Nee ik zou een van de best presterende middenvelders dit seizoen lekker thuislaten inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:26 schreef ISVV het volgende:
Waar is Guus Til? Scorende middenvelder, altijd prettig. Simons en Koopmeiners doen het niet in Oranje.
Gaan discussiëren of Guus Til mee moet is wel het bewijs van de gigantische middelmaat van deze selectie.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:26 schreef ISVV het volgende:
Waar is Guus Til? Scorende middenvelder, altijd prettig. Simons en Koopmeiners doen het niet in Oranje.
Dat zijn er 5 van de 11, waarvan Frenkie en Virgil echt een kutseizoen hebben gehad.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is elk eindtoernooi hetzelfde.
Basis Barca, Basis Liverpool, Basis City, Basis Inter, basis Milan
Niveautje Zweden.
Het is niet verboden van nature verzuurd te zijn inderdaadquote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat zijn er 5 van de 11, waarvan Frenkie en Virgil echt een kutseizoen hebben gehad.
Discussiëren of Zirkzee mee had gemoeten is dan weer het bewijs dat dat reuze meevalt. Van mij had het ook een tikje spannender gemogen maar het is verder een prima selectie. Geen échte Europese top, maar dat wisten we al een tijdje dacht ik. Wel meer dan genoeg kwaliteit om het iedere ploeg moeilijk te maken, op Frankrijk na dan maar die kun je als het goed is pas weer in de finale tegenkomen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gaan discussiëren of Guus Til mee moet is wel het bewijs van de gigantische middelmaat van deze selectie.
Wat bedoel jequote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gaan discussiëren of Guus Til mee moet is wel het bewijs van de gigantische middelmaat van deze selectie.
Van Dijk kreeg laatst een 10 van de analisten. Hij is momenteel/laatste maanden weer in topvorm na zijn blessure.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat zijn er 5 van de 11, waarvan Frenkie en Virgil echt een kutseizoen hebben gehad.
Shit ik wilde net gaan antwoorden.quote:
Koopmeiners moet 100% mee hoor. Maar bedoel dat we weinig scorende middenvelders hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik zou een van de best presterende middenvelders dit seizoen lekker thuislaten inderdaad
Daarom dat Wijnaldum waarschijnlijk toch wel mee zal gaan vermoed ik. Niet dat je daar heel blij van moet worden, maar die scoort nog weleens een goalquote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
Koopmeiners moet 100% mee hoor. Maar bedoel dat we weinig scorende middenvelders hebben.
Dan kun je beter Kluivert meenemen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom dat Wijnaldum waarschijnlijk toch wel mee zal gaan vermoed ik. Niet dat je daar heel blij van moet worden, maar die scoort nog weleens een goal
Ervaring en hij is nuttig voor het groepsproces in het kleedkamer. Ligt denk ik bij iedereen goed in de groep. Op zich dus logisch dat ie meegaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom dat Wijnaldum waarschijnlijk toch wel mee zal gaan vermoed ik. Niet dat je daar heel blij van moet worden, maar die scoort nog weleens een goal
Zolang hij geen basisklant is vind ik het wel prima ja. Koeman zal het wel weten of hij een meerwaarde voor de groep is of niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ervaring en hij is nuttig voor het groepsproces in het kleedkamer. Ligt denk ik bij iedereen goed in de groep. Op zich dus logisch dat ie meegaat.
Zo iemand heb je nodig op een toernooi. Anders had je ipv hem een 3e nummer tien meegenomen als opvulling.
De waarheid ligt in het midden. Het is geen niveau Engeland, Duitsland, Frankrijk. Maar het is beter dan de meeste landen. Alleen aanvallend heb je gewoon een matige selectie. En laat dat nou net de belangrijkste linie zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is elk eindtoernooi hetzelfde.
Basis Barca, Basis Liverpool, Basis City, Basis Inter, basis Milan
Niveautje Zweden.
Ik zie ze alweer kauwgom kauwen en verveelt voor zich uit kijken bij volkslied.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:53 schreef DobbyDob het volgende:
Verder zitten er enorm veel vervelende types bij deze lichting, dus het zal mij weinig uitmaken of ze er snel uitliggen of niet.
Een schánde is het.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik zie ze alweer kauwgom kauwen en verveelt voor zich uit kijken bij volkslied.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |