een tijdje terug zag ik per toeval een foto van een vrouw. en wat voor een... ik was echt meteen verkocht, en helemaal van slag!
later vond ik nog meer foto's van haar. nou weet ik best wel dat je je niet blind moet staren op foto's, maar ik heb heel wat mooie vrouwen gezien maar dit is me echt nooit overkomen! heel erg typisch.
ze zeggen wel eens "ogen zijn de deur tot de ziel" of zo....
hoe dan ook, ik schijn haar maar niet te kunnen berijken, maar ik ben zo van slag dat m'n hele doen en laten er onder gaat lijden.
dit is gewoon niet gezond meer... en dat terwijl ik haar nog nooit heb gesproken! maar als ik in haar ogen kijk dan voelt alles gewoon zo 'perfect'!
zijn er hier mensen die dit ook overkomen is? en wat deed je er mee?
ik weet me op het moment echt geen raad.
quote:Idd
Op maandag 17 februari 2003 14:19 schreef DeStedebouwer het volgende:
plaats de foto's ff, want wij zijn nieuwsgierig.
quote:ik maak op dit moment hetzelfde mee
Op maandag 17 februari 2003 14:17 schreef weer-een-kloon het volgende:
halloeen tijdje terug zag ik per toeval een foto van een vrouw. en wat voor een... ik was echt meteen verkocht, en helemaal van slag!
later vond ik nog meer foto's van haar. nou weet ik best wel dat je je niet blind moet staren op foto's, maar ik heb heel wat mooie vrouwen gezien maar dit is me echt nooit overkomen! heel erg typisch.
hoe dan ook, ik schijn haar maar niet te kunnen berijken, maar ik ben zo van slag dat m'n hele doen en laten er onder gaat lijden.
dit is gewoon niet gezond meer... en dat terwijl ik haar nog nooit heb gesproken! maar als ik in haar ogen kijk dan voelt alles gewoon zo 'perfect'!zijn er hier mensen die dit ook overkomen is? en wat deed je er mee?
Waarom dansen de poppen als ze herkend wordt?
[Dit bericht is gewijzigd door Fling op 17-02-2003 14:22]
quote:Je kan haar toch niet bereiken? Misschien is dit de manier...
Op maandag 17 februari 2003 14:21 schreef weer-een-kloon het volgende:
sorry maar ik ga geen foto's plaatsen. zometeen herkend iemand haar nog en dan zijn de poppen echt aan het dansen...
quote:I know the feeling. Tis een raar iets dat je helemaal weg van iemand kan zijn alleen door een foto.
Op maandag 17 februari 2003 14:17 schreef weer-een-kloon het volgende:
halloeen tijdje terug zag ik per toeval een foto van een vrouw. en wat voor een... ik was echt meteen verkocht, en helemaal van slag!
dit is gewoon niet gezond meer... en dat terwijl ik haar nog nooit heb gesproken! maar als ik in haar ogen kijk dan voelt alles gewoon zo 'perfect'!zijn er hier mensen die dit ook overkomen is? en wat deed je er mee?
Heb je trouwens wel al eens met haar gesproken of gaat die enkel om een foto?
quote:alles dat ik weet is dat ze studeert en een soort administratieve baan heeft.
Op maandag 17 februari 2003 14:21 schreef Fling het volgende:
Is ze bereikbaar of is het een actrice/model o.i.d.?
quote:ik heb nog niet met haar gesproken nee, alleen een paar foto's gezien. dat is het probleem nou juist... ik ben van slag om een paar foto's! dit is toch te gek voor woorden hé!
Op maandag 17 februari 2003 14:23 schreef miss_bleu het volgende:[..]
I know the feeling. Tis een raar iets dat je helemaal weg van iemand kan zijn alleen door een foto.
Heb je trouwens wel al eens met haar gesproken of gaat die enkel om een foto?
en ik kan haar in principe wel bereiken, maar ze geeft of simpelweg geen reactie of heeft het (nog) niet gezien. het is een beetje een vreemd verhaal, van daar ook een kloon.
quote:zo erg is het ook weer niet hoor.
Op maandag 17 februari 2003 14:24 schreef frank_woei het volgende:[..]
Wow, een echte vrouw?? Eindelijk na al die tijd heb je een foto van een vrouw weten te bemachtigen??
![]()
Nu je eindelijk erachter bent gekomen hoe vrouwen eruitzien, ga je nog iets bijzonders met deze kennis doen?
quote:Wat heb je gedaan om haar te bereiken? Niet dat ze denkt dat je een stalker bent ofzo...
Op maandag 17 februari 2003 14:27 schreef weer-een-kloon het volgende:[..]
en ik kan haar in principe wel bereiken, maar ze geeft of simpelweg geen reactie of heeft het (nog) niet gezien. het is een beetje een vreemd verhaal, van daar ook een kloon.
quote:nee, dat denk ik ook niet. de reden dat ik het met een kloon post is puur omdat ik het redelijk genant vind.
Op maandag 17 februari 2003 14:27 schreef Plonz het volgende:
Maar het is dus iemand 'van internet'. Wat zou er dan mis zijn met een fototje??? Ik denk niet dat jouw username veel bellen doet rinkelen bij haar.
quote:email. 2 keer tot zo ver. en daarbij laat ik het voordat ze echt denk dat ik haar stalk.
Op maandag 17 februari 2003 14:28 schreef mliez het volgende:[..]
Wat heb je gedaan om haar te bereiken? Niet dat ze denkt dat je een stalker bent ofzo...
quote:Jongens dat gezeur over die foto moet opgehouden. Als hij dat niet wil dan niet einde verhaal.
Op maandag 17 februari 2003 14:28 schreef RainerWernerF het volgende:
komop joh, zet die foto er ff op.
quote:ik denk dat ze der ff willen keuren....en die foto willen zien...misschien dat ze je dan wel heel goed begrijpen...
Op maandag 17 februari 2003 14:32 schreef weer-een-kloon het volgende:
wat willen jullie nou met een foto?
het risico dat iemand haar zou kennen vind ik iets te groot.
maar als je geen foto wil plaatsen, dan moet je dat zeker niet doen!
quote:wel als diegene hier zelf ook op fok! rondhuppelt..dan denkt ze...hmm ik heb laatst 2 mailtjes van die en die gehad....die heeft vast wel een foto van mij gezien...owwwwwwwww het is (..naam..)
Op maandag 17 februari 2003 14:34 schreef vosss het volgende:[..]
Zou het??
Bovendien, al zou iemand haar hier kennen, dan weten zij toch nog niet wie de topic-opener is
addontopic: En, gek worden op een foto is niets meer als het uiterlijk/de uitstraling mooi vinden, maar dat kan je ook hebben van een auto of iets anders moois.. Of je moet haar onbewust dus wel al kennen
[Dit bericht is gewijzigd door Atreidez op 17-02-2003 14:38]
quote:Dan weet ze het wel gelijk
Op maandag 17 februari 2003 14:36 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
wel als diegene hier zelf ook op fok! rondhuppelt..dan denkt ze...hmm ik heb laatst 2 mailtjes van die en die gehad....die heeft vast wel een foto van mij gezien...owwwwwwwww het is (..naam..)
quote:is het ook, maar dan wel omdat je die foto's niet durft te posten, terwijl je sowieso anoniem blijft
Op maandag 17 februari 2003 14:29 schreef weer-een-kloon het volgende:[..]
nee, dat denk ik ook niet. de reden dat ik het met een kloon post is puur omdat ik het redelijk genant vind.
quote:hmmm zie Lisa Snowdon
Op maandag 17 februari 2003 14:38 schreef Plonz het volgende:
Start anders een nieuw topic in B&H, dan ziet niemand het verband...
[edit] [voor de kloon]
enne misschien kun je haar beter "bereiken" want dat andere kan maar zo worden opgevat als een combinatie "bereiken" + " berijden" maar dat geheel terzijde
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 17-02-2003 14:44]
De foto komt er niet!!
Dus zeiken over een foto helpt niet, helpt alleen je notes vol te zetten met offtopic gebler in een serieus topic.
Hou het dus ontopic en laat het gezeik van die foto achterwege.
poging 2
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 17-02-2003 15:03]
hehe... geen foto en 't topic is meteen dood.
als iemand me nou een goede reden geeft om een foto te plaatsen verander ik misschien wel van gedachten.
maar liever niet, want dan had ik net zo goed met m'n gewone nickname kunnen posten denk ik.
[Dit bericht is gewijzigd door weer-een-kloon op 17-02-2003 15:27]
quote:dan weet ik precies waar die foto vervolgens terecht komt.
Op maandag 17 februari 2003 15:29 schreef Poepoog het volgende:
Je kan hem toch ook gewoon mailen
ik heb nu toch al een vreselijke idioot van mezelf gemaakt, kan dit ook nog wel.
sorry trot
quote:Ik denk het eigenlijk niet...
Op maandag 17 februari 2003 15:56 schreef Atreidez het volgende:
Ahhh, wat liefJe kon het gewoon niet binnen houden. Nou ik hoop maar dat ze het een leuke actie vind van je
quote:Je hebt wel een beetje gelijk, ze heeft een mooie natuurlijke uitstraling.. En bij profiel staat - relatie: meld je nu aan!
Op maandag 17 februari 2003 16:02 schreef weer-een-kloon het volgende:[..]
Ik denk het eigenlijk niet...
* weer-een-kloon gaat in een hoekje zitten janken
Weet alleen niet waar het aanmeldingsformulier is
quote:die heb ik wel eens gezien ja
Op maandag 17 februari 2003 15:51 schreef weer-een-kloon het volgende:
Jullie je zin!
Het is troT !
de foto's mag je zelf uit haar fotoboek gaan halen, en er slingeren er nog een paar rond op 't forum zelf.
quote:vind ik juist niet; je reageert gewoon op je gevoelens en als je haar leuk vindt, is het maar beter dat je het binnenkort weet of zij ook zo over jou denkt, denk je niet? anders blijft het beetje jammer, want dan zul je het ook nooit weten.
ik heb nu toch al een vreselijke idioot van mezelf gemaakt, kan dit ook nog wel.
quote:moet ik ff linkje naar deze draad zetten voor je? ik denk dat ze het echt wel een leuke actie vindt hoor
sorry trot
quote:Ach, veel heb ik niet te verliezen.
Op maandag 17 februari 2003 16:21 schreef dr.dunno het volgende:[..]
die heb ik wel eens gezien ja
[..]vind ik juist niet; je reageert gewoon op je gevoelens en als je haar leuk vindt, is het maar beter dat je het binnenkort weet of zij ook zo over jou denkt, denk je niet? anders blijft het beetje jammer, want dan zul je het ook nooit weten.
[..]moet ik ff linkje naar deze draad zetten voor je? ik denk dat ze het echt wel een leuke actie vindt hoor
uiteindelijke reactie natuurlijk geen id, maar dat zie je dan wel weer
quote:Gewoon doen
Op maandag 17 februari 2003 16:21 schreef dr.dunno het volgende:
moet ik ff linkje naar deze draad zetten voor je? ik denk dat ze het echt wel een leuke actie vindt hoor
uiteindelijke reactie natuurlijk geen id, maar dat zie je dan wel weer
quote:* weer-een-kloon hoopt dat troT daar ook zo over denkt... maar gezien z'n eerdere stupide akties bij andere meiden denkt ie het niet
Op maandag 17 februari 2003 16:44 schreef mliez het volgende:
Ik vind het lief
quote:ja vind ik ook
Op maandag 17 februari 2003 16:26 schreef Atreidez het volgende:[..]
Gewoon doen
Hij heeft een duwtje nodig..
kom op topicstarter, dit is je kans! grijp 'em!
quote:zo... tis gebeurd...
Op maandag 17 februari 2003 16:53 schreef weer-een-kloon het volgende:[..]
* weer-een-kloon hoopt dat troT daar ook zo over denkt... maar gezien z'n eerdere stupide akties bij andere meiden denkt ie het niet
zelfvertrouwen houden m8! in het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst enzo
quote:nou, zie je wel topicstarter? en zij is ook een meisje, kan je nagaan!
Op maandag 17 februari 2003 16:44 schreef mliez het volgende:
Ik vind het lief
quote:ik zat al te wachten op zo'n reactie. fok zou fok niet zijn als er geen kortzichtige kut reacties als deze werden geplaatst.
Op maandag 17 februari 2003 17:14 schreef ArmaniMania het volgende:
Verliefd op een foto ? Kan gebeuren,maar besef je wel dat je je zelf alleen gek maakt. Probeer haar te zien als je vriendje en niet als sexfantasie, want uiteindelijk is dat gewoon zo. Ontkennen heeft geen zin, want verliefd raken op een foto is alleen maar geiligheid. Je zegt zelf dat je haar nog nooit heb gesproken.
quote:dus jij wilt per definitie iedere meid die je op een foto ziet of zelfs in het echt ziet door je matras heen krikken?
Op maandag 17 februari 2003 17:14 schreef ArmaniMania het volgende:
Verliefd op een foto ? Kan gebeuren,maar besef je wel dat je je zelf alleen gek maakt. Probeer haar te zien als je vriendje en niet als sexfantasie, want uiteindelijk is dat gewoon zo. Ontkennen heeft geen zin, want verliefd raken op een foto is alleen maar geiligheid. Je zegt zelf dat je haar nog nooit heb gesproken.
quote:niets van aantrekken joh; je moet maar zo denken, voor elke slimme persoon zoals wij moeten er toch wel een paar domme zijn zoals hij om het gemiddelde IQ zo laag te houden
Op maandag 17 februari 2003 17:20 schreef weer-een-kloon het volgende:[..]
ik zat al te wachten op zo'n reactie. fok zou fok niet zijn als er geen kortzichtige kut reacties als deze werden geplaatst.
overigens heb ik het woord 'verliefd' niet gebruikt.
en ja, de dame in kwestie is niet de lelijkste, maar ik ben nog niet zo wanhopig dat ik ga lopen geilen op een foto.
dan kan ik nog wel een paar vrouwelijke fokkers lopen stalken...
quote:Daarom zei ik het ook
Op maandag 17 februari 2003 17:08 schreef dr.dunno het volgende:[..]
aan mliez: ja, ben ik zeker![]()
![]()
quote:
Op maandag 17 februari 2003 17:39 schreef mliez het volgende:[..]
Daarom zei ik het ook
iedereen bedankt voor de moeite, die waarschijnlijk en helaas tevergeefs is geweest, maar life goes on. helaas
quote:geef de moed niet op he!! ik vind het heel knap dat je hier zomaar durft toe te geven dat je der best wel leuk vind, ik zou dat zelf nooit kunnen...
Op maandag 17 februari 2003 18:40 schreef weer-een-kloon het volgende:
troT, ik weet dat je dit topic al gezien hebt, en volgens mij weet je ook wie ik ben.
als je toch niets laat horen ga ik er maar van uit dat je niets met me te maken wilt hebben.iedereen bedankt voor de moeite, die waarschijnlijk en helaas tevergeefs is geweest, maar life goes on. helaas
Ik heb het hele topic een beetje doorgelezen en om heel eerlijk te zijn (misschien te eerlijk) vind ik het een beetje vreemd. Of niet echt vreemd, maar ik krijg er een raar gevoel bij. Hoe dan ook, ik ben niet de receptioniste die je denkt dat ik ben. Zit namelijk nog heel braaf op school! Verder ehm, naja weet niet zo goed wat ik nu moet zeggen. Dit was maar even een vluchtige eerste reactie, wil je verder niet kwetsen ofzo.
Liefs, troT (jantine)
[Dit bericht is gewijzigd door troT op 17-02-2003 20:09]
quote:hee das zonder mn toestemming fotos plaatsen joh!
Op maandag 17 februari 2003 19:17 schreef Zon het volgende:
Wat een ogen[afbeelding]
Maar helemaal hotel de botel word ik dan niet.
Wel kan ik hotel de botel worden als ik een vrouw langer in de ogen aankijk in het echt. Dan pas maak je de echte uitstraling mee. Als je intensief oogcontact hebt in real life. Verder ook de stem enzo. Een leuke stem is ook belangrijk.
Dus echt helemaal gek worden van een foto dat gebeurt me niet zo snel.
Hoewel Jerney toch wel erg is
Maar dan is het nog met mate bij mij. Maar ze blijft erg leuk om te zien, ook alleen op de foto.
quote:Je bent onherkenbaar.
Op maandag 17 februari 2003 19:19 schreef troT het volgende:[..]
hee das zonder mn toestemming fotos plaatsen joh!
quote:Een koude douche zeker
Op maandag 17 februari 2003 19:43 schreef weer-een-kloon het volgende:
Ik was ff een douche nemen. Knapte bijna van de zenuwen. Nog steeds trouwens.
Ben al ff een reactie aan het brouwen. Geduld s.v.p.
Hoe dan ook, die receptioniste ken ik verder niet, ik heb ook niets met haar, ik vond jullie enkel op elkaar lijken op een manier.
Ik weet niet zo heel goed wat ik hier verder nog moet zeggen.
Nou heb ik je aandacht, weet ik nog niks naar buiten te brengen.
* weer-een-kloon weet het even niet
[edit]
Uhm... Om het 'misverstand' even uit de wereld te helpen, het ging mij NIET om die receptioniste.
Ik was stomweg helemaal van slag door je foto's. Toen ik je voor het eerst op msn sprak was ik nogal negatief bezig, ik heb je later ook uitgelegd waarom.
Die dag was ik vreselijk nerveus voor een afspraak.
En het gebeurd me ook niet elke dag dat ik zo'n meid zie. Sorry voor m'n gestuntel...
Uhm nouja dat was het wel denk ik. Ik zou nog veel meer willen zeggen maar ik krijg het er toch niet uit.
Ik ga je dus maar niet meer lastig vallen.
[Dit bericht is gewijzigd door weer-een-kloon op 17-02-2003 19:53]
quote:Neem ff een flinke borrel, word je rustig van!
Op maandag 17 februari 2003 19:56 schreef weer-een-kloon het volgende:
Wat een sensatie op de maandag avond!
quote:
Op maandag 17 februari 2003 19:56 schreef weer-een-kloon het volgende:
Wat een sensatie op de maandag avond!
Maar ff ontopic. weer-een-kloon, ik heb respect voor het lef dat je toont om dit zomaar even op Fok! te gooien. Blijf je ons op de hoogte houden over verdere ontwikkelingen? .
quote:welke verdere ontwikkelingen???
Op maandag 17 februari 2003 20:00 schreef GHansie2 het volgende:[..]
. Het valt me nog mee dat het niet in RLS staat
.
Maar ff ontopic. weer-een-kloon, ik heb respect voor het lef dat je toont om dit zomaar even op Fok! te gooien. Blijven je ons op de hoogte houden over verdere ontwikkelingen?
.
quote:Daar moet jij voor zorgen!
Op maandag 17 februari 2003 20:01 schreef troT het volgende:[..]
welke verdere ontwikkelingen???
ik geloof dat ik iets mis hier...
quote:Ik houd mijn nieuwsgierige mond maar weer
quote:Stelletje sensatiebakken...
quote:Volgens mij heb je d'r interesse wel een beetje gewekt.
Op maandag 17 februari 2003 20:06 schreef weer-een-kloon het volgende:
Topic mag wat mij betreft dicht.
Ik denk niet dat troT nog enige behoefte aan uitleg heeft.
En gelijk heeft ze!
quote:Ik denk het niet.
Op maandag 17 februari 2003 20:07 schreef Zon het volgende:[..]
Volgens mij heb je d'r interesse wel een beetje gewekt.
quote:
Op maandag 17 februari 2003 19:40 schreef troT het volgende:
hmm, topic bloeit een beetje dood. Had nog een reactie verwacht van de topic opener. Hoop dat ik je niet gekwetst heb met wat ik zei in mn vorige post.
quote:Dat is de manier waarop meiden een jongen afwijzen.
Op maandag 17 februari 2003 20:09 schreef Zon het volgende:
Wat is dit dan?
Op maandag 17 februari 2003 19:40 schreef troT het volgende:
hmm, topic bloeit een beetje dood. Had nog een reactie verwacht van de topic opener. Hoop dat ik je niet gekwetst heb met wat ik zei in mn vorige post.
Voor de overige optimistische users hier: stop dus maar met het aanmoedigen van de desbetreffende user, gaan we ons allebei niet beter van voelen denk ik.
liefs, troT
quote:Eindelijk een vrouw die duidelijk is! Trouwens, je ziet er wel erg leuk uit op die foto's
Op maandag 17 februari 2003 20:16 schreef troT het volgende:
luister, of liever lees:
Ik voel me echt zeer vereerd door dit topic, en weet inderdaad inmiddels wel over wie het hier gaat.
Maar aan de andere kant (hoe bot het ook klinkt), denk ik dat ik inmiddels wel duidelijk ben geweest. Prima om elkaar een keertje om msn te spreken, maar verder niks (heb dus ook liever niet dat je me nog smst). Je lijkt me best een aardige jongen, maar daar blijft het ook bij.Voor de overige optimistische users hier: stop dus maar met het aanmoedigen van de desbetreffende user, gaan we ons allebei niet beter van voelen denk ik.
liefs, troT
quote:Doe eens lief vragen?
Op maandag 17 februari 2003 20:18 schreef weer-een-kloon het volgende:
En nou dicht met dat klote topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |