aan de grondwet.
Ja, dat zeg ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Want we toetsen aan de grondwet?
Nope.
Maar ben je dan ook voor een constitutioneel hof?quote:
Niet voor of tegen. Maar is sowieso niet relevant hier.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar ben je dan ook voor een constitutioneel hof?
Waarom zeg je het dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:48 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Niet voor of tegen. Maar is sowieso niet relevant hier.
Thanks.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:51 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Buitendam had het erover, daar reageert hij op.
Ik bedoelde dus de individuen die aangifte hebben gedaan wegens vermeende beledigingen van Mona Keijzer.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind Mona geen testosteronbom, maar polariseren kan ze zeker.
Dat mag altijd.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:44 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Nee, maar dat betekent ook dat ik een mening mag hebben over elk domme aangifte.
Herhaal het nog een keer, misschien krijg je iemand mee.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Mona Keijzer met haar elitaire hoofdje stond ff perplex dat ze tegenwind kreeg van zowat iedereen.
Ik ben een fijne vent.²
Bingokaart weer vol.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:13 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon goed afgekeken hoe de Israël-lobby en CIDI te werk gaan, door vijanden van Israël te intimideren, door aangifte tegen hen te doen, etc. Zelfs het pro-zionistische artikel van de Telegraaf dat jij hier hebt gedeeld geeft aan dat meerdere joodse advocaten achter Reinout Sterk zijn aangegaan om hem te beschadigen, omdat ze Israël-firsters zijn i.p.v. NL-first.
Ja, mee eens. Ze is het totaal niet gewend. Leek een beetje op een ongeslagen boxer die toch ff ineens een onverwachte tik op de kin kreeg. Het zag er niet uit.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:27 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Herhaal het nog een keer, misschien krijg je iemand mee.
Ik was het niet met je eens.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Ze is het totaal niet gewend. Leek een beetje op een ongeslagen boxer die toch ff ineens een onverwachte tik op de kin kreeg. Het zag er niet uit.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |