abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_570312
Ja maar, ik kan er pas om 2 uur of zo zijn Ik heb zo'n mooi masker uitgezocht!

Geef mij nog maar een wijntje, de buren hebben het ook, dus je weet maar niet...

Hoe staat het met de administratie, Torp? PalinG heeft laatst de boekhouding een beetje gedaan, hoop dat dat geholpen heeft.

donderdag 21 december 2000 @ 00:20:43 #77
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_570313
Dus iedereen maakt een kloon aan voor a.s. vrijdag en ik moet de leukste uit kiezen

Heb ik het zo goed begrepen ??

Enne mag ik nog een biertje

I'm getting too old for this....
pi_570344
Tuurlijk heb ik nog een biertje voor jou, en neem nog een blokje septemberkaas.

Ja, het is een simpel concept, en hopelijk trekt het een hoop volk. We moeten de tent wel vol hebben natuurlijk, want die artiesten zijn niet goedkoop!

pi_570370
quote:
Op 21 december 2000 00:20 schreef Havoc het volgende:
Dus iedereen maakt een kloon aan voor a.s. vrijdag en ik moet de leukste uit kiezen

Heb ik het zo goed begrepen ??

Enne mag ik nog een biertje

* PalinG vraagt zich of of dat klonenplan wel verstandig is...

Een masker oke, maar voordat we een inval krijgen van mods met bloed onder de nagels vandaan... Weet niet hoor * PalinG kijkt ineens erg onnozel

Maargoed, is er nog kaas? Zet nog ff een rustig jazz plaatje op... heb net bij de buren de stoppen eruit gedraaid (en de reserve meegenomen)

Is er nog bokbier?

pi_570378
* Tinkerbell komt weer binnen. Ze wil even rust aan haar hoofd en zet een rustig muziekje op

Zo dat is beter, haardvuur aan, Koud buiten, bah! Wijntje van Torp staat er nog, drink ik lekker op

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 21-12-2000 00:38]

donderdag 21 december 2000 @ 00:37:53 #81
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_570381
Goed plan maar dan wil ik bij deze voorstellen dat de klonen alleen in de Club gebruikt gaan worden en niet in de andere topics dan heb ik er geen problemen mee en doe ik gezellig mee
pi_570383
Ik heb alleen maar een masker uitgezocht, hoor. Dat leek me verstandiger

Ha die PalinG!!!!!

pi_570409
Tjezus Tinkerbel, dit is geen muziekje, dit is rituele kastijding van de gehoororganen. En volgens mij heeft de electronica een flink blowtje op. Begin er spontaan van te gapen.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_570416
Havoc, is Tinks idee niet beter? Beetje uit respect enzo? Een maskertje is zo gefixed tenslotte...

Hoi Tink! (idd mooie naam, uit te spreken als kr... neem ik aan?)

Zullen we ff schuifelen? Dan kan je me ondertussen honderuit vertellen over wat er vanavond allemaal gebeurd is (hier en in het huis)...

pi_570429
Met een kr.. ja

Lekker schuifelen met PalinG, gezelli
Nou, er was een karaoke-avond hiernaast, je weet wel... VALS!!! Lachen

Ach zeurpiet, ik zet wel even een ander muziekje op. Wel een rustig nummer, want ik wil even blijven schuivelen met PalinG

donderdag 21 december 2000 @ 00:53:14 #86
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_570435
quote:
Op 21 december 2000 00:47 schreef PalinG het volgende:
Havoc, is Tinks idee niet beter? Beetje uit respect enzo? Een maskertje is zo gefixed tenslotte...
Prima PalinG dan doen we het op die manier, ik beoordeel op het mooiste masker

Enne PalinG ook al is BB over 9 dagen afgelopen het is goed om te zien dat jij je hier al zo lekker thuis voelt

pi_570442
* PalinG tegen Tink Hoe is het vanavond met je?
Heb je je geergerd of stiekum veel lol gehad met het zangspektakel van hiernaast?
pi_570446
Met mij gaat het meer dan uitstekend, dank je. Hoe is het met jou? Scriptie? enzovoorts

Ik heb in een deuk gelegen om Koos, je weet wel, die wat oudere man die nogal vaak hiernaast komt

Zo even een kaarsje erbij aan:

En nu maar hopen dat we naar de mistletoe toe schuivelen

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 21-12-2000 00:58]

pi_570457
quote:
Op 21 december 2000 00:53 schreef Havoc het volgende:
Prima PalinG dan doen we het op die manier, ik beoordeel op het mooiste masker

Enne PalinG ook al is BB over 9 dagen afgelopen het is goed om te zien dat jij je hier al zo lekker thuis voelt

Ach weet je... ik ben voorheen al heel vaak binnengelopen en heb vaak door raampjes naar binnengegluurd, maar met zoveel aardige mensen kon ik me niet langer afzijdig houden en heb m'n angst overwonnen en aangemeld.
Sinds half november laat ik me zo nu en dan zien... weet je... ik ben een beetje... verliefd geworden...

op... op... de Club en... euh...
* PalinG begon te dapper aan zijn zin, maar begint nu te hakkelen, een duidelijk signaal dat het hem ff te veel wordt

Mag ik ff een traantje pinken Tink? Ik vind het zo fijn hier...

pi_570465
* PalinG adviseert Tink niet te veel te vragen over zijn scriptie. PalinG gooit er te veel met z'n pet naar. Hij heeft het regelmatig te druk met diverse afleidingen

Het gaat verder erg goed met me. Zeker nu... wij ff... gezellig... in de Club... hmmm...

pi_570475
Sorry, was even met een stapeltje flyers op de boot naar de overkant, daar was ik nou nog NOOIT geweest!

Terugkomend op het onderwerp... Is dit niet een verschil van interpretatie? Het heet een Bal MasquŽ, maar als dan je naam er gewoon boven staat valt er niet veel te raden (en daar wordt de zaal ook niet voller van)! Van mij hoeven die klonen niet speciaal aangemaakt te worden, hoor. Volgens mij heeft iedereen er nog wel eentje ergens liggen.
Maar goed, de actualiteit heeft me een beetje ingehaald, ik had die flyer al laten drukken en dan blijkt er opeens een relletje te zijn met klonen. Tja, van dat respect... het moet geen REL worden, maar een FEESTJE. En om mezelf even te citeren:

quote:
Het aanmaken van klonen hoort volgens mij bij internet, en kun je niet voorkomen. Het geeft juist allerlei extra mogelijkheden, die Fok! ook daarom zo aantrekkelijk maken. Sowieso: iedereen hier is eigenlijk een kloon.
Geen Fok! zonder klonen, lijkt mij.

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 21-12-2000 01:07]

pi_570478

pi_570490
Zoals gewoonlijk heeft Torp weer wijze woorden. Hierbij laat ik het aan de chef (Torp) en de baas (Havoc) over hoe het wordt... * PalinG vraagt zich waar ie zich mee bemoeit, want hij kan er morgen helemaal niet eens bij zijn Excuses (dubbel) dus maar...

Moet ff naar het toilet...
Zal ik op de terugweg meteen ff nieuwe kaas snijden?

pi_570502
Morgen? Het is op vrijdag... ooh shit, kwart over 1 al! De hele avond sta ik hier al aan die bar te kletsen, en al 't werk blijft weer liggen!

* Torp sluit zich op in z'n kantoortje, en doet het gordijntje ook dicht. Nu kan hij niet eens zien wat zich afspeelt aan de bar.

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 21-12-2000 01:15]

donderdag 21 december 2000 @ 01:18:27 #95
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_570508
Hóóóóóiiii, wat een fijne FOK!-avond. Ben er net en kom huilend de tent binnengerend. Ik blijf effe zitten en verroer me niet. Mag ik een rode wijn?
Ben te zaai voor een signature
  donderdag 21 december 2000 @ 01:18:49 #96
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_570510
Hóóóóóiiii, wat een fijne FOK!-avond. Ben er net en kom huilend de tent binnengerend. Ik blijf effe zitten en verroer me niet. Mag ik een rode wijn?
Ben te zaai voor een signature
pi_570511
Aan de bar speelt zich anders bar weinig af

Sta je onder de mistletoe, moet ie plassen

pi_570512
Ik zag dat de mistletoe was achtergebleven op nr 6. Heb 'm maar opgehaald en voor de zekerheid hier opgehangen. Dan kunnen eventuele relletjes meteen uitgezoend worden

*Qt ziet Voc voorbij lopen en sleurt hem snel onder de mistletoe

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_570513
Roache, je spreekt met dubbele tong. Je bent toch niet dronken? Wat isser aan de hand?
pi_570523
* PalinG had Tink door en heeft zich een beetje opgefrist, dat was wel ff nodig na een dagje ploeteren

Waarom zit je nou te halen Roache_ ?
ajb, 1 rode wijn. Ik zet de fles er maar naast.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')