maar dan om alleen de goede dingen in neer te zetten zodat de mensen met wie het slecht gaat hopelijk toch ook nadenken over de goede dingen in het leven!!!
Oke met mij gaat het goed, het is lekker weer buiten...weinig lessen op school, bijna vakantie en ik heb zin om weer stage te lopen!!
alle reden dus om me ok te voelen. ik moet alleen ff nieuwe sigaretten kopen want die zijn bijna op.
Moe, moe en nog eens moe........sinds afgelopen zaterdag hebben wij een duitse herder puppy........Ik had niet verwacht dat het zo intensief zou zijn. 's Nachts piepen en blaffen, uiteindelijk toch maar mee genomen naar onze slaapkamer (wat we absoluut niet zouden doen!)
maar verder gaat het wel goed hoor
I'm good
Lucht op kan ik je zeggen
quote:
Op maandag 17 februari 2003 14:42 schreef sleipnir het volgende:
wraak kan zoet zijn.
*mee eens is*
quote:[off-topic]
(ik ben een kwartier bezig geweest met haar de grond in te trappen)
Aan de ene kant is dit uiteraard heel gemeen, aan de andere kant ben je voor jezelf opgekomen en dat zouden meer mensen moeten doen (zeker mensen die in een relatie de "gebruikte" persoon zijn).
P.S. Ik heb nu Hall and Oates - Maneater op staan
lekker nix te doen op m'n stage (zowal positief als negatief eigg.).
straks weer lekker naar huis!!!
heb een leuke presentatie voor school gemaakt waar ik best trots op ben
quote:En terecht,
1 januari heeft mijn toenmalige vriendin mji gedumpt op een heel lullige manier. de afgelopen maand besefte ik eindelijk dat ze mij gewoon gebruikt heeft. ik voelde me echt slecht.
afgelopen zaterdag sprak ik haar weer. ze zei dat ze een heel grote vergissing gemaakt had en dat ze me weer terug wil.
ik heb haar bikkelhard laten weten dat ze wat mij betreft door de grond kan zakken en dat ik haar nooit meer wil zien. (ik ben een kwartier bezig geweest met haar de grond in te trappen). zij is jankend naar huis gegaan en ik heb de rest van de avond met een smile van oor tot oor gezeten. misschien is het heel erg sadistisch van mij om dit te doen maar ik voel me nu echt fantastisch. wraak kan zoet zijn.
Naja vast nog wat leuke dingen, maar zoals te zien is heb ik het prima
Maw, we houden het bij 1 topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |