Ik wou exact hetzelde zeggenquote:Op donderdag 16 mei 2024 06:13 schreef heywoodu het volgende:
Voor een etappe met 2100 hoogtemeters maken ze er bij de Giro wel weer een overmatig vlak ogend profieletje van
Ik vind terugzetten in een daguitslag niet echt een straf. Merlier had een gele kaart moeten krijgen, en een volgende gele kaart is dus uitsluiting van verdere deelname aan deze Giro.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Merlier is trouwens niet gediskwalificeerd, maar gedeclasseerd. Minder zware straf. Hij mag vandaag gewoon weer van start.
Drive Through penaltyquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:57 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik vind terugzetten in een daguitslag niet echt een straf. Merlier had een gele kaart moeten krijgen, en een volgende gele kaart is dus uitsluiting van verdere deelname aan deze Giro.
Het is een milde straf, maar niettemin een straf.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:57 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik vind terugzetten in een daguitslag niet echt een straf. Merlier had een gele kaart moeten krijgen, en een volgende gele kaart is dus uitsluiting van verdere deelname aan deze Giro.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:05 schreef franklop het volgende:
Jakobsen
Het is niet zijn jaar. Of zijn niet zijn jaren
Nu de heuvelfase komt gaan de echte kleppers.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:38 schreef franklop het volgende:
Waar zijn de dagen dat er nu een groep van 25 vooruit ging
Even eergisteren buiten beschouwing gelaten
We komen wel aardig in de buurtquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:38 schreef franklop het volgende:
Waar zijn de dagen dat er nu een groep van 25 vooruit ging
Even eergisteren buiten beschouwing gelaten
Hirt en Storer o.a. in die groep, dus dan wordt het ook gevaarlijker voor de AK-ploegen buiten UAEquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:56 schreef VoMy het volgende:
Die 15 man voor het peloton hoeven er voor mij niet meer bij te komen. Zo'n mannetje of 15-20 voorop is net het leukst wmb.
Swift is er wel bij. Arensman gezellig in pulleton.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:01 schreef Marcoss het volgende:
Arensman zou daar volgens de ticker ook rijden, beetje druk vanuit Ineos dan
edit: lijkt enkel Ganna te zijn van Ineos, zo te zien
Ze zouden hem moeten terugroepen vanuit ploegwagen. Dit slaat nergens op, lekker twintig kilometer voor een groep van 30 man boren met allerlei knechten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Leuke totaal onnodige kamikaze alibi aanval weer van Juul.
Ik ga hier vanavond meer naar kijken. Zo te zien vandaag meer dan 50 mm lokaal in Noord-Italië, vooral richting de grens met Slovenië. 20-22 mei zien er ook nat uit voor bepaalde gebieden, maar dat is nog te ver weg voor de korte termijn modellen met een hogere resolutie.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
[ x ]
Kom er maar in @:momo
Zolang het Thomas en misschien Martinez niet is maken ze zich nietzo druk denk ikmquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:47 schreef TAmaru het volgende:
Tactische fout weer van UAE om z'n grote groep te laten gaan met bijv. een Jan Hirt, Lopez en Pozzovivo. Niet dat ik denk dat het veel invloed op de einduitslag van de Giro gaat hebben, maar het is wel een risico. Tegen zo'n enorme groep kun je natuurlijk nooit op.
Pogacar lacht hierom lijkt me. Overmorgen pakt ie toch al 2 a 3 minuten op Hirt bij tijdrit en dan hooggebergte in.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:47 schreef TAmaru het volgende:
Tactische fout weer van UAE om z'n grote groep te laten gaan met bijv. een Jan Hirt, Lopez en Pozzovivo. Niet dat ik denk dat het veel invloed op de einduitslag van de Giro gaat hebben, maar het is wel een risico. Tegen zo'n enorme groep kun je natuurlijk nooit op.
Nou dan moet Pogi nog 2x aanvallen komende week, wat een rampquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:47 schreef TAmaru het volgende:
Hirtog-Janquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:57 schreef TAmaru het volgende:
Tsja tuurlijk is de kans heel klein dat Hirt een rol van betekenis gaat spelen, maar wat als hij straks in de roze trui komt? Of er heel dichtbij? Je weet nooit of hij dan opeens superbenen krijgt.
Is toch ook echt een waardeloze ploeg? Er is ook geen renner die bij die ploeg goed of zelfs beter presteert volgens mij.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:58 schreef McGrath het volgende:
Hoor ik nou dat er weer een renner is bij DSM die niet blij is met de manier van werken van de ploeg?
Ja ik was ook wel cynisch. Alleen Bardet vindt het fijn omdat er nooit druk op hem komt te staan zolang hij bij zo'n ploeg rijdt. Er waren toch ook flink wat renners die niet konden wachten tot ze weg konden bij die ploeg.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:01 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Is toch ook echt een waardeloze ploeg? Er is ook geen renner die bij die ploeg goed of zelfs beter presteert volgens mij.
Naja Bardet kan daar met zijn talent blijkbaar nog mooie 2e en 3e plaatsen behalen in etappes en andere koersen en dat is blijkbaar goed genoeg voor hem en de ploeg.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja ik was ook wel cynisch. Alleen Bardet vindt het fijn omdat er nooit druk op hem komt te staan zolang hij bij zo'n ploeg rijdt. Er waren toch ook flink wat renners die niet konden wachten tot ze weg konden bij die ploeg.
Ja ideaal voor hem, er staat vrij weinig prestatiedruk op en doet het al snel goed genoeg voor het teamquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:04 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Naja Bardet kan daar met zijn talent blijkbaar nog mooie 2e en 3e plaatsen behalen in etappes en andere koersen en dat is blijkbaar goed genoeg voor hem en de ploeg.
Jakobsen zei er wel bij dat ze samen de keuze hebben gemaakt, dus dat hij de schuld niet bij de ploegleiding legtquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:58 schreef McGrath het volgende:
Hoor ik nou dat er weer een renner is bij DSM die niet blij is met de manier van werken van de ploeg?
Dat valt hem te prijzen, maar het werkt duidelijk nietquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jakobsen zei er wel bij dat ze samen de keuze hebben gemaakt, dus dat hij de schild niet bij de ploegleiding legt
daar geloven ze nog in de kracht van kebab en gyrosquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:14 schreef TAmaru het volgende:
Wellicht speelt het ook wel een rolletje dat ze bij DSM geen ketonen gebruiken ...
Kan zich beter op kop zetten voor HIERT.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:10 schreef Mani89 het volgende:
HIERT en Mauri hebben JuJu anders behoorlijk laten stikken door oa Hermans, Narvaez, Trentin, Valgren weg te laten fietsen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kan zich beter op kop zetten voor HIERT.
Dat is niet raar, want zo'n tussengroep wilde juist af van Hirt en Pozzovivo omdat die weinig ruimte krijgen van het peloton. Als die dan wel mee zou zitten dan zou het waarschijnlijk weer stilgevallen zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:04 schreef TAmaru het volgende:
Ok nou blijkbaar verliest Hirt alweer tijd, had net bijna 4 minuten op het peloton, nu rond de 3. Raar dat hij dan niet bij die tweede groep zit die net is weggereden.
Ook groep 2 rijdt nog niet echt door.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt veel dichterbij komt Baggerijn niet, al rijden ze in groep 3 niet echt meer door.
Die willen allemaal de slimste zijn door niet 100% te rijden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:50 schreef VoMy het volgende:
Hoe kan groep 2 zo weinig ambitie tonen in het terughalen van de koplopers? Heeft iedereen daar alles al gewonnen wat ze willen winnen?
Voor die ploeg is plek 2 ook al een hoofdprijs natuurlijk (en met die 9 mannetjes erbij zou hij nog kanslozer zijn).quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:58 schreef Chiappucci het volgende:
Flip heeft Maestri vast al een hoop zakcentjes beloofd als die blijft meerijden.
Vind het vooral dom van de anderen dat ze hun tweede plaats al zo mak accepteren en dan UAE gaan meehelpen. Het zou toch iedereen tegen UAE moeten zijn ... jammer dat Jumbo niet serieus meer meedoet, want die hebben altijd wel lekkere tactieken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:59 schreef wimderon het volgende:
Eigenlijk ook best een goede tactiek van UAE om telkens iemand die dicht bij de plekken 2 tot en met 10 staat mee te laten zijn (als het bewust is). Dan gaat er vanzelf een Bahrain of Bora rijden.
Als Jumbo of Ineos aan de leiding staat proberen ze alle verre concurrentie zelf te controleren.
Ja, met Cian had Jumbo de oorlog ook niet gewonnen hoor. En dit is ook niet het parcours om Pogi pijn te doen als er geen waaiers getrokken kunnen wordenquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:19 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Vind het vooral dom van de anderen dat ze hun tweede plaats al zo mak accepteren en dan UAE gaan meehelpen. Het zou toch iedereen tegen UAE moeten zijn ... jammer dat Jumbo niet serieus meer meedoet, want die hebben altijd wel lekkere tactieken.
UAE controleert het dan en laat Hirt en Pozzovivo de top 5 in komen. Wat heb je daaraan als ploeg?quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:19 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Vind het vooral dom van de anderen dat ze hun tweede plaats al zo mak accepteren en dan UAE gaan meehelpen. Het zou toch iedereen tegen UAE moeten zijn ... jammer dat Jumbo niet serieus meer meedoet, want die hebben altijd wel lekkere tactieken.
Moeten zij wetenquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:21 schreef wimderon het volgende:
Bahrain trekt het peloton ondertussen flink op een lint.
UAE afmatten. Leidt vandaag niet tot resultaat maar misschien volgende week wel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
UAE controleert het dan en laat Hirt en Pozzovivo de top 5 in komen. Wat heb je daaraan als ploeg?
Dat zal toch wel? In groep 3 rijden Jut en Jul nog voor een schamel minuutje winst van Pozzovivo en Hirt. Daarmee hou je de Bahreinbrigade niet achter je.quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of groep 3 nog ingelopen wordt. Voor enkele spelletjes vraag ik dit mij zeer af.
Dat mat UAE nauwelijks tot niet af. Als zo'n kopgroep een veilige marge heeft voor de ritzege gaan die ook minder hard rijden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:22 schreef TAmaru het volgende:
[..]
UAE afmatten. Leidt vandaag niet tot resultaat maar misschien volgende week wel.
Lijkt me sterk aangezien je bij het ene beeld van die tweede helft van het peloton niemand nog aanstalten zag maken om wat te doen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:25 schreef Faraday01 het volgende:
Ze gaan zo te keer in het peloton dat je vermoed dat iemand heeft zitten slapen
quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:10 schreef Mani89 het volgende:
U las het hier voor het eerst.quote:
Een krampaanval of hongerklop is gauw gebeurd als je al 100 km vooruit rijdt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:35 schreef Fretwork het volgende:
Binnen voor Flip, al schudt ie welk vaak zn benen uit
Ik hoop op een rits bewegingquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gaan we een vinger voor de lippen zien?
Dit is zijn eerste Giro toch?quote:
Hongerklop zie je bijna niet meer met de huidige voedingsstrategie. Kramp zit ie tegenaan lijkt het, maar durft nog wel staand aan te zetten na een bocht.quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:36 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Een krampaanval of hongerklop is gauw gebeurd als je al 100 km vooruit rijdt.
Ja, hij komt in het lijstje.quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is zijn eerste Giro toch?
Hij is al de hele dag zijn benen aan het schudden en zijn rug aan het strekken, dat zegt vrij weinigquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hongerklop zie je bijna niet meer met de huidige voedingsstrategie. Kramp zit ie tegenaan lijkt het, maar durft nog wel staand aan te zetten na een bocht.
Patje gaat het gewoon weer zo draaien dat deze overwinning is gekomen doordat hij Ala perfect heeft gemotiveerd.quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:30 schreef McGrath het volgende:
Dikke middelvinger naar opperhater Patlef
quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vrouw niet in de buurt en hij wint meteen weer.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:41 schreef wimderon het volgende:
Even een tip voor bij het interview met Hermans straks: niet kijken naar die ene tand die een stuk korter is dan die andere, want anders kijk je daar de hele tijd naar.
Ja, en denk tijdens dat interview ook niet aan die roze olifant. Slechts ter info.quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:41 schreef wimderon het volgende:
Even een tip voor bij het interview met Hermans straks: niet kijken naar die ene tand die een stuk korter is dan die andere, want anders kijk je daar de hele tijd naar.
Contract bij totalenergiesquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straf. Benieuwd wat Maestri krijgt.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Hmmmquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alaflip zit zichzelf weer eens dood te rijden
De manier waarop Alaphilippe dit wint maakt het voor mij zeker niet saai. Het bleef tot de laatste klim spannend of hij het zou gaan redden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:52 schreef VoMy het volgende:
Verdiend maar inderdaad een saaie etappe op deze manier. Goed gesproken Jip.
En dan volgende week nog 2 keerquote:Op donderdag 16 mei 2024 17:17 schreef Bugno3 het volgende:
Wat wordt er belachelijk veel gesprint in deze Sjiero joh
Ja gelijk heb je. Straf nummer vandaag. Alaphilippe is stiekem wel een held.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Prachtige prestatie van Flip, wat een nummer.
We doen er wel eens lacherig over maar juist vrij bijzonder dat iemand met zijn erelijst en bankrekening toch weer met zo'n koersinstelling de Giro ingaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |