Is een beveiligd pand. Ze vonden het al gek dat ik ingepland ben terwijl als de systeembeheerder er niet is ik er ook niet in kan komen sta ik daar dan in mn eentje buiten voor een gesloten deurquote:Op donderdag 16 mei 2024 17:55 schreef Fer het volgende:
Gewoon gaan, misschien komen er wel vaak inbrekers of relschoppers tijdens Pinksteren.
Zij verdienen al genoeg geld over mijn rug, als ik dat nu meld en zij schrappen 8 uurtjes van mijn uren af snij ik in mijn eigen vingers.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:01 schreef JeOma het volgende:
"Mijn plan was om 4 uur naar desbetreffende locatie te gaan en dan pas werkgever bellen dat zij gesloten zijn, heb ik dan recht op 8 uurtjes salaris incl toeslag ivm pinksteren?"
Die tent is tot 13:00 open en jij staat om 16:00 starttijd ingepland? Dus jouw geniale, briljante masterplan is om dan om 16:00 naar een leegstaand, gesloten pand te gaan en dan om 20:00 te bellen met "Eh, hoi, baas... ik loop hier al 4 uur rond, maar volgens mij is dit pand gesloten".
Het getuigt in elk geval van scherpzinnigheid. Sowieso twijfelachtig man: bel lekker van te voren, bouw credits op voor je eerlijkheid en geniet van je vrije dag.
Bel toch maar, straks krijg je die uren helemaal niet uitbetaald omdat er niks geregistreerd wordt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:02 schreef Renosyigit het volgende:
[..]
Zij verdienen al genoeg geld over mijn rug, als ik dat nu meld en zij schrappen 8 uurtjes van mijn uren af snij ik in mijn eigen vingers.
Ik ben er toch op gesproken plek gesproken tijd? Dat zij hun dingen niet op orde hebben kan ik niks aan doen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:04 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Bel toch maar, straks krijg je die uren helemaal niet uitbetaald omdat er niks geregistreerd wordt.
Waar heb je het over? Ik heb geen sleutel. Ik kan pand niet binnen zo der systeembeheerder die zojuist aangeeft dat zij die dag gesloten zijn. Wie heeft het over belazeren? Ik wil mijn uren werken maarja waarom zou ik in mijn eigen vingers snijden?quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:07 schreef JeOma het volgende:
Als je de boel toch wilt belazeren, kun je dan in die middag niet gewoon mooi de hut leegroven daar? Je hebt de sleutel al en je morele kompas is toch al fucked. Lekker rustig, Boels vrachtwagentje erbij. Mooi man.
? Kan jij mij uitleggen wie ik besodemieter? Werkgever zegt dat ik maandag op aangegeven locatie aanwezig moet zijn en locatie zegt dat zij gesloten zijn? Ik ben maandag aanwezig daar en bel werkgever op en vertel dat zij gesloten zijn niet mijn issue toch dat zij hun zaakjes niet in orde hebben? Ik vraag enkel wat mijn rechten zijn op zo een situatiequote:Op donderdag 16 mei 2024 18:10 schreef Raw85 het volgende:
Hulp vragen om de boel te besodemieterenZoek het lekker uit
Nee daar kun je inderdaad niks aan doen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:05 schreef Renosyigit het volgende:
[..]
Ik ben er toch op gesproken plek gesproken tijd? Dat zij hun dingen niet op orde hebben kan ik niks aan doen?
In mijn sector kennen zij geen vakantiedagen omdat het druk is en iedereen word ingepland. Het is 15 min van mijn huis vandaan dus daarom vraag ik het af als ik er naar toe ga en laat zien dat ik er was of ik gewoon recht heb op volledige acht uurtjes incl toeslagenquote:Op donderdag 16 mei 2024 18:20 schreef Ludachrist het volgende:
Maar goed, on-topic: ook als je er wel bent gaan ze gewoon zeggen dat het een vakantiedag is en je dus geen recht hebt op loon, dus je kunt beter nu al bellen.
Ik bel werkgever en vertel dat ik voor een gesloten pand sta en ik denk dat ik als werknemer genoeg rechten heb om een vergoeding te krijgen en misschien zelfs die hele acht uur in loon uitbetaald krijg.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:23 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nee daar kun je inderdaad niks aan doen.
Maar het is wel je werkgever die een fout heeft gemaakt om je op een vrije dag in te roosteren en degene waar je je moet melden, ook vrij heeft.
Dan wordt er niks geregistreerd.
En kun jij niet bewijzen dat je er geweest bent.
Dan sta je daar voor acht uren voor Jan Piet Snot.
Ik weet niet hoe het eraan toe gaat bij jouw werkgever, maar als ik ergens kom en ik moet me melden bij iemand, dan is diegene de bewijsgever dat ik inderdaad geweest ben op die locatie.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:26 schreef Renosyigit het volgende:
[..]
Ik bel werkgever en vertel dat ik voor een gesloten pand sta en ik denk dat ik als werknemer genoeg rechten heb om een vergoeding te krijgen en misschien zelfs die hele acht uur in loon uitbetaald krijg.
Je denkt. Je weet het niet zeker.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:26 schreef Renosyigit het volgende:
en ik denk dat ik als werknemer genoeg rechten heb om een vergoeding te krijgen en misschien zelfs die hele acht uur in loon uitbetaald krijg.
Wat zeg jij? Als ik vier uur op locatie ben en ik bel de planner en ik zeg dat ik voor een gesloten pand sta terwijl ik wel ben ingepland is dat toch sowieso een bewijs dat ik moet werken en ingepland ben? Ik kan niet weten dat zij maandag gesloten zijn als ik even als duivel kan spelen aangezien vandaag mijn laatste dag is dat ik hier werk en morgen ergens anders sta op een hele andere locatie?quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:34 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het eraan toe gaat bij jouw werkgever, maar als ik ergens kom en ik moet me melden bij iemand, dan is diegene de bewijsgever dat ik inderdaad geweest ben op die locatie.
In jouw situatie is diegene nu afwezig, omdat het pand gesloten is op een vrije dag en de persoon in kwestie heeft ook een vrije dag, dus jij kunt je niet bewijzen dat je er geweest bent.
Je gaat er dus heen voor niks.
[..]
Je denkt. Je weet het niet zeker.
Ergens ervan uitgaan als werknemer terwijl het niet zwart op wit geschreven staat en toch hopen dat het goed komt en in jouw voordeel gaat werken - dat is als werknemer een hele foute manier van denken.
Bel nou maar gewoon.
Oké verkeerd gelezen. Ik dacht dat je de systeembeheerder nodig had om je uren te controleren.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:41 schreef Renosyigit het volgende:
[..]
Wat zeg jij? Als ik vier uur op locatie ben en ik bel de planner en ik zeg dat ik voor een gesloten pand sta terwijl ik wel ben ingepland is dat toch sowieso een bewijs dat ik moet werken en ingepland ben? Ik kan niet weten dat zij maandag gesloten zijn als ik even als duivel kan spelen aangezien vandaag mijn laatste dag is dat ik hier werk en morgen ergens anders sta op een hele andere locatie?
Ik controleer of er onbekende mensen het pand betreden samen met systeembeheerder. Ik ben heel goed met ze en zij zeggen gewoon niks zeggen en maandag hier komen en zeggen dat je voor een gesloten pand staat. Het is een sport complex waar je kan zaalvoetballen etc dus ja die dag gesloten maar ik ben ingepland door mijn werkgever en als ik hun nu bel dat zij maandag gesloten zijn snij ik in mijn eigen vingers. Mijn vraag is of ik wettelijk gezien recht heb op alle uren als ik as maandag gewoon aanwezig ben?quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:55 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Oké verkeerd gelezen. Ik dacht dat je de systeembeheerder nodig had om je uren te controleren.
Wat moet je precies beveiligen in dat pand? Het pand zelf of de binnenkant?
Maandag is alles al ingepland. Wij krijgen onze roosters week van te voren dus als ik nu zeg dat maandag gesloten is snij ik in mijn eigen vingers met 200% toeslag erbij….quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:14 schreef Halcon het volgende:
Misschien hebben ze wel wat klusjes voor je?
Daar kan je zeker wel wat aan doen, je zou ze kunnen zeggen dat je in de gaten hebt dat er een vergissing is gemaakt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:05 schreef Renosyigit het volgende:
[..]
Ik ben er toch op gesproken plek gesproken tijd? Dat zij hun dingen niet op orde hebben kan ik niks aan doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |