abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8535402
hallo

een tijdje terug zag ik per toeval een foto van een vrouw. en wat voor een... ik was echt meteen verkocht, en helemaal van slag!
later vond ik nog meer foto's van haar. nou weet ik best wel dat je je niet blind moet staren op foto's, maar ik heb heel wat mooie vrouwen gezien maar dit is me echt nooit overkomen! heel erg typisch.
ze zeggen wel eens "ogen zijn de deur tot de ziel" of zo....
hoe dan ook, ik schijn haar maar niet te kunnen berijken, maar ik ben zo van slag dat m'n hele doen en laten er onder gaat lijden.
dit is gewoon niet gezond meer... en dat terwijl ik haar nog nooit heb gesproken! maar als ik in haar ogen kijk dan voelt alles gewoon zo 'perfect'!

zijn er hier mensen die dit ook overkomen is? en wat deed je er mee?
ik weet me op het moment echt geen raad.

pi_8535454
plaats de foto's ff, want wij zijn nieuwsgierig.
  maandag 17 februari 2003 @ 14:20:11 #3
10331 Plonz
De slingerpad?
pi_8535463
Mogen we de fotos misschien ook even zien ?
Gebakken ei met peperkoek!
  maandag 17 februari 2003 @ 14:20:11 #4
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8535465
quote:
Op maandag 17 februari 2003 14:19 schreef DeStedebouwer het volgende:
plaats de foto's ff, want wij zijn nieuwsgierig.
Idd .
pi_8535487
quote:
Op maandag 17 februari 2003 14:17 schreef weer-een-kloon het volgende:
hallo

een tijdje terug zag ik per toeval een foto van een vrouw. en wat voor een... ik was echt meteen verkocht, en helemaal van slag!
later vond ik nog meer foto's van haar. nou weet ik best wel dat je je niet blind moet staren op foto's, maar ik heb heel wat mooie vrouwen gezien maar dit is me echt nooit overkomen! heel erg typisch.
hoe dan ook, ik schijn haar maar niet te kunnen berijken, maar ik ben zo van slag dat m'n hele doen en laten er onder gaat lijden.
dit is gewoon niet gezond meer... en dat terwijl ik haar nog nooit heb gesproken! maar als ik in haar ogen kijk dan voelt alles gewoon zo 'perfect'!

ik maak op dit moment hetzelfde mee en nee die kloon is niet van mij
pi_8535489
Ik wil die foto's eigenlijk ook wel zien ja
pi_8535499
sorry maar ik ga geen foto's plaatsen. zometeen herkend iemand haar nog en dan zijn de poppen echt aan het dansen...
pi_8535515
[edit] Geen actrice/model o.i.d. dus [/edit]

Waarom dansen de poppen als ze herkend wordt?

[Dit bericht is gewijzigd door Fling op 17-02-2003 14:22]

Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_8535526
quote:
Op maandag 17 februari 2003 14:21 schreef weer-een-kloon het volgende:
sorry maar ik ga geen foto's plaatsen. zometeen herkend iemand haar nog en dan zijn de poppen echt aan het dansen...
Je kan haar toch niet bereiken? Misschien is dit de manier...
  Nerd met benen maandag 17 februari 2003 @ 14:23:22 #10
18073 miss_bleu
pi_8535541
quote:
Op maandag 17 februari 2003 14:17 schreef weer-een-kloon het volgende:
hallo

I know the feeling. Tis een raar iets dat je helemaal weg van iemand kan zijn alleen door een foto.

Heb je trouwens wel al eens met haar gesproken of gaat die enkel om een foto?

pi_8535543
quote:
Op maandag 17 februari 2003 14:21 schreef Fling het volgende:
Is ze bereikbaar of is het een actrice/model o.i.d.?
alles dat ik weet is dat ze studeert en een soort administratieve baan heeft.
het stomme is dat ze me heel erg bekend voorkomt van een instelling waar ik geregeld kom. maar zeker weten doe ik het niet.
pi_8535616
quote:
Op maandag 17 februari 2003 14:23 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

I know the feeling. Tis een raar iets dat je helemaal weg van iemand kan zijn alleen door een foto.

Heb je trouwens wel al eens met haar gesproken of gaat die enkel om een foto?

ik heb nog niet met haar gesproken nee, alleen een paar foto's gezien. dat is het probleem nou juist... ik ben van slag om een paar foto's! dit is toch te gek voor woorden hé!

en ik kan haar in principe wel bereiken, maar ze geeft of simpelweg geen reactie of heeft het (nog) niet gezien. het is een beetje een vreemd verhaal, van daar ook een kloon.

maandag 17 februari 2003 @ 14:27:10 #13
10331 Plonz
De slingerpad?
pi_8535617
Maar het is dus iemand 'van internet'. Wat zou er dan mis zijn met een fototje??? Ik denk niet dat jouw username veel bellen doet rinkelen bij haar.
pi_8535631
quote:
Op maandag 17 februari 2003 14:24 schreef frank_woei het volgende:

[..]

Wow, een echte vrouw?? Eindelijk na al die tijd heb je een foto van een vrouw weten te bemachtigen??

Nu je eindelijk erachter bent gekomen hoe vrouwen eruitzien, ga je nog iets bijzonders met deze kennis doen?

zo erg is het ook weer niet hoor.
tuurlijk zie ik wel vaker vrouwen, maar zowel irl als foto's hebben me nooit zo van slag weten te brengen.
pi_8535649
quote:
Op maandag 17 februari 2003 14:27 schreef weer-een-kloon het volgende:

[..]

en ik kan haar in principe wel bereiken, maar ze geeft of simpelweg geen reactie of heeft het (nog) niet gezien. het is een beetje een vreemd verhaal, van daar ook een kloon.

Wat heb je gedaan om haar te bereiken? Niet dat ze denkt dat je een stalker bent ofzo...
pi_8535655
quote:
Op maandag 17 februari 2003 14:27 schreef Plonz het volgende:
Maar het is dus iemand 'van internet'. Wat zou er dan mis zijn met een fototje??? Ik denk niet dat jouw username veel bellen doet rinkelen bij haar.
nee, dat denk ik ook niet. de reden dat ik het met een kloon post is puur omdat ik het redelijk genant vind.
pi_8535656
Tjsa, dat heb ik ook, alleen dan IRL door in haar ogen te kijken alles zien zegmaar
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_8535665
Misschien heeft ze wel een Mien Dobbelsteen stem, of stinkt ze naar uien.. Zo verliefd kan je toch niet worden op een foto
Where facts are few, experts are many.
pi_8535685
quote:
Op maandag 17 februari 2003 14:28 schreef mliez het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan om haar te bereiken? Niet dat ze denkt dat je een stalker bent ofzo...

email. 2 keer tot zo ver. en daarbij laat ik het voordat ze echt denk dat ik haar stalk.
maar als ze bij voorbaat al niets met me te maken wil hebben om wat voor reden ook, kan ze dat toch wel even zeggen, lijkt me.
maar misschien pak ik het ook wel helemaal verkeerd aan.
  Nerd met benen maandag 17 februari 2003 @ 14:31:23 #20
18073 miss_bleu
pi_8535706
quote:
Op maandag 17 februari 2003 14:28 schreef RainerWernerF het volgende:
komop joh, zet die foto er ff op.
Jongens dat gezeur over die foto moet opgehouden. Als hij dat niet wil dan niet einde verhaal.
pi_8535783
quote:
Op maandag 17 februari 2003 14:32 schreef weer-een-kloon het volgende:
wat willen jullie nou met een foto?
het risico dat iemand haar zou kennen vind ik iets te groot.
ik denk dat ze der ff willen keuren....en die foto willen zien...misschien dat ze je dan wel heel goed begrijpen...

maar als je geen foto wil plaatsen, dan moet je dat zeker niet doen!

maandag 17 februari 2003 @ 14:35:19 #22
10331 Plonz
De slingerpad?
pi_8535811
Maar je hebt haar dus al ge-emaild ofzo?
pi_8535830
quote:
Op maandag 17 februari 2003 14:34 schreef vosss het volgende:

[..]

Zou het??

Bovendien, al zou iemand haar hier kennen, dan weten zij toch nog niet wie de topic-opener is

wel als diegene hier zelf ook op fok! rondhuppelt..dan denkt ze...hmm ik heb laatst 2 mailtjes van die en die gehad....die heeft vast wel een foto van mij gezien...owwwwwwwww het is (..naam..)
pi_8535846
Misschien is het stiekum toch geen vrouw

addontopic: En, gek worden op een foto is niets meer als het uiterlijk/de uitstraling mooi vinden, maar dat kan je ook hebben van een auto of iets anders moois.. Of je moet haar onbewust dus wel al kennen

[Dit bericht is gewijzigd door Atreidez op 17-02-2003 14:38]

Where facts are few, experts are many.
pi_8535847
quote:
Op maandag 17 februari 2003 14:36 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

wel als diegene hier zelf ook op fok! rondhuppelt..dan denkt ze...hmm ik heb laatst 2 mailtjes van die en die gehad....die heeft vast wel een foto van mij gezien...owwwwwwwww het is (..naam..)

Dan weet ze het wel gelijk
En dan zal ze de topicstarter vast wel vertellen wat haar gevoelens zijn als ze die al heeft
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')