abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213583802
Goededag fokkers,

Ik ben as maandag 2e pinksteren ingepland om te werken door mijn werkgever op een locatie (waar ik elke maandag,dinsdag,donderdag sta als beveiliger) alleen deze locatie is maar tot 13:00 open op maandag en ik sta ingepland van 16 tot 24:00.

Heb het even hier en daar nagevraagd en die zeiden niks zeggen tot op de dag want straks halen zij het eruit en krijg ik minder uren en op het internet kan ik niks vinden.

Mijn plan was om 4 uur naar desbetreffende locatie te gaan en dan pas werkgever bellen dat zij gesloten zijn, heb ik dan recht op 8 uurtjes salaris incl toeslag ivm pinksteren?
pi_213583842
Gewoon gaan, misschien komen er wel vaak inbrekers of relschoppers tijdens Pinksteren.
.
pi_213583868
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 17:55 schreef Fer het volgende:
Gewoon gaan, misschien komen er wel vaak inbrekers of relschoppers tijdens Pinksteren.
Is een beveiligd pand. Ze vonden het al gek dat ik ingepland ben terwijl als de systeembeheerder er niet is ik er ook niet in kan komen sta ik daar dan in mn eentje buiten voor een gesloten deur
  donderdag 16 mei 2024 @ 18:01:06 #4
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_213583915
"Mijn plan was om 4 uur naar desbetreffende locatie te gaan en dan pas werkgever bellen dat zij gesloten zijn, heb ik dan recht op 8 uurtjes salaris incl toeslag ivm pinksteren?"

Die tent is tot 13:00 open en jij staat om 16:00 starttijd ingepland? Dus jouw geniale, briljante masterplan is om dan om 16:00 naar een leegstaand, gesloten pand te gaan en dan om 20:00 te bellen met "Eh, hoi, baas... ik loop hier al 4 uur rond, maar volgens mij is dit pand gesloten".

Het getuigt in elk geval van scherpzinnigheid. Sowieso twijfelachtig man: bel lekker van te voren, bouw credits op voor je eerlijkheid en geniet van je vrije dag.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_213583927
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:01 schreef JeOma het volgende:
"Mijn plan was om 4 uur naar desbetreffende locatie te gaan en dan pas werkgever bellen dat zij gesloten zijn, heb ik dan recht op 8 uurtjes salaris incl toeslag ivm pinksteren?"

Die tent is tot 13:00 open en jij staat om 16:00 starttijd ingepland? Dus jouw geniale, briljante masterplan is om dan om 16:00 naar een leegstaand, gesloten pand te gaan en dan om 20:00 te bellen met "Eh, hoi, baas... ik loop hier al 4 uur rond, maar volgens mij is dit pand gesloten".

Het getuigt in elk geval van scherpzinnigheid. Sowieso twijfelachtig man: bel lekker van te voren, bouw credits op voor je eerlijkheid en geniet van je vrije dag.
Zij verdienen al genoeg geld over mijn rug, als ik dat nu meld en zij schrappen 8 uurtjes van mijn uren af snij ik in mijn eigen vingers.
pi_213583946
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:02 schreef Renosyigit het volgende:

[..]
Zij verdienen al genoeg geld over mijn rug, als ik dat nu meld en zij schrappen 8 uurtjes van mijn uren af snij ik in mijn eigen vingers.
Bel toch maar, straks krijg je die uren helemaal niet uitbetaald omdat er niks geregistreerd wordt.
Google is your friend, abuse your friends
pi_213583958
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:04 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Bel toch maar, straks krijg je die uren helemaal niet uitbetaald omdat er niks geregistreerd wordt.
Ik ben er toch op gesproken plek gesproken tijd? Dat zij hun dingen niet op orde hebben kan ik niks aan doen?
  donderdag 16 mei 2024 @ 18:07:38 #8
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_213583978
Als je de boel toch wilt belazeren, kun je dan in die middag niet gewoon mooi de hut leegroven daar? Je hebt de sleutel al en je morele kompas is toch al fucked. Lekker rustig, Boels vrachtwagentje erbij. Mooi man.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_213583998
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:07 schreef JeOma het volgende:
Als je de boel toch wilt belazeren, kun je dan in die middag niet gewoon mooi de hut leegroven daar? Je hebt de sleutel al en je morele kompas is toch al fucked. Lekker rustig, Boels vrachtwagentje erbij. Mooi man.
Waar heb je het over? Ik heb geen sleutel. Ik kan pand niet binnen zo der systeembeheerder die zojuist aangeeft dat zij die dag gesloten zijn. Wie heeft het over belazeren? Ik wil mijn uren werken maarja waarom zou ik in mijn eigen vingers snijden?
pi_213584019
Hulp vragen om de boel te besodemieteren :') Zoek het lekker uit
pi_213584037
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:10 schreef Raw85 het volgende:
Hulp vragen om de boel te besodemieteren |:( Zoek het lekker uit
? Kan jij mij uitleggen wie ik besodemieter? Werkgever zegt dat ik maandag op aangegeven locatie aanwezig moet zijn en locatie zegt dat zij gesloten zijn? Ik ben maandag aanwezig daar en bel werkgever op en vertel dat zij gesloten zijn niet mijn issue toch dat zij hun zaakjes niet in orde hebben? Ik vraag enkel wat mijn rechten zijn op zo een situatie
pi_213584124
Zelfs de systeembeheerder zelf zegt dat ik niks moet melden en gewoon maandag het moet zeggen zodat ik m’n uren krijg. De manager van locatie heeft blijkbaar een fout gemaakt of mijn werkgever.
pi_213584145
Waarom zou je dan in hemelsnaam heengaan? Zeg gewoon dat je er was en blijf lekker thuis, pak een biertje en geniet ervan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_213584156
Maar goed, on-topic: ook als je er wel bent gaan ze gewoon zeggen dat het een vakantiedag is en je dus geen recht hebt op loon, dus je kunt beter nu al bellen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_213584179
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:05 schreef Renosyigit het volgende:

[..]
Ik ben er toch op gesproken plek gesproken tijd? Dat zij hun dingen niet op orde hebben kan ik niks aan doen?
Nee daar kun je inderdaad niks aan doen.
Maar het is wel je werkgever die een fout heeft gemaakt om je op een vrije dag in te roosteren en degene waar je je moet melden, ook vrij heeft.
Dan wordt er niks geregistreerd.
En kun jij niet bewijzen dat je er geweest bent.
Dan sta je daar voor acht uren voor Jan Piet Snot.
pi_213584197
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:20 schreef Ludachrist het volgende:
Maar goed, on-topic: ook als je er wel bent gaan ze gewoon zeggen dat het een vakantiedag is en je dus geen recht hebt op loon, dus je kunt beter nu al bellen.
In mijn sector kennen zij geen vakantiedagen omdat het druk is en iedereen word ingepland. Het is 15 min van mijn huis vandaan dus daarom vraag ik het af als ik er naar toe ga en laat zien dat ik er was of ik gewoon recht heb op volledige acht uurtjes incl toeslagen
pi_213584209
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:23 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Nee daar kun je inderdaad niks aan doen.
Maar het is wel je werkgever die een fout heeft gemaakt om je op een vrije dag in te roosteren en degene waar je je moet melden, ook vrij heeft.
Dan wordt er niks geregistreerd.
En kun jij niet bewijzen dat je er geweest bent.
Dan sta je daar voor acht uren voor Jan Piet Snot.
Ik bel werkgever en vertel dat ik voor een gesloten pand sta en ik denk dat ik als werknemer genoeg rechten heb om een vergoeding te krijgen en misschien zelfs die hele acht uur in loon uitbetaald krijg.
pi_213584298
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:26 schreef Renosyigit het volgende:

[..]
Ik bel werkgever en vertel dat ik voor een gesloten pand sta en ik denk dat ik als werknemer genoeg rechten heb om een vergoeding te krijgen en misschien zelfs die hele acht uur in loon uitbetaald krijg.
Ik weet niet hoe het eraan toe gaat bij jouw werkgever, maar als ik ergens kom en ik moet me melden bij iemand, dan is diegene de bewijsgever dat ik inderdaad geweest ben op die locatie.
In jouw situatie is diegene nu afwezig, omdat het pand gesloten is op een vrije dag en de persoon in kwestie heeft ook een vrije dag, dus jij kunt je niet bewijzen dat je er geweest bent.
Je gaat er dus heen voor niks.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:26 schreef Renosyigit het volgende:
en ik denk dat ik als werknemer genoeg rechten heb om een vergoeding te krijgen en misschien zelfs die hele acht uur in loon uitbetaald krijg.
Je denkt. Je weet het niet zeker.
Ergens ervan uitgaan als werknemer terwijl het niet zwart op wit geschreven staat en toch hopen dat het goed komt en in jouw voordeel gaat werken - dat is als werknemer een hele foute manier van denken.
Bel nou maar gewoon.
pi_213584382
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:34 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe het eraan toe gaat bij jouw werkgever, maar als ik ergens kom en ik moet me melden bij iemand, dan is diegene de bewijsgever dat ik inderdaad geweest ben op die locatie.
In jouw situatie is diegene nu afwezig, omdat het pand gesloten is op een vrije dag en de persoon in kwestie heeft ook een vrije dag, dus jij kunt je niet bewijzen dat je er geweest bent.
Je gaat er dus heen voor niks.
[..]
Je denkt. Je weet het niet zeker.
Ergens ervan uitgaan als werknemer terwijl het niet zwart op wit geschreven staat en toch hopen dat het goed komt en in jouw voordeel gaat werken - dat is als werknemer een hele foute manier van denken.
Bel nou maar gewoon.
Wat zeg jij? Als ik vier uur op locatie ben en ik bel de planner en ik zeg dat ik voor een gesloten pand sta terwijl ik wel ben ingepland is dat toch sowieso een bewijs dat ik moet werken en ingepland ben? Ik kan niet weten dat zij maandag gesloten zijn als ik even als duivel kan spelen aangezien vandaag mijn laatste dag is dat ik hier werk en morgen ergens anders sta op een hele andere locatie?
pi_213584419
Je zegt zelf dat de systeembeheerder op de hoogte is, wat denk je wat er gebeurt als je werkgever contact opneemt met de systeembeheerder?

Als je vervolgens gaat doen alsof je van niets weet dan hoop ik dat je nog een baan hebt.
pi_213584585
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:41 schreef Renosyigit het volgende:

[..]
Wat zeg jij? Als ik vier uur op locatie ben en ik bel de planner en ik zeg dat ik voor een gesloten pand sta terwijl ik wel ben ingepland is dat toch sowieso een bewijs dat ik moet werken en ingepland ben? Ik kan niet weten dat zij maandag gesloten zijn als ik even als duivel kan spelen aangezien vandaag mijn laatste dag is dat ik hier werk en morgen ergens anders sta op een hele andere locatie?
Oké verkeerd gelezen. Ik dacht dat je de systeembeheerder nodig had om je uren te controleren.
Wat moet je precies beveiligen in dat pand? Het pand zelf of de binnenkant?
pi_213584725
quote:
11s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:55 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Oké verkeerd gelezen. Ik dacht dat je de systeembeheerder nodig had om je uren te controleren.
Wat moet je precies beveiligen in dat pand? Het pand zelf of de binnenkant?
Ik controleer of er onbekende mensen het pand betreden samen met systeembeheerder. Ik ben heel goed met ze en zij zeggen gewoon niks zeggen en maandag hier komen en zeggen dat je voor een gesloten pand staat. Het is een sport complex waar je kan zaalvoetballen etc dus ja die dag gesloten maar ik ben ingepland door mijn werkgever en als ik hun nu bel dat zij maandag gesloten zijn snij ik in mijn eigen vingers. Mijn vraag is of ik wettelijk gezien recht heb op alle uren als ik as maandag gewoon aanwezig ben?
pi_213584896
Misschien hebben ze wel wat klusjes voor je?
pi_213584918
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 19:14 schreef Halcon het volgende:
Misschien hebben ze wel wat klusjes voor je?
Maandag is alles al ingepland. Wij krijgen onze roosters week van te voren dus als ik nu zeg dat maandag gesloten is snij ik in mijn eigen vingers met 200% toeslag erbij….
pi_213584993
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:05 schreef Renosyigit het volgende:

[..]
Daar kan je zeker wel wat aan doen, je zou ze kunnen zeggen dat je in de gaten hebt dat er een vergissing is gemaakt.

Hoe dat met je uren zit weet ik niet, maar 'jezelf in de vingers snijden' doe je niet echt, want als je niet betaalt krijgt is dat ook omdat je niet hebt gewerkt, slimpie.

Wel betaald willen worden maar er niet voor willen werken, lekker moreel kompas weer.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')