Geef mij nog maar een wijntje, de buren hebben het ook, dus je weet maar niet...![]()
Hoe staat het met de administratie, Torp? PalinG heeft laatst de boekhouding een beetje gedaan, hoop dat dat geholpen heeft.
Heb ik het zo goed begrepen ??
Enne mag ik nog een biertje
Ja, het is een simpel concept, en hopelijk trekt het een hoop volk. We moeten de tent wel vol hebben natuurlijk, want die artiesten zijn niet goedkoop!
quote:* PalinG vraagt zich of of dat klonenplan wel verstandig is...
Op 21 december 2000 00:20 schreef Havoc het volgende:
Dus iedereen maakt een kloon aan voor a.s. vrijdag en ik moet de leukste uit kiezenHeb ik het zo goed begrepen ??
Enne mag ik nog een biertje
Een masker oke, maar voordat we een inval krijgen van mods met bloed onder de nagels vandaan... Weet niet hoor * PalinG kijkt ineens erg onnozel ![]()
Maargoed, is er nog kaas? Zet nog ff een rustig jazz plaatje op... heb net bij de buren de stoppen eruit gedraaid (en de reserve meegenomen) ![]()
Is er nog bokbier?
Zo dat is beter, haardvuur aan, Koud buiten, bah! Wijntje van Torp staat er nog, drink ik lekker op ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 21-12-2000 00:38]
Hoi
Tink! (idd mooie naam, uit te spreken als kr... neem ik aan?)
Zullen we ff schuifelen? Dan kan je me ondertussen honderuit vertellen over wat er vanavond allemaal gebeurd is (hier en in het huis)...
Lekker schuifelen met PalinG, gezelli ![]()
Nou, er was een karaoke-avond hiernaast, je weet wel... VALS!!! Lachen ![]()
Ach zeurpiet, ik zet wel even een ander muziekje op. Wel een rustig nummer, want ik wil even blijven schuivelen met PalinG
quote:Prima PalinG dan doen we het op die manier, ik beoordeel op het mooiste masker
Op 21 december 2000 00:47 schreef PalinG het volgende:
Havoc, is Tinks idee niet beter? Beetje uit respect enzo? Een maskertje is zo gefixed tenslotte...
Enne PalinG ook al is BB over 9 dagen afgelopen het is goed om te zien dat jij je hier al zo lekker thuis voelt
Ik heb in een deuk gelegen om Koos, je weet wel, die wat oudere man die nogal vaak hiernaast komt ![]()
Zo even een kaarsje erbij aan:
En nu maar hopen dat we naar de mistletoe toe schuivelen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 21-12-2000 00:58]
quote:Ach weet je... ik ben voorheen al heel vaak binnengelopen en heb vaak door raampjes naar binnengegluurd, maar met zoveel aardige mensen kon ik me niet langer afzijdig houden en heb m'n angst overwonnen en aangemeld.
Op 21 december 2000 00:53 schreef Havoc het volgende:
Prima PalinG dan doen we het op die manier, ik beoordeel op het mooiste masker
Enne PalinG ook al is BB over 9 dagen afgelopen het is goed om te zien dat jij je hier al zo lekker thuis voelt
op... op... de Club en... euh...
* PalinG begon te dapper aan zijn zin, maar begint nu te hakkelen, een duidelijk signaal dat het hem ff te veel wordt
Mag ik ff een traantje pinken Tink? Ik vind het zo fijn hier...
Het gaat verder erg goed met me. Zeker nu... wij ff... gezellig... in de Club... hmmm...
Terugkomend op het onderwerp... Is dit niet een verschil van interpretatie? Het heet een Bal MasquŽ, maar als dan je naam er gewoon boven staat valt er niet veel te raden (en daar wordt de zaal ook niet voller van)! Van mij hoeven die klonen niet speciaal aangemaakt te worden, hoor. Volgens mij heeft iedereen er nog wel eentje ergens liggen.
Maar goed, de actualiteit heeft me een beetje ingehaald, ik had die flyer al laten drukken en dan blijkt er opeens een relletje te zijn met klonen. Tja, van dat respect... het moet geen REL worden, maar een FEESTJE. En om mezelf even te citeren:
quote:Geen Fok! zonder klonen, lijkt mij.
Het aanmaken van klonen hoort volgens mij bij internet, en kun je niet voorkomen. Het geeft juist allerlei extra mogelijkheden, die Fok! ook daarom zo aantrekkelijk maken. Sowieso: iedereen hier is eigenlijk een kloon.
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 21-12-2000 01:07]
Moet ff naar het toilet...
Zal ik op de terugweg meteen ff nieuwe kaas snijden?
* Torp sluit zich op in z'n kantoortje, en doet het gordijntje ook dicht. Nu kan hij niet eens zien wat zich afspeelt aan de bar.
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 21-12-2000 01:15]

*Qt ziet Voc voorbij lopen en sleurt hem snel onder de mistletoe
Waarom zit je nou te halen Roache_ ?
ajb, 1 rode wijn. Ik zet de fles er maar naast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |