Even eerste reviews Surface Laptops afwachten (volgende week) en dan wellicht QCOM volladen... Een van de weinige laaggewaardeerde IA-plays.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nvidia inmiddels alweer 130(0)
edit: 132
Broadcom is trouwens ook wel bizar.
Hun patenten exceeden de marktwaarde al heb ik de indruk. Nog steeds rond de 120? oh, wel al aardig tripje gemaaktquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:19 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Even eerste reviews Surface Laptops afwachten (volgende week) en dan wellicht QCOM volladen... Een van de weinige laaggewaardeerde IA-plays.
Je kunt winst en winstgroei ook niet mee nemen in je waardering.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:55 schreef Zwansen het volgende:
Nvidia dus meer waard dan Apple, maar met 15% van de omzet.
Benieuwd hoe lang deze bizarre stijging kan doorzetten.
jouw huisrobot die weet straks alles over je, die zegt tegen de ZZP er , rot maar op jijquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:41 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Zelfs als de volgende stappen in AI minder spectaculair zijn, zit er nog zo gigantisch veel groei in de toepassing daarvan. Alleen al op de consumentenmarkt zie je nu alleen nog maar de eerste voorzichtige stapjes. Microsoft die langzaam experimenteert met co-pilot, Apple die ergens na de zomer pas begint met AI, Alphabet dat nog nauwelijks begonnen is, als je het afzet tegen de bergen aan persoonlijke data die ze van je hebben.
En ook bedrijven zijn pas net begonnen. Er wordt nog heel veel werk gedaan dat je voor een groot deel kan vervangen met AI. Ook nu al.
Tesla is roodquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:47 schreef recursief het volgende:
Alles is groen in mijn portfolio. Dus niet alleen Nvidia, ASML en VLK maar letterlijk elke positie. Morgen vast wel wat correcties.
Gelukkig valt er nog te verwachten dat de economie een flinke spurt gaat maken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vind het maar lastig om bij te kopen als alles steeds aan de top zit. Moeilijker dan dat alles naar beneden gaat in ieder geval.
Ahold is 0,03% in de min geeindigd. De rest is hardstikke groen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:47 schreef recursief het volgende:
Alles is groen in mijn portfolio. Dus niet alleen Nvidia, ASML en VLK maar letterlijk elke positie. Morgen vast wel wat correcties.
Als je nvidia hebt, stopt je handelsdag niet om 17:30quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:11 schreef recursief het volgende:
[..]
Ahold is 0,03% in de min geeindigd. De rest is hardstikke groen.
Dat klopt. Die is nu ook weer in de min. Maar al met al zal het toch geen slechte dag worden. Op dit moment 1,37% in het groen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je nvidia hebt, stopt je handelsdag niet om 17:30.
En daar is de correctiequote:Op donderdag 20 juni 2024 15:47 schreef recursief het volgende:
Mini correctie nog. Nvida terug naar het niveau van.... een paar dagen geledenquote:
Ik keek even naar mijn hele portefeuillequote:Op zaterdag 22 juni 2024 04:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mini correctie nog. Nvida terug naar het niveau van.... een paar dagen geleden
Wat een drama inderdaad, -75% inmiddelsquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:55 schreef Soldier2000 het volgende:
Alfen![]()
![]()
Was ooit de parel in mijn portefeuille
Eindelijk naar beetje realistisch niveauquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:55 schreef Soldier2000 het volgende:
Alfen![]()
![]()
Vervelend dagje zo voor Alfen aandeelhouders ja. Vrij bizarre winstwaarschuwing wel, hoe kan je dit niet zien aankomen. En ook al lang en breed met je banken in overleg zijn over covenant breaches zonder de markt te informeren. Bijzonder.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:55 schreef Soldier2000 het volgende:
Alfen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |