hoe hebben je buren het opgelost?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De bestaande goot even losgemaakt van de normale waterafvoer en maar in de tuin laten lopen, maar dat lukte me afgelopen nacht niet dus toen was het tuinslang op het dak en aanzuigen; en met emmers scheppen
Ja ik weet hoe kut het is om water midden in de nacht weg te krijgen, heb hier ook wel een keertje tot diep in de nacht staan scheppen en dweilen toen het via de achterdeur naar binnen kwam . Toen was ik er gelukkig bij, de eerste keer was ik op vakantie en kwam ik thuis in zo'n lekkere schimmellucht en zompig laminaatquote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De bestaande goot even losgemaakt van de normale waterafvoer en maar in de tuin laten lopen, maar dat lukte me afgelopen nacht niet dus toen was het tuinslang op het dak en aanzuigen; en met emmers scheppen
is gewoon een cool woordquote:
Alle laminaat uithalen is ook een hoop werk, kan je dan nog beter in de nacht staan waterscheppenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe kut het is om water midden in de nacht weg te krijgen, heb hier ook wel een keertje tot diep in de nacht staan scheppen en dweilen toen het via de achterdeur naar binnen kwam . Toen was ik er gelukkig bij, de eerste keer was ik op vakantie en kwam ik thuis in zo'n lekkere schimmellucht en zompig laminaat
alleen pama is vetquote:
ja lekker, alleen dan zonder suikerquote:
Die heb geen uitbouw.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hoe hebben je buren het opgelost?
Leuk is het niet inderdaad. Dus maar even afwachten hoe het zich verder ontwikkeld. Gelukkig zou er een zomerperiode aan moeten komen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe kut het is om water midden in de nacht weg te krijgen, heb hier ook wel een keertje tot diep in de nacht staan scheppen en dweilen toen het via de achterdeur naar binnen kwam . Toen was ik er gelukkig bij, de eerste keer was ik op vakantie en kwam ik thuis in zo'n lekkere schimmellucht en zompig laminaat
Het laminaat er uit heeft de vloerenlegger toen grotendeels gedaan de eerste keerquote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Alle laminaat uithalen is ook een hoop werk, kan je dan nog beter in de nacht staan waterscheppen
maar andere mensen in je omgeving hebben geen last van waterschade?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb geen uitbouw.
[..]
Leuk is het niet inderdaad. Dus maar even afwachten hoe het zich verder ontwikkeld. Gelukkig zou er een zomerperiode aan moeten komen.
Krijg je van de verzekering wel alles vergoed denk je?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Leuk is het niet inderdaad. Dus maar even afwachten hoe het zich verder ontwikkeld. Gelukkig zou er een zomerperiode aan moeten komen.
Ok Ja dan wordt het een ander verhaalquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het laminaat er uit heeft de vloerenlegger toen grotendeels gedaan de eerste keer
Omdat het nauwelijks waaitquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:03 schreef Ama het volgende:
Waarom koelt het binnen niet af terwijl de deur open staat.
Ook wel; maar dan vooral water dat binnenliep of vanuit een wc/bad/douch naar boven kwam.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
maar andere mensen in je omgeving hebben geen last van waterschade?
Tsja, wat is hier nu de schade. Een natte muur (en natuurlijk alles wat rondom het plafond zit etc.). Denk dat ik dat over een tijdje pas echt ga zien. Dus heb het daar gemeld en dan zie ik het wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je van de verzekering wel alles vergoed denk je?
Buiten is t ook nog 20° volgens mij.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:03 schreef Ama het volgende:
Waarom koelt het binnen niet af terwijl de deur open staat.
Ja kan natuurlijk wel vervelend worden als het vocht niet goed weg kan uit de muur en er schimmels gaan ontstaanquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tsja, wat is hier nu de schade. Een natte muur (en natuurlijk alles wat rondom het plafond zit etc.). Denk dat ik dat over een tijdje pas echt ga zien. Dus heb het daar gemeld en dan zie ik het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |