Die hele Europa League boeit mij geen reet als er geen Nederlandse clubs bij betrokken zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die deze wedstrijd gaan kijken terwijl the naked gun op is
Valt weinig te debatteren, alle Marokkanen moeten nu echt terug naar Istanbul. Dat besluit is nu genomen.quote:
Alle naked gunfilms plus police squad niet op de NAS hebben staan.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
Dan ga je maar een NEDERLANDS boek lezen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die hele Europa League boeit mij geen reet als er geen Nederlandse clubs bij betrokken zijn.
Eigen volk eerst.
Twee schermen genot.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
Eeuwig zonde dat er vrijwel geen films meer worden gemaakt van dit genre.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alle naked gunfilms plus police squad niet op de NAS hebben staan.
Kan niet meer in deze woke tijd.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat er vrijwel geen films meer worden gemaakt van dit genre.
meisjequote:
Ik ben tegen de euro.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:58 schreef Caland het volgende:
Dublin kan je goed zuipen
Mokerduur geworden alleen
Ter info
quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben tegen de euro.
Tied voor het gulden debat. @:rambodirk
Eens, bijvoorbeeld Flying high, zoals 'ie toen in de bios heette, voor de onwetenden die het Airplane blijven noemen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat er vrijwel geen films meer worden gemaakt van dit genre.
Anno 2024 nog films op commerciële zenders kijkenquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
Ik sla SS doomtrooper nooit over.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Anno 2024 nog films op commerciële zenders kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |