abonnement Unibet Coolblue
pi_213656898
Hallo! 👋🏿

Ik heb een vriendin in London die heel goed kan rappen en muziek maakt, ze heeft haar eigen kanaal op YouTube en sommige van haar video’s hebben tientallen duizenden views. Ze heeft de muzikale en creatieve talent ongetwijfeld, maar haar business en management skills zijn ver beneden gemiddeld. Ze is heeft echt een manager nodig die haar goed kan ondersteunen en helpen om haar muziek in de mainstream media te zetten en ook wat geld verdienen daarmee. Ik wil haar graag helpen om een manager te vinden in London die haar wil begeleiden naar een succesvolle carrière als rapartiest, maar ik woon natuurlijk in Nederland dus ik kan niet zoveel doen voor haar behalve online iemand proberen te vinden.

Weet iemand hier goede online muziekforums of sociale media platforms waar ik mogelijk in contact kan komen met een geschikte manager gebaseerd in London of omgeving? Of hebben jullie tips waar ik kan zoeken voor geschikte muziekmanagers die mijn vriendin willen begeleiden naar een betere toekomst in muziek? Ik heb niet veel eisen voor de managers, maar ik wil wel graag weten wat voor ervaringen deze managers hebben en of ze te vertrouwen zijn. Ik wil eerst met hun praten en videobellen, voordat ik ze in contact breng met mijn vriendin om haar te beschermen. Ze is al heel kwetsbaar en ik wil haar niet meer in de problemen brengen met een zwendelaar.

De artiestennaam van mijn vriendin is Remie Xenon en dit is een YouTube filmpje van haar en haar muziek:
Je kan abonneren op haar kanaal als je meer van haar poekoes wil horen.

Bedank voor het meedenken en alle aangeboden hulp alvast!🫡🤗🤠
  donderdag 23 mei 2024 @ 13:57:43 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_213656991
Niet om het een of ander maar welke video's op haar kanaal hebben zoveel views? Ik zie alleen videos die amper de 200 halen.
  donderdag 23 mei 2024 @ 14:01:13 #3
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_213657022
Verder zal een manager vrijwel nooit een beginnende artiest zomaar aannemen als client, of ze moeten echt echt echt compleet overtuigd zijn dat ze goud in handen hebben. En een beetje eigen initiatief wordt ook gewaardeerd.

Probeer het eens op het Music Managers Forum https://themmf.net/, daar is een sectie Artist seeks manager met een hoop info.

[ Bericht 7% gewijzigd door herverwijderd op 23-05-2024 14:08:55 ]
pi_213657497
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 13:57 schreef herverwijderd het volgende:
Niet om het een of ander maar welke video's op haar kanaal hebben zoveel views? Ik zie alleen videos die amper de 200 halen.
Ik hoor net van haar dat ze die account heeft moeten verwijderen vanwege belangenverstrengeling of zoiets met haar ex waarmee ze toen samenwerkte. Ze had wat amateur muziekvideo’s die haar ex had gefilmd en haar ex beheerde haar oude account ook… maar nu is de relatie uit en hij heeft een nieuwe vrouw, dus hij heeft haar gedwongen om haar oude video’s te verwijderen helaas
  Moderator donderdag 23 mei 2024 @ 22:05:19 #5
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_213661739
Mooi verhaal.

Vond mijn neef dan.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')