60 miljoen cashen voor Bakagoatquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:33 schreef PSVCL het volgende:
Hup Bakayogoat
[ afbeelding ]
Baka wordt de sensatie dit toernooi
Een goed Ek draaien dan is 60 miljoen zeker wel realistisch..quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
60 miljoen cashen voor Bakagoat
Dokuquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een goed Ek draaien dan is 60 miljoen zeker wel realistisch..
Is sowieso een paar klasse beter dan Dokuflop
Madquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:48 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk speelt Belgi๋ tegen RKC of Volendam dan
quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:48 schreef GGMM het volgende:
Roemeni๋ is toch beetje dit niveauquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:48 schreef GGMM het volgende:
Casteelsquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:04 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Belgie heeft hun beste tijd (en kans) al gehad
Nou ik benieuwd. Volgens mij is het meer een mentaal iets, dat ze nooit een prijs pakken....quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Casteels
Meunier-Debast-Witsel-Castagne
Onana/Tielemans
De Bruyne-Keteleare
Baka/Openda Lukaka Trossard/Doku
Niks mis mee.
Ze zijn te nederig, loser mentaliteit.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:02 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Nou ik benieuwd. Volgens mij is het meer een mentaal iets, dat ze nooit een prijs pakken....
Volgens mij houdt het momenteel niet over. Net als Nederland veel toppers gehad.quote:
Dan zie ik de Belgen niet heel ver komen. Courtois was nogal bepalend voor het succes de laatste 10 jaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij houdt het momenteel niet over. Net als Nederland veel toppers gehad.
Ook voor Real. Tegen Liverpool.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan zie ik de Belgen niet heel ver komen. Courtois was nogal bepalend voor het succes de laatste 10 jaar.
uitshirt is nooit zelfde als thuisquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Even een vraagje: waarom dragen ze geen rode shirts?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |