abonnement Unibet Coolblue
pi_213659305
Hallo,

Ik heb een lange tekst geschreven in mijn iPhone notes en ik heb echt veel moeite gedaan om het overzichtelijk te maken met indelingen in paragrafen en geordende oplossingen of nette titels enzo, in ieder geval iets wat ik een paar uurtjes over heb gedaan. Ik wil ermee een hele goede topic maken op de Reddit forum om een beetje indruk te maken en om kwalitatief goede reacties te krijgen van anderen die gaan reageren als ik het topic heb gemaakt en gepost op Reddit.

Ik wil het allerliefst mijn goed geschreven tekst in mijn Notes app op mijn iPhone knippen en plakken in mijn nieuwe topic op Reddit, maar dat lekt dus niet. Waarom kan ik geen al geschreven teksten op mijn iPhone knippen en plakken op Reddit? Is er een manier dat ik dit wel kan doen?

Ik wil mijn nieuwe topic in deze subreddit posten:

https://www.reddit.com/r/ukhiphopheads/s/T4Hw5A07YK

Hoe moet ik dat doen zonder dat ik helemaal opnieuw mijn tekst moet overschrijven? Ik wil graag knippen en plakken vanaf mijn iPhone. Kan dat? Laat me weten 😇
  donderdag 23 mei 2024 @ 22:22:40 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_213661956
Die sub is zo te zien praktisch dood dus om daar nu zoveel moeite in te steken...
Maargoed, da's geen antwoord op je vraag en ik gebruik Notes niet dus geen idee!
pi_213663305
de reddit app niet gebruiken en gewoon via je browser reddit bezoeken ?
  zaterdag 25 mei 2024 @ 11:33:07 #4
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_213675780
Weet je uberhaubt niet hoe je moet kopieren-plakken in iOS of lukt het alleen met de Reddit-app niet? In dat laatste geval: gewoon even in de browser doen inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')