Waar ben je bang voor, of weet je dat niet precies?quote:Op maandag 20 mei 2024 10:02 schreef Isa3 het volgende:
Ik ben een vrouw, sinds enkele weken 26 jaar en ik heb nog nooit een relatie gehad. Nooit intiem geweest ook. Dit alles zorgt ervoor dat ik me slecht voel. Ik woon nog thuis. Ik heb een voltijdse job.
Ik heb wel een paar dates gehad via dating apps, maar elke keer stopte het na 2-3 dates vanuit mijn kant. Ik voelde niets. Ik kon wel heel goed praten enzo, maar ik voelde niets. Leek meer als een goede vriend.
Nu heb ik hier wel heel veel spijt van dat ik met mijn laatste date niet ben verder gegaan. We konden het heel goed met elkaar vinden, maar ik vrees dat hij hier niet meer voor open staat (we hebben elkaar 10 maanden geleden voor het laatst gezien (dat was de derde date). In januari dan wel terug contact gezocht, veel berichtjes gestuurd, wouden terug afspreken, maar ik durfde niet en heb hem uiteindelijk niet meer geantwoord.
Ik denk wel echt dat we bij elkaar zouden kunnen passen.
Ik zit eigenlijk vol met angst rond daten/intimiteit. Ik heb zo weinig ervaring dat ik niet weet of ik het goed doe. Ik twijfel soms om hem terug te sturen. Maar ik weet niet wat ik met mijn intimiteitsproblemen moet doen. Ik heb zelfs nog nooit gekust (ja, ik weet het), maar dit komt puur voor uit angst.
Ik ben een introvert persoon en geniet van de kleine dingen in het leven. Dus uitgaan is helemaal niets voor mij.
Ik ben 26 en ik heb het gevoel dat het komende jaar beslissend is als ik ooit nog een relatie wil hebben. En heel mijn leven alleen blijven, zie ik echt niet zitten. Ik zou ook heel graag kinderen willen.
Enig advies hoe dit aan te pakken?
Ik weet het niet. Angst om iets verkeerd te doen (in het algemeen), angst voor afwijzing misschien ook welquote:Op maandag 20 mei 2024 10:05 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor, of weet je dat niet precies?
Is het omdat je in je hoofd van seks zo'n enorm ding gemaakt hebt dat je bang bent dat het alleen maar tegen kan vallen?
Sinds enkele weken 26 jaar.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:15 schreef KomVissen het volgende:
Misschien handig om te noemen hoe oud je bent?
Helemaal eens met bovenstaandequote:Op maandag 20 mei 2024 10:18 schreef D. het volgende:
Ten eerste, niet gaan werken met een deadline, dit jaar is niet beslissend.
Daarnaast, niet bang zijn door je gebrek aan ervaring.
Er zijn mensen met veel ervaring die er weinig van bakken, en er zijn 'natuurtalenten'.
Het is vooral op gevoel, dat komt wel goed.
En je angst uitspreken is ook een optie.
Als ze jou leuk genoeg vinden (en het feit dat je vervolgdates hebt zou dat betekenen) hebben
ze vast ook wel begrip voor jouw situatie
Ja, er valt niks aan te pakken. Het enige dat je aan kunt pakken is dat je lekkerder in je vel gaat zitten. Hetzij door sporten, of iets anders waar jij je goed bij voelt. Een relatie is niet de heilige graal en moet ook geen doel op zich worden. Er staat ook geen deadline voor, dus van een beslissend jaar is echt geen sprake. Dat zit in jezelf, en dat kan allerlei nare consequenties hebben. En als het echt belemmerende gedachten zijn: professionele hulp. Daar is niets mis mee.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:02 schreef Isa3 het volgende:
Ik ben een vrouw, sinds enkele weken 26 jaar en ik heb nog nooit een relatie gehad. Nooit intiem geweest ook. Dit alles zorgt ervoor dat ik me slecht voel. Ik woon nog thuis. Ik heb een voltijdse job.
..
Ik ben 26 en ik heb het gevoel dat het komende jaar beslissend is als ik ooit nog een relatie wil hebben. En heel mijn leven alleen blijven, zie ik echt niet zitten. Ik zou ook heel graag kinderen willen.
Enig advies hoe dit aan te pakken?
TS LEG EENS UIT?!?!!2!1?1!?11!?1quote:Op zondag 13 november 2022 14:14 schreef Isa3 het volgende:
Ik ben dit jaar 30 geworden en al een tijd single. Ik heb al langere tijd interesse in pleegzorg, maar ik kwam er recent ook achter dat je dit dus als alleenstaande kan doen.
quote:Op maandag 20 mei 2024 10:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa, in een topic uit 2022 was ze nog 30 jaar
Als ik 30 word en ik heb nog geen relatie, wil ik ook wel iets met die kinderwens gaan doen en overweeg ik ook pleegzorg. Dat is nu dus nog niet aan de orde, maar als ik 30 ben zou ik heel graag iets willen doen voor kinderen die het moeilijk hebben. Vandaar dat topic. Dit blijft ook nog steeds een idee van me, maar wil wel eerst er alles aan doen om een relatie te hebben en moest dit binnen 4 jaar niet gelukt zijn, andere opties bekijken om mijn kinderwens te vervullen.quote:
Je kunt wel monsterachtig snel typen zeg, jezusquote:Op maandag 20 mei 2024 10:47 schreef Isa3 het volgende:
[..]
Als ik 30 word en ik heb nog geen relatie, wil ik ook wel iets met die kinderwens gaan doen en overweeg ik ook pleegzorg. Dat is nu dus nog niet aan de orde, maar als ik 30 ben zou ik heel graag iets willen doen voor kinderen die het moeilijk hebben. Vandaar dat topic. Dit blijft ook nog steeds een idee van me, maar wil wel eerst er alles aan doen om een relatie te hebben en moest dit binnen 4 jaar niet gelukt zijn, andere opties bekijken om mijn kinderwens te vervullen.
In 2022 was je net 30 geworden blijkbaar.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:47 schreef Isa3 het volgende:
[..]
Als ik 30 word en ik heb nog geen relatie, wil ik ook wel iets met die kinderwens gaan doen en overweeg ik ook pleegzorg. Dat is nu dus nog niet aan de orde, maar als ik 30 ben zou ik heel graag iets willen doen voor kinderen die het moeilijk hebben. Vandaar dat topic. Dit blijft ook nog steeds een idee van me, maar wil wel eerst er alles aan doen om een relatie te hebben en moest dit binnen 4 jaar niet gelukt zijn, andere opties bekijken om mijn kinderwens te vervullen.
Je zegt in die quote letterlijk "ik ben dit jaar 30 geworden"?quote:Op maandag 20 mei 2024 10:47 schreef Isa3 het volgende:
[..]
Dus je bent nu 32?quote:Op maandag 20 mei 2024 10:02 schreef Isa3 het volgende:
Ik ben een introvert persoon en geniet van de kleine dingen in het leven. Dus uitgaan is helemaal niets voor mij.
godverdikke wat moooiquote:Maar schijn bedriegt, want INFP persoonlijkheden hebben een innerlijke passie en vlam die niet snel gedoofd kan worden. U bent vrij uniek in uw soort, want slechts 4% van de bevolking heeft een INFP persoonlijkheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |