abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_566591
pi_566599
Zo, dat ziet er netjes uit hier.

Suirad neemt een pilsje op de nieuwe zaak.

pi_566617
Suirad! Kom nog even terug! De oliebollen!
  † In Memoriam † dinsdag 19 december 2000 @ 22:37:33 #5
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_566629
*Just Me ruikt oliebollen eerst kerstmis hoor en zet daarom een grote bak met kerstkransjes neer Hé Torp ik had jou nog niet gezien, ik ben nieuw hier
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_566647
* Tinkerbell fluistert tegen Just Me:

Torp is hier de baas!

We waren de kerstboom vergeten:

pi_566667
Och... de baas...

[BELANGRIJKE MEDEDELING]

We moeten trouwens binnenkort maar eens een medewerkersvergadering houden... Over de toekomst.

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 19-12-2000 22:48]

pi_566668
Ik kom hoor.

Ik kan de oliebollen even niet vinden.

Moet de juffrouw van boven de bar niet mee?

pi_566676
Sorry Torp.

Maar ik zit met *rode wangen.

Je gaf me net een

maar hier zijn ze:

pi_566678
[Torp vergist zich]

Hmmm... lekker, die oliebollen. Lekker vet, zeg!

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 19-12-2000 22:55]

pi_566690

Gezellig voor op de bar.

pi_566693
Die juffrouw boven de bar dat ben ik

Ik heb dat schilderij vanmiddag stiekum weggehaald en er één van mezelf teruggehangen, terwijl PalinG in de krant zat te lezen over mijn affaire met Bill Clinton.

Eh, de toekomst! Dat is een belangrijke vergadering Torp, daar ben ik bij!

* Tinkerbell strijkt nog even haar haren glad dat verwart is geraakt van al dat gezoen met Torp. Als PalinG nou maar niet jaloers wordt

pi_566702
*$%@#%^@&%#&*

sorry,

maar ik denk dat in de vergadering ook het meubilair aan de orde moet komen.

Deze stoelen zijn #$$@$%.

† In Memoriam † dinsdag 19 december 2000 @ 23:01:26 #14
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_566720
Hallo Baas; ik vind het erg leuk hier, maak af en toe nog domme opmerkingen maar ik leer snel
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_566735
Godskanonne,

Wat een pokke herrie.

OH NEE TOCH.

pi_566750
* Tinkerbell vind het ook een hoop herrie. En ze vind het ook reuze gezellig in de Club, maar haar oogleden gaan weer zwaar worden. Ze hoopt dat Torp het niet erg vindt, maar ze legt zich weer te ruste in zijn kantoortje. Die oude bank slaapt zo lekker. Ze z....
pi_566775
* Ook Torp heeft nog last van z'n jetlag. Hij gaat in z'n draaistoel zitten, met z'n voeten op tafel, en zakt snel weg in een diepe slaap
pi_567215
Hopeloos vrolijk over een geslaagd kunstwerk in de huiskamer thuis kom ik binnenwandelen en WAT zie ik?

Mijn pesterijtje boven de bar is verdwenen en te zien aan wat er nu hangt weet ik al wie de dader moet zijn...

TINK !!! waar ben je?

* PalinG heeft wel een vermoeden en sluipt Torps kantoortje binnen en...

Dacht ik het niet, die etter.
He, Torp is ook terug. Nou ja, ik laat ze maar met rust.

* PalinG neemt voldaan plaats aan de bar en tapt zich een pilsje in, kijkt omhoog en ziet: toch een mooie meid die Tink

<zucht>

pi_567350
'n Avond, ben ik nog even.
Wat 'n gedoe op al die andere fora. Blij dat ik hier 'n rustpuntje vind.
Doe maar sterks, whiskietje of zo. Nee, geen ijs, dank je.
Een dag niet online is een dag niet geleefd...
pi_567352
Ik doe ff gezellig mee. Het is hier weer een stuk gezelliger dan buiten. Zelfs vlak om de hoek hoorde ik weer iemand staan zeiken. Gelukkig heb je dat weer op subtiele wijze afgehandeld Cynix!
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  woensdag 20 december 2000 @ 03:03:59 #21
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_567353
Ik meld me hier incidenteel (en had al lang op bed willen liggen) maar wil even reageren op wat Cynix daarnet even aantipt.

Cynix, je bedoelde het dreigement van Danny om met FOK! te kappen ?
http://www.fokforum.nl/showtopic/27094
Scroll dan ook nog even door naar een reply van Knorretje...

Mijn eerste impuls was om een topic te openen in Feedback om daar (met een oproep hier) Danny support te geven, maar wacht eventueel tot morgen...

FOK! sluiten betekent ook dit BB2-forum !!!!
ZAL TOCH NIET !!

Mag ik een colaatje ?

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 20-12-2000 03:10]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_567354
Hey Harry, das idd wat er bedoeld wordt. Het schijnt vrij hoog op te lopen.

Hier heb je iig een colaatje. Onze nieuwsgierigheid zal vannacht wel niet meer bevredigd worden denk ik.

woensdag 20 december 2000 @ 03:11:56 #23
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_567355
De snelle service laat te wensen over...

Zal ik het zelf maar pakken dan .

(of gaan we ramptoeristje spelen ).

pi_567356
Ja, Harry, daar doelde ik inderdaad op. Ik heb al support gegeven op:
http://www.fokforum.nl/showtopic/27130
pi_567357
En hier is trouwens een plekkie waar een steunbetuiging past.

Beetje te laat zie ik, Cynix was me voor. Komt het toch nog goed met die service vandaag..

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 20-12-2000 03:14]

woensdag 20 december 2000 @ 03:15:41 #26
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_567358
Bedankt voor de links vrienden !

Heb alleen niet zoveel energie meer om er iets pakkends neer te zetten.

pi_567360
*Qt kent dat gevoel

Ga gewoon lekker zometeen slapen Harry! Tijd genoeg voor die dingen als je weer lekker uitgerust bent. We mogen toch aannemen dat het zo'n vaart niet zal lopen...

woensdag 20 december 2000 @ 03:23:42 #28
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_567361
Nou, dat is niet te hopen !!

Net als jullie is dit vermakelijke forum toch een aardige hobby van mij geworden de laatste maanden.

Maar goed, ik heb begrepen dat er binnen de crew aan gewerkt wordt om de 'lastpakken' te verwijderen.

We zullen zien...

Mag je hier roken ??
(of is dat een gevaarlijke vraag).

pi_567362
Je mag hier zeker roken Harry. Cynix is dol op sigaartjes en in de tuin mag zelfs geblowd worden Dat zouden al die opgewonden standjes buiten misschien ook eens moeten proberen. Wat was het ook weer; tevreden rokers zijn geen onruststokers?
  woensdag 20 december 2000 @ 03:29:37 #30
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_567363
Ik denk dat ik de wijze raad van Qt maar aan ga nemen, om lekker onder de wol te kruipen.

Bedankt, dat ik hier mijn 'ei' even kwijt kon.

Prettige nacht allen !

pi_567365
Ik steek er ook nog een op!
He, lekker.
Misschien nog 'n klein whiskietje erbij, zal ik 't doen?
  woensdag 20 december 2000 @ 03:33:55 #32
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_567366
Ik kan ook wel een borrel gebruiken
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_567367
Ik zal eens een rondje geven, dan!
Meer liefhebbers?
pi_567368
*Qt wenst Harry sweet dreams

En dan neem ik nog maar een slaapmutsje met Cynix. Roken lijkt me een fijn plan, daarin doe ik ook mee. Het is zo koud, dat een blowtje vandaag vast binnen gerookt mag worden. Dit is toch een bijzondere nacht, we vieren ook de opening van nr 7 tenslotte...

Ineens zie ik Sanne, gezelli! Rook je met me mee?

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 20-12-2000 03:39]

woensdag 20 december 2000 @ 03:40:50 #35
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_567369
Nou vooruit dan maar, ééntje dan. Ik slaap al 2 weken superslecht, niets helpt meer inmiddels.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_567374
Das naar Sanne! Ik zet een lekker rustgevend muziekje voor je op. En misschien wil strax een glaasje warme melk wel helpen...

Sowwy, kon ffies nix beters vinden zo snel..

woensdag 20 december 2000 @ 03:47:58 #37
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_567377
lekker!

schuif die koekjes maar door naar Cynix

pi_567378
Ik lees nog ff gauw de kranten door:
- Stefan en Coby uit elkaar
- Superjumbo gaat van start
- Fok! houdt er (bijna) mee op
- VNU, de tijdschriftengigant zonder tijdschriften...
- UPC uit 'n dalletje

Tsssk, 't Is allemaal weer wat.

woensdag 20 december 2000 @ 03:50:07 #39
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_567380
Juan komt bezweet binnen....

en wil graag een rioja.

!daBarMan

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_567381
Heeft iemand Rudolph vandaag al wat te eten gegeven eigenlijk?
pi_567382
*Qt werpt de koekjes richting Cynix en geeft haar jointje door aan Sanne

Ik hoorde vandaag dat er evengoed een vervolg komt op die trouwshow... Ben benieuwd of onze Dees zich op gaat geven!

pi_567385
Oeps, staat Rudolph soms nog bij nr 6 in de tuin?

Hier Juan, een Rioja voor je. Proost jongen!

woensdag 20 december 2000 @ 03:53:24 #43
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_567386
Ik heb niet om dat kutbeest gevraagd...
pi_567390
Ik heb 'm toch maar even opgehaald. Misschien moeten we 'm inruilen voor een iets handzamer huisdier. 't Is ook wel wat bewerkelijk allemaal.

Zag ook het schilderij nog hangen, zal ik 't hier maar weer ergens ophangen? Of zou Tinkerbell 't opzettelijk hebben laten hangen?

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix® op 20-12-2000 03:58]

pi_567393
Ik vraag me af of Moor ons schilderij van Bianca al heeft gezien? Misschien wil hij het hebben... En anders kunnen we het wel veilen voor een goed doel ofzo. Das schijnt heel populair te zijn tegenwoordig, om je daarvoor in te zetten.
  woensdag 20 december 2000 @ 04:06:17 #46
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_567394
Ik had begrepen dat ie van de kunstuitleen is dat schilderij, en dan moet ie sowieso terug.

Kan er geen fake-pic van de week ingelijst worden voor boven de bar.

Zo'n veiling lijkt me niks hoor, wat een gebedel...

pi_567684
quote:
Op 20 december 2000 01:22 schreef PalinG het volgende:
* PalinG sluit zich aan bij Harry, wintersport lonkt, derde kerstdag is het zover, het einde zal ik moeten missen...

Pindakaas...

PalinG, PalinG
Hier moet ik heel hard om huilen!
quote:
* PalinG gaat vooral de Club missen
Kan Club Pannonica niet voortleven als meeting point voor BB2-rehab-ers?
Dit kan worden besproken wellicht in de personeelsvergadering die Torp binnenkort belegt. Zal ik het vast op de agenda zetten?
pi_567735
Okee, dan hebben we een agendapunt.
Nog meer?
pi_567764
* Tinkerbell baalt er van dat het gewraakte schilderij van PalinG nou ook al de weg naar deel 7 heeft gevonden. Ik had het zo goed verstopt

Maar goed, alle commotie gemist vannacht. Het blijkt dat Pannonica toch wel een veilige haven is, temidden van al het gewauwel en gewoel (gejat van Ramses S.). Zelfs Harry kwam langs!
Dat moet zo blijven, dus heb ik op de deur gespijkerd (naast het bordje: 'Deze ruimte is 100% Bart en Bianca-vrij', dat er overigens al geruime tijd hing. PalinG heeft dus een club-regel overtreden ):

Vrede op aarde,
Deze Club is een veilige haven om je terug te trekken als het net buiten de deur te woelig wordt. Om even uit te huilen als het te grijs wordt. Om even na te mopperen als het niet mee zit. Om te keuvelen en gezellig een borrel te drinken. Om te flirten. Om jezelf en anderen op te fleuren. Om te dansen en muziek te luisteren. Voor een lekker hapje. Voor de gezelligheid, dus. Komt allen!

pi_567784
Nou nou, Club Pannonica als hemel op aarde? In een beetje jazzclub wordt ook wel eens een stevige ruzie uitgevochten! Met al die alcohol...
Puntje 2 op de agenda?
pi_567797
Ik heb nog geen ruzie meegemaakt in de Club, of het moet een zekere spanning zijn tussen jou en PalinG ?

Goed goed, puntje 2: Er mag best ruzie worden gemaakt in de Club. Tinkerbell stelt wel voor dat alles dan goed wordt uitgepraat.

pi_567885
Ruzies in clubs gaan ALTIJD over vrouwen!
Wel jammer dat PalinG weg gaat... Bah, op wintersport!

Maar goed, met al die weglopende medewerkers kunnen we hier die vergadering wel bijna ter plekke houden. Waar zijn ze allemaal? Tante Bep, Miracle, fashionable_late, binnenkort ook PalinG... Hopelijk komen ze vrijdag op de party!

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 20-12-2000 12:27]

pi_567940
Goedenmiddag.

Loop ik net langs vang ik iets op over ruzie.
Toch niet in onze club hoop ik.

*Suirad is vanmorgen naar de rommelmarkt geweest

Ik heb een paar leuke dingetjes op de kop getikt.
Misschien iets voor achter de bar?
http://www.veritus.com/rembrandt/chap09/images/irem566.jpg
http://www.louvre.fr/img/photos/collec/peint/moyen/inv0779.jpg
http://www.lievehemel.nl/sir1g.gif

Zoek er maar een uit.
Hoewel die ene wel erg groot is volgens mij.

Maar niet zo vervelend voor de dames.

pi_567944
* PalinG grinnikt om de actie van Cynix

Sorry Tink, ik was het ditmaal niet Uit respect voor andermans gevoelens (in dit geval de jouwe) heb ik het schilderij achtergelaten, maar ik kan een lach nu toch niet onderdrukken. Toch fijn te lezen dat mijn aanwezigheid iig gewaardeerd wordt, droog je traantjes lieverd... Ik kom terug, in het nieuwe jaar pas, maar toch...

Torp jongen, je bent een fijne chef, maar agendapunt twee gaat aan me voorbij? Zoals Tink heb ik HIER <wat gebeurt er soms toch in andere topics, djeeeezus! > nog geen ruzies ontdekt. Bij een beetje 'teasen' is het gebleven.

Vrijdag kan ik helaas niet werken in de Club, dat spijt me heel erg, want de poster in erg verleidelijk...

pi_568000
Fijn PalinG! Als er dan nog maar een Club (of Fok!) bestaat. * Tinkerbell is bezorgd

Enfin, ik zie uit naar vrijdag, alleen kan ik pas na 2.00 ('s nachts) aanwezig zijn. Ik heb elders een borrel

pi_568024
* PalinG moet het vrijdag ook allemaal missen, hij is pas zat.middag weer in de gelegenheid bij de Club langs te wippen
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2000 @ 14:10:34 #57
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_568216
quote:
Op 20 december 2000 13:10 schreef PalinG het volgende:
* PalinG moet het vrijdag ook allemaal missen, hij is pas zat.middag weer in de gelegenheid bij de Club langs te wippen
Inkoppertje PalingG: aan langs wippen hebben we niets.. kom vooral binnen wippen
*Just Me vraagt zich af of ze dit zo kan zeggen

[Dit bericht is gewijzigd door just me op 20-12-2000 14:11]

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_569996
quote:
Op 20 december 2000 12:42 schreef PalinG het volgende:
Torp jongen, je bent een fijne chef, maar agendapunt twee gaat aan me voorbij? Zoals Tink heb ik HIER <wat gebeurt er soms toch in andere topics, djeeeezus! > nog geen ruzies ontdekt. Bij een beetje 'teasen' is het gebleven.
Teasen is prima... En ik bedoelde alleen dat het een Jazzclub is en geen new age cafe. Uitpraten lijkt me ook een goed idee, Tinkerbell. Of op een andere manier goedmaken, in elk geval. Ach, ik heb net een kruisje gezet in dat handtekeningen-topic en daar lul ik ook nog een beetje door over wat ik bedoelde...

* Torp heeft nog een hoop te regelen voor vrijdag en gaat in z'n kantoortje zitten. Z'n hele bureau ligt onder de paperassen. Kwam Miracle nou maar eens die administratie bijwerken...

pi_570028
Ha die Torpie, ben nog even druk iets verderop , maar zet je alvast een wit wijntje voor me klaar?
pi_570054
Vooruit dan. Kijk, uit de States meegenomen: een kistje Chardonnay, een droog wit wijntje uit Californi‘ - lijkt wel wat op Bourgondy. Ik neem zelf ook een glaasje. Hmm... blokje kaas! Daar heb ik zin in! Even snijden. Septemberkaasje: ook goed!

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 20-12-2000 23:07]

pi_570060
Lekker hoor. Zo vreselijk druk heb ik het hier verderop nu ook weer niet.
Zeg, een karaoke-avond is zeker niets voor een jazz-club ?
pi_570074
Hmmm... zat ik ook al over te denken... We moeten natuurlijk wel oppassen. Niet al te ver van de jazz... James Chance zit ook al op het randje... Jazz-karaoke misschien? Met eh... liedjes van Astrud Gilberto, Ella Fitzgerald, Chet Baker nog een keer... dat soort werk? In het nieuwe jaar dan maar? Trek jij die kar? Moet allemaal natuurlijk op een band gezet worden, he... Of kun je dat gewoon in Japan bestellen?
Pff... krijg een droge mond van het kletsen. Ik schenk nog even bij. Veel kleine beetjes drinken, zei de dokter, dan gaat die hardnekkige keelpijn wel over. Nog een blokje kaas?
pi_570078
Geef mij die kaas maar, lekker. * Tinkerbell praat met volle mond, ja dat mag wel niet, maar ja...

Zijn we er nog in het nieuwe jaar????

Heb je keelpijn?

pi_570086
Ja... het komt een paar keer per dag terug met heftige hoestbuien, en ook 's nachts soms...
Wat heb jij een mooie naam trouwens...

* Torp heet gewoon Torp. Hij kan er ook niks aan doen. Hij heet al jarenlang Torp.

In het nieuwe jaar, daar gaat die vergadering toch over? Anders: geen karaokefeest! Maar eerst moet vrijdag de tent vol, en met al die andere verplichtingen van jullie maak ik me ernstig zorgen. Moet je kijken: die flyers liggen ook nog vooral hier op de bar...

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 20-12-2000 23:33]

woensdag 20 december 2000 @ 23:22:18 #65
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_570097
* Havoc kwam ffies op verzoek van Torp kijken

Wazzup

Oh doe maar een biertje!

[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 20-12-2000 23:22]

I'm getting too old for this....
pi_570107
quote:
Op 20 december 2000 23:20 schreef Torp het volgende:
Wat heb jij een mooie naam trouwens...
Thanx dear . Niet verder vertellen, hoor
Hier een glaasje melk met honing. De honing heb ik meegebracht uit Malta. Heel geneeskrachtig.
pi_570115
Havoc! Hee, heb je andere schoenen of zo, je lijkt wel kleiner geworden!
Tuurlijk heb ik een biertje voor je, maar ik kan je de wijn ook aanraden. En ik snij nog even wat kaas. Verder nog iets?
Tja, vanavond is het nog rustig...
pi_570123
Hmm... exotisch avondje vanavond. Lekker die melk! En nu weer wat wijn. Heb je me wel goed verstaan net, Tinkerbell? Ik praatte een beetje onduidelijk, met al die kaas in m'n mond.

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 20-12-2000 23:30]

woensdag 20 december 2000 @ 23:42:07 #69
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_570162
Heerlijk koud dat biertje Torp

Thanx

enne mag ik een stukje kaas pikken ?

pi_570166
Ja hoor. Verstond je goed, alleen de buren maken zo'n lawaai met die karaoke-set, he

Als we er zijn volgend jaar dan zorg ik voor hier een karaoke-avond.

pi_570206
Havoc, heb je nou die affiche gezien van Torp? Er is een schone taak voor je weggelegd
pi_570249
Hey allemaal! Ik liep net per ongeluk binnen bij de buren, behoorlijk luidruchtig idd die karaoke. En echte zangtalenten zitten er niet tussen zo te horen, errug vals allemaal

Zag hier net een stapel mooie flyers op de bar liggen. Hoop dat ik tijd heb om later die nacht een borreltje te komen halen, maar 22.30 uur is echt iets te vroeg voor me. Naja, we zien wel, nu lust ik eerst wel iets te drinken om wat bij te komen van de karaoke van de buren.

donderdag 21 december 2000 @ 00:05:40 #73
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_570253
* Havoc had het al gezien ja

Maarre wat moet ik precies beoordelen dan ?

pi_570274
Glaasje witte wijn, Qt? En hier weer een nieuwe portie kaas. De hele weekvoorraad gaat er door vanavond...
Tja, de band staat gepland om 22:30, en de party gaat natuurlijk door tot in de kleine uurtjes. Maar of je dan nog aan het klonenklassement deel kunt nemen, dat laat ik aan de jury over...
Havoc, jij kiest de beste kloon uit! Wie je maar wilt! IT'S UP TO YOU AND YOU ARE THE JURY!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 21-12-2000 00:12]

pi_570293
Thnx Torp Lekker zo'n blokje kaas! Van wijn heb ik weinig verstand, maar ik vertrouw op jouw goede smaak. Proost!

Ik doe eigenlijk nooit mee aan wedstrijdjes. Dus mocht het klonenklassement aan mijn neus voorbij gaan, is het niet zo'n ramp. Als er maar iets te drinken in huis is

pi_570312
Ja maar, ik kan er pas om 2 uur of zo zijn Ik heb zo'n mooi masker uitgezocht!

Geef mij nog maar een wijntje, de buren hebben het ook, dus je weet maar niet...

Hoe staat het met de administratie, Torp? PalinG heeft laatst de boekhouding een beetje gedaan, hoop dat dat geholpen heeft.

donderdag 21 december 2000 @ 00:20:43 #77
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_570313
Dus iedereen maakt een kloon aan voor a.s. vrijdag en ik moet de leukste uit kiezen

Heb ik het zo goed begrepen ??

Enne mag ik nog een biertje

pi_570344
Tuurlijk heb ik nog een biertje voor jou, en neem nog een blokje septemberkaas.

Ja, het is een simpel concept, en hopelijk trekt het een hoop volk. We moeten de tent wel vol hebben natuurlijk, want die artiesten zijn niet goedkoop!

pi_570370
quote:
Op 21 december 2000 00:20 schreef Havoc het volgende:
Dus iedereen maakt een kloon aan voor a.s. vrijdag en ik moet de leukste uit kiezen

Heb ik het zo goed begrepen ??

Enne mag ik nog een biertje

* PalinG vraagt zich of of dat klonenplan wel verstandig is...

Een masker oke, maar voordat we een inval krijgen van mods met bloed onder de nagels vandaan... Weet niet hoor * PalinG kijkt ineens erg onnozel

Maargoed, is er nog kaas? Zet nog ff een rustig jazz plaatje op... heb net bij de buren de stoppen eruit gedraaid (en de reserve meegenomen)

Is er nog bokbier?

pi_570378
* Tinkerbell komt weer binnen. Ze wil even rust aan haar hoofd en zet een rustig muziekje op

Zo dat is beter, haardvuur aan, Koud buiten, bah! Wijntje van Torp staat er nog, drink ik lekker op

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 21-12-2000 00:38]

donderdag 21 december 2000 @ 00:37:53 #81
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_570381
Goed plan maar dan wil ik bij deze voorstellen dat de klonen alleen in de Club gebruikt gaan worden en niet in de andere topics dan heb ik er geen problemen mee en doe ik gezellig mee
pi_570383
Ik heb alleen maar een masker uitgezocht, hoor. Dat leek me verstandiger

Ha die PalinG!!!!!

pi_570409
Tjezus Tinkerbel, dit is geen muziekje, dit is rituele kastijding van de gehoororganen. En volgens mij heeft de electronica een flink blowtje op. Begin er spontaan van te gapen.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_570416
Havoc, is Tinks idee niet beter? Beetje uit respect enzo? Een maskertje is zo gefixed tenslotte...

Hoi Tink! (idd mooie naam, uit te spreken als kr... neem ik aan?)

Zullen we ff schuifelen? Dan kan je me ondertussen honderuit vertellen over wat er vanavond allemaal gebeurd is (hier en in het huis)...

pi_570429
Met een kr.. ja

Lekker schuifelen met PalinG, gezelli
Nou, er was een karaoke-avond hiernaast, je weet wel... VALS!!! Lachen

Ach zeurpiet, ik zet wel even een ander muziekje op. Wel een rustig nummer, want ik wil even blijven schuivelen met PalinG

donderdag 21 december 2000 @ 00:53:14 #86
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_570435
quote:
Op 21 december 2000 00:47 schreef PalinG het volgende:
Havoc, is Tinks idee niet beter? Beetje uit respect enzo? Een maskertje is zo gefixed tenslotte...
Prima PalinG dan doen we het op die manier, ik beoordeel op het mooiste masker

Enne PalinG ook al is BB over 9 dagen afgelopen het is goed om te zien dat jij je hier al zo lekker thuis voelt

pi_570442
* PalinG tegen Tink Hoe is het vanavond met je?
Heb je je geergerd of stiekum veel lol gehad met het zangspektakel van hiernaast?
pi_570446
Met mij gaat het meer dan uitstekend, dank je. Hoe is het met jou? Scriptie? enzovoorts

Ik heb in een deuk gelegen om Koos, je weet wel, die wat oudere man die nogal vaak hiernaast komt

Zo even een kaarsje erbij aan:

En nu maar hopen dat we naar de mistletoe toe schuivelen

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 21-12-2000 00:58]

pi_570457
quote:
Op 21 december 2000 00:53 schreef Havoc het volgende:
Prima PalinG dan doen we het op die manier, ik beoordeel op het mooiste masker

Enne PalinG ook al is BB over 9 dagen afgelopen het is goed om te zien dat jij je hier al zo lekker thuis voelt

Ach weet je... ik ben voorheen al heel vaak binnengelopen en heb vaak door raampjes naar binnengegluurd, maar met zoveel aardige mensen kon ik me niet langer afzijdig houden en heb m'n angst overwonnen en aangemeld.
Sinds half november laat ik me zo nu en dan zien... weet je... ik ben een beetje... verliefd geworden...

op... op... de Club en... euh...
* PalinG begon te dapper aan zijn zin, maar begint nu te hakkelen, een duidelijk signaal dat het hem ff te veel wordt

Mag ik ff een traantje pinken Tink? Ik vind het zo fijn hier...

pi_570465
* PalinG adviseert Tink niet te veel te vragen over zijn scriptie. PalinG gooit er te veel met z'n pet naar. Hij heeft het regelmatig te druk met diverse afleidingen

Het gaat verder erg goed met me. Zeker nu... wij ff... gezellig... in de Club... hmmm...

pi_570475
Sorry, was even met een stapeltje flyers op de boot naar de overkant, daar was ik nou nog NOOIT geweest!

Terugkomend op het onderwerp... Is dit niet een verschil van interpretatie? Het heet een Bal MasquŽ, maar als dan je naam er gewoon boven staat valt er niet veel te raden (en daar wordt de zaal ook niet voller van)! Van mij hoeven die klonen niet speciaal aangemaakt te worden, hoor. Volgens mij heeft iedereen er nog wel eentje ergens liggen.
Maar goed, de actualiteit heeft me een beetje ingehaald, ik had die flyer al laten drukken en dan blijkt er opeens een relletje te zijn met klonen. Tja, van dat respect... het moet geen REL worden, maar een FEESTJE. En om mezelf even te citeren:

quote:
Het aanmaken van klonen hoort volgens mij bij internet, en kun je niet voorkomen. Het geeft juist allerlei extra mogelijkheden, die Fok! ook daarom zo aantrekkelijk maken. Sowieso: iedereen hier is eigenlijk een kloon.
Geen Fok! zonder klonen, lijkt mij.

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 21-12-2000 01:07]

pi_570478

pi_570490
Zoals gewoonlijk heeft Torp weer wijze woorden. Hierbij laat ik het aan de chef (Torp) en de baas (Havoc) over hoe het wordt... * PalinG vraagt zich waar ie zich mee bemoeit, want hij kan er morgen helemaal niet eens bij zijn Excuses (dubbel) dus maar...

Moet ff naar het toilet...
Zal ik op de terugweg meteen ff nieuwe kaas snijden?

pi_570502
Morgen? Het is op vrijdag... ooh shit, kwart over 1 al! De hele avond sta ik hier al aan die bar te kletsen, en al 't werk blijft weer liggen!

* Torp sluit zich op in z'n kantoortje, en doet het gordijntje ook dicht. Nu kan hij niet eens zien wat zich afspeelt aan de bar.

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 21-12-2000 01:15]

donderdag 21 december 2000 @ 01:18:27 #95
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_570508
Hóóóóóiiii, wat een fijne FOK!-avond. Ben er net en kom huilend de tent binnengerend. Ik blijf effe zitten en verroer me niet. Mag ik een rode wijn?
Ben te zaai voor een signature
  donderdag 21 december 2000 @ 01:18:49 #96
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_570510
Hóóóóóiiii, wat een fijne FOK!-avond. Ben er net en kom huilend de tent binnengerend. Ik blijf effe zitten en verroer me niet. Mag ik een rode wijn?
pi_570511
Aan de bar speelt zich anders bar weinig af

Sta je onder de mistletoe, moet ie plassen

pi_570512
Ik zag dat de mistletoe was achtergebleven op nr 6. Heb 'm maar opgehaald en voor de zekerheid hier opgehangen. Dan kunnen eventuele relletjes meteen uitgezoend worden

*Qt ziet Voc voorbij lopen en sleurt hem snel onder de mistletoe

pi_570513
Roache, je spreekt met dubbele tong. Je bent toch niet dronken? Wat isser aan de hand?
pi_570523
* PalinG had Tink door en heeft zich een beetje opgefrist, dat was wel ff nodig na een dagje ploeteren

Waarom zit je nou te halen Roache_ ?
ajb, 1 rode wijn. Ik zet de fles er maar naast.

pi_570524
*Qt denkt dat de mistletoe beter staat met een witte achtergrond..

Maar die zijn hier moeilijk te vinden

Edit: maar een typo is snel gemaakt

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 21-12-2000 01:28]

donderdag 21 december 2000 @ 01:25:47 #102
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_570525
Dubbele tong inderdaad, maar dat komt omdat het allemaal heeeel traag gaat via upc (of fok) vanavond, en ik dus maar op refresh blijf klikken. Daarom dubble, maakt het meteen ook een heel stuk minder mysterieus, die dubbelposts. Maar hoe is het hier?
pi_570532
* Tinkerbell is blij van Mona af te zijn

Het is hier weer reuze gezellig, zucht..., moet natuurlijk eigenlijk nodig naar bed.

pi_570538
Maar waarom kwam je nou huilend binnen? Zijn de traantjes al opgedroogd. Hier, PalinG had al een mooi rood wijntje voor je neergezet. En ook de fles
  donderdag 21 december 2000 @ 01:32:52 #105
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_570539
Oh lieve vrienden, dit trek ik niet hoor! Moet >3 minuten wachten alvorens ik een pagina door de kabel heb weten te trekken, dus ik kruip met een boek onder m'n wolletje en zie jullie morgen wel weer. PalinG, met je permissie neem ik de fles mee, schrijf je het op m'n bonnetje bij? Tot morgen een keer!
pi_570541
* PalinG kijkt naar Tink en knikt naar het bosje hulst waar Qt een geschikte plek voor zoekt...

Voor het slapen nog ff schuifelen...?
Ik heb nog een brood in de oven, dus ik moet nog ff.

pi_570553
Eventjes nog..
En dan eh.. slapen?

Ik ga vannacht op de zolder, denk ik. Kom je ook ?

pi_570554
Lijkt me een fijn plan PalinG. Want Roache en Havoc schijnen allebei last te hebben van hetzelfde euvel. Ze lopen FOK!king traag vandaag

*Qt hangt het bosje nu op de goede plaats voor Tink en PalinG

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 21-12-2000 01:39]

pi_570566
* PalinG bedenkt dat ie daar laatst geklust heeft en dan nog wel ff de verftroep opzij moet schuiven...

Tink, maak me gek...

* PalinG 'slowt' Tink handig onder Qt's prachtige versiering en... kijkt Tink diep in haar ogen

pi_570573

* Tinkerbell denkt bij d'r zelf dat PalinG niet meer zo bleu is als eerst en bloost ervan

Yeah baby yeah

pi_570588
* Plotseling woedende kreten uit het kantoortje.
Schiet nou eens op, kreng!
* Ook Torp heeft last van een waardeloze verbinding.
Zo kan ik toch niet werken!!!
* Maar de deur blijft dicht.

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 21-12-2000 01:53]

pi_570594
* Tinkerbell heeft helemaal nergens last van en vergenoegd ligt ze in PalinGs armen
pi_570603
* PalinG gaat snel als een speer vandaag en hapert geen seconde... heel voorzichtig (met het angstzweet op z'n rug en een luid bonkend hart) tuit hij zijn lippen, sluit zijn ogen (doet een schietgebedje) en... * Tink...
pi_570608
Hehe, ik heb er ruim 'n half uur over gedaan hier te komen...
't Gaat zo traag als bevroren stroop.

Ik lust nu wel een borrel!

pi_570611
* Tinkerbell wil PalinG terugzoenen, maar wordt hierbij gestoord door Cynix
  donderdag 21 december 2000 @ 01:59:14 #116
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_570617
quote:
Op 21 december 2000 01:19 schreef Qt het volgende:
Ik zag dat de mistletoe was achtergebleven op nr 6. Heb 'm maar opgehaald en voor de zekerheid hier opgehangen. Dan kunnen eventuele relletjes meteen uitgezoend worden

*Qt ziet Voc voorbij lopen en sleurt hem snel onder de mistletoe

Hehehe eindelijk langs die portier gekomen, net een dagje een nieuw usericon en meteen problemen.

* Havoc kijkt eens rond en spot Qt onder de mistletoe

Vocje loopt naar Qt met glinsterende oogjes en kijkt haar diep in de ogen aan, zijn mond gaat langzaam naar die van haar en zoent haar zachtjes op haar mond en laat zijn handen over haar rug glijden en streelt haar rug zachtjes

pi_570620
* PalinG kijkt beteuterd en sjokt reddeloos naar de bar en schenkt Cynix er eentje in

Hier een doek... kun je die plaktroep van je kop vegen.

pi_570621
*En nu ook al weggeduwd door Havoc
pi_570630
* Tinkerbell druipt af naar zolder. Stiekem hoopt ze natuurlijk dat PalinG daar ook komt straks. Haar hartje bonkt er nog van.
pi_570645
*Qt vergeet ff helemaal de tijd terwijl ze Voc zachtjes terug kust

We staan hier nu al een tijdje zie ik ineens De moddereter blijkt goed te kunnen kussen, dus laat dat ding nog maar wat hangen hier..

*Qt heeft wel een beetje medelijden met Tinkerbell

Maar dat houdt het iig spannend lieverd Truste Tink!

pi_570647
* PalinG zit in dubio, kiest hij voor makkelijk en neemt hij de benen of trekt ie de stoute schoenen... euh... uit en volgt ie z'n hartje?

Ik kijk nog ff bij het brood en dan...

pi_570662
Dat brood komt goed...

Ik zie dat iedereen vertrokken is, dus gooi de boel maar dicht.

<fluistermodus> -weltrusten allemaal- </fluistermodus>

* PalinG sluipt zonder dat iemand 'm ziet of hoort naar zolder en...

† In Memoriam † donderdag 21 december 2000 @ 07:18:46 #123
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_570697
*Just Me komt uitgeslapen binnengehuppeld mmm vreemd sfeertje hier.. ben benieuwd hoe Tinkelbell en PalinG geslapen hebben en of Qt vannacht nog van Havoc gedroomd heeft.

Ik ga alvast koffie zetten voor de vroege vogels, kerstkransje erbij, yummie

[Dit bericht is gewijzigd door just me op 21-12-2000 07:19]

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 21 december 2000 @ 09:12:40 #124
5960 Furii
Hoezo normaal?
pi_570754
Kom ik hier langs een club, zie ik een deur die open staat. ff kijken of ze koffie hebben, zodat ik wakkerder op mijn werk binnenkom. Hallo, is daar iemand?
If you aren't confused around here, you're not trying hard enough
  donderdag 21 december 2000 @ 09:26:52 #125
5960 Furii
Hoezo normaal?
pi_570787
'T duurt wel lang. Ziet er hier wel leuk uit. Misschien na de kerstborrel vanmiddag nog eens naar binnen gluren. En anders kijk ik morgenavond wel stiekum naar binnen of het gezellig is bij James Chance.
If you aren't confused around here, you're not trying hard enough
  donderdag 21 december 2000 @ 11:22:41 #126
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_571102
Mijn hemel!! Wat is hier gebeurd??
Waarom hangt die mistletoe als een afgeragde oude sok aan het plafond? Volledig uitgewerkt, dat zie je zo! Blij te zien dat er dan eindelijk gezoend is, willen jullie voortaan wel die (inmiddels krokante) zakdoekjes weggooien? Oh ik zie het al, het is van de oliebollen, ik schrok even..
Maar goed, alles is weer schoon, met de Franse slag, och ja, ik heb dan ook vakantie.
Het gaat trouwens nog hééél traag vanuit hier, maar bloed is dikker dan UPC.
pi_571135
*Qt valt ffies binnen om haar sjaal op te halen die ze gisteren in alle haast is vergeten

Zo te zien liggen Tink, PalinG en Torp nog te slapen. De koffie van Just_Me ruikt lekker, ik neem snel een kopje voor ik weer verder ga. En om je nieuwsgierigheid deels te bevredigen kan je dit linkje volgen.

Enne Furii, als je niemand achter de bar ziet, mag je gewoon zelf pakken waar je trek in hebt. Het geld kan je achter de bar leggen. Leuk als je nog eens langskomt. Mij zul je meestal wat later aantreffen, maar het is hier net de zoete inval af & toe. Torp zorgt ook regelmatig voor hele bijzondere acts. Je zal je vast wel vermaken

pi_571152
Tjonge, ik ga nu ook steeds trager. Zou het komen omdat UPC hier ook net de zaken heeft overgenomen?

Daarom zie ik nu pas dat Roache alles weer heerlijk schoon heeft gemaakt. En dat in je vakantie! Je hebt de maretak dan wel verwijderd maar hier toch ffies een

pi_571349
* Heerlijk geslapen komt PalinG nonchalant de Club binnengewandeld, een fikse wandeling achter de rug en menig naslagwerk nageplozen is het weer tijd voor lunch

Goeiemiddag saam! ...euh, nu ja... er is niemand, maar weer keurig schoon. Ik duik bvast de keuken in voor tosties en gebakken ei. Iemand honger?

* Uiterlijk ongewogen, maar toch verdacht vrolijk huppelt PalinG fluitend de keuken in

pi_571815
PalinG schreef elders: 'Lieve Bi wil ik graag eens pakken'

Zie je wel, hij heeft een oogje op Bianca!
En dat na vannacht

pi_571853
Tinkie... tssss.
Doe niet zo flauw, je weet best dat die limerick de gedachten van grote Koos verwoorden. Het is niet ik dus, maar Koos die, ondanks vanacht, een oogje op Bi heeft!

(Ik reageerde op Suirad in het grote Koos Roels topic, vandaar de lettercombinatie R U L E S in de lims...)

pi_571921
* Torp kijkt even langs zijn gordijntje. Waarom staan Tinkerbell en PalinG zo te schreeuwen tegen elkaar?

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 21-12-2000 15:24]

pi_571935
* Tinkerbell leest het 'Grote Koos roels'-topic nooit. Alhoewel Koos nog steeds aardig meeroelt natuurlijk. Tinkerbell heeft PalinG dan ook verkeerd begrepen en biedt haar excuses aan.

Kusje erop en zand erover?

pi_571971
* Glimlachend gaat Torp weer aan het werk
pi_571976
oh honeybun... neem me in your arms laat me je in my arms nemen...

Spank me baby! I feel good...

Heb net ff de Club gemeten (voor een eventuele verbouwing) en wat denk je? Precies 164 vierkante meter. Toppertje! Als we Sjors mogen geloven kan er dus met het eindfeest wel 5000 man tegelijk in.

Ga zo weer ff de lucht in, 1 of andere idioot komt telkens met een nieuwe sleep aanzetten en verzoekt me over Almere (of all places) te vliegen. Ach, het levert me een leuke zakcent op

pi_572023
Tinkerbell had wat last van een jaloersige dwaling
en biedt daarom excuus aan aan PalinG
Hij schreef vanuit Koos
houdt zelf niet van die Bianca-doos
hopelijk heeft hij aan mijn nukken maling

Tinkerbell is soms een muts
en af en toe kwijt de kluts
in de war na vannacht
maar hoopt dat het leed nu is verzacht
en PalinG weer minder onthutst

Kunnen wij weer verder op goede voet
en een roos op beider hoed,
zonder morren en gezeur
weer samen door 1 deur,
en een lach op onze toet?

Tinky weet het zeker weten
PalinG is het alweer vergeten.
Dat vind ze heel fijn
want haar hartje deed wel een beetje pijn.
Gelukkig is hij al de vloer aan het meten

donderdag 21 december 2000 @ 15:46:57 #137
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_572043
Welk een kerstgevoel heerscht hier toch, hartverwarmend kinders! Heeft iemand het paadje hiernaartoe ingevet of zo, het gaat zo soepel als een paling in een emmer snot!
(Qua UPC dan!)
pi_572077
Ben idd ook buiten bezig geweest. Rudolfs mest naar de bult versleept. Over mijn snot wil ik niet praten... Dat is toch geen onderwerp voor een heer?

Tink, 't is nooit anders dan goed (ajb!)
Nu moet ik me haasten, heb 10 uur horeca elders voor de boeg... Ben weg!

pi_572238
* Tinkerbell gaat vanavond naar het theater
hopelijk slaat ze daar geen flater
zoals koffie gemorst of hoestbui niet onderdukt
anders voelt ze zich zo bedrukt
Enfin, ze is ook weg tot ver in de nacht
hopelijk is er dan iemand die op haar wacht.
Ze kan het spektakel vanavond dus niet zien
maar de video snort voor 10
Dus fijn naar het tejater
Laterrrrrrrrr.....!

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 21-12-2000 16:30]

donderdag 21 december 2000 @ 16:34:05 #140
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_572255
Roache gaat nu naar de kapper. Ik heb het weken uitgesteld, maar Charlies Angels is hier niet de hit geworden die het had moeten zijn, althans volgens mijn kapsel. Dus rigoreus de schaar in die Agnetha/Farah-coupe en weer fris de kerst tegemoet. Doei!
pi_572989
Wat is dat nu?

Loop ik langs is alles nog donker.

Moet het grote scherm niet klaar gezet/gehangen worden?

Suirad stroopt zijn mouwen op en begint voorberiedingen te treffen om het hiet een beetje gezellig te maken.

Ik zal de koffie maar overslaan want op dit tijdstip mag je best wat sterkers.

*wel opletten dat ik de stoelen niet onder de mistletoe zet.

pi_573001
Kom, ik help effe mee. Hoeveel rijen zullen we doen? Ik geloof dat er achter nog meer stoelen staan, ik ga even kijken.

Ik denk dat ik zelf een beetje vooraan ga zitten straks.

*Cynix wil de tranen van Desiree goed kunnen zien als zij straks de groote leegte ingejaagd wordt

donderdag 21 december 2000 @ 20:50:19 #143
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_573009
Prachtig Roache, die coupe, en helemaal af met behulp van die emmer snot waarin PalinG rondzwom.
Ben errug benieuwd hoe je opdroogt!
pi_573046
Suirad is blij met de hulp van cynix.

Ik denk dat het met zo'n naam wel goed is als jij vooraan gaat zitten.

*cynix=zieniks

Suirad is wederom verbaasd over zijn eigen humor.

Ik denk dat ik er maar in door moet gaan.
*Baar Torp, is het niet eens tijd voor een stand up avondje?

pi_573067
Wat let je! Stage is yours, Suirad!
Ik ben effe weg, sorry. Heb een vrijkaartje.
  vrijdag 22 december 2000 @ 00:21:03 #146
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573542
Wow, nu glibberend van het vet in m'n haar (aldus leuke vent JJanet, Vlaams?) de club binnen gegleden en ziet.....verdacht weinig virtuele vrienden en vriendinnen!
pi_573555
Ja, maar ik ben d'r weer! Zeg 't maar - wat wil je drinken?
  vrijdag 22 december 2000 @ 00:28:14 #148
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_573565
Doe maar ff een dubbele rioja!

open ik een topic om Bianca bij de buren weg te stemmen wordt deze meteen gesloten. Damn!

You bend your words like Uri Geller spoons...
  vrijdag 22 december 2000 @ 00:30:39 #149
1377 jjanet
pi_573575
sorry roache 'k merk dat ik er vandaag geen zin in heb. Ander keertje weer?

Palingsnot blijft errug lang nat trouwens

pi_573577
Pfff... ik heb m'n jas nog aan maar hier heb je een rioja. En wie is er eigenlijk uit?
pi_573621
Mag ik ajb een stevige borrel.. Heb helemaal mijn dag niet vandaag. Hoopte dat SUIRAD hier voor wat stand up comedy zou zorgen, maar het bleef angstig stil. Wel weer mooie limericks van hem en PalinG gezien En Roache is er ook weer. Daar word ik meteen een stuk vrolijker van Je haar zit prachtig vandaag!

En Dees heeft vandaag het huis moeten verlaten Torp. Bijna had Hieke ook de spatlappen genomen met 15.000 piek. Hoe dat precies zit is mij niet volledig duidelijk. Moet nog ff wat bijlezen.

vrijdag 22 december 2000 @ 00:49:59 #152
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573658
Dank voor de complimenten qua haar, de andere Charlie's Angels zijn blij dat ik niet meer bij ze hoor, wierp toch een smet op het geheel, ik in een lederen stoeipak. Maar soit, een rode wijn heb ik inmiddels zelf al ingeschonken, wie neemt er plaats op het podium?
pi_573662
Hahaha! Die Hieke! Al die tijd daar gezeten en dan met 15000 piek naar huis!!! Hahaha! Jammer...
Hmm... ik neem toch maar een biertje, denk dat die rioja niet zo goed valt bij mij.
pi_573669
En... hoe ging het met Desiree?

* Torp betrapt zichzelf op enige interesse in de gang van zaken bij BigBrother. Een oud gevoel.

Wat is er toch met die FOK logo's vanavond?

pi_573747
Van het vertrek van Dees heb ik weinig meegekregen. Bart zat iig op de tribune stond hier ergens en ze was blij dat ze haar moeder weer zag. Misschien dat Roache er meer van weet..

Heb je btw een gezellig avond gehad Torp?

vrijdag 22 december 2000 @ 01:13:18 #156
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573752
Torp, jij hoort helemaal de namen van de BB bewoners niet te kennen! Schaam je, jij antibeebeeër!
Maar met Dees ging het goed hoor.
pi_573789
*Ja, en daar is Tinkerbell!!!!!
  vrijdag 22 december 2000 @ 01:24:12 #158
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573793
Hiephoi, de vermoeid ogende Roache springt op, veegt een lok uit het gelaat en begroet Tinkerbell met een welluidend en gemeend: Hoi!
pi_573817
quote:
Op 22 december 2000 01:13 schreef Roache_ het volgende:
Torp, jij hoort helemaal de namen van de BB bewoners niet te kennen! Schaam je, jij antibeebeeër!
Je hebt gelijk. Ik ga lekker naar bed, ik lig er niet wakker van. Drink er nog maar een van mij, mensen!
Qt: ik was helemaal alleen, in een volle zaal! Pas op 't eind kwam ik aan de bar (waar anders?) nog wat bekenden tegen...

* Torp schiet in z'n jas en verlaat het etablissement. Bij de deur valt er iets uit zijn zak, zachtjes wiegt het omlaag en blijft dan liggen op de deurmat.

vrijdag 22 december 2000 @ 01:34:46 #160
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573822
Ik zie dat gekloon nog steeds niet als een optie, ik kom als mijn eigen bevallige zelf. Gezien de enorme drukte hier verlaat ik ook het pand, of heeft iemend nog iets te melden? (Ik praat alleen over kapsels indien anders genoopt....)
pi_573836
Ik weet niet of Roache er nog is, maar ik draag mijn haren opgestoken
  vrijdag 22 december 2000 @ 01:48:19 #162
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573860
Opgestoken?
Vandaag bij de kapper (Zie, daar ga ik weer....) zat er een pedant kind met te rijke ouders dat voor haar Bat Mizwa ook opgestoken werd. Op een gegeven moment wilde ik haar de speldjes in de ogen steken en het smaakvolle gouden franje in haar hoofd rammen. En daar zit je dan naast!!!
Maar soit, ik kan het nu niet meer opsteken, wel een G.K-rol maken, maar dan van voren. Ziet er denk ik niet zo mooi uit, dus laat ik het maar.
pi_573864
*Qt begroet wat laat Tinkerbell

Leuke avond gehad? En heb je de video van BB al bekeken? Het is wel rustig hier zeg, zonder die PalinG!

Enne Roache, het was juist mijn bedoeling dat jij iets leuks zou verzinnen om ons te vermaken.. Daar ben je altijd zo goed in!

pi_573866
* Tinkerbell heeft altijd een G.K.-rol

Ik heb wel medelijden met je Roache! Nu, ik heb het dan wel iets beter gehad dan jij. Maar net nog ff naar de buren gekeken. Daar wordt een mens niet vrolijker van. Overigens wel van het feit dat dat blonde trutje dan eindelijk ontslagen is!

pi_573889
Ach stom! Qt, ik zie jou nu ook pas. Tja het is een beetje druk he?

Ja zonder PalinG is het hier absoluut een stuk stiller. Ik zal hem heel erg missen als hij op wintersport is [zucht]

vrijdag 22 december 2000 @ 02:00:47 #166
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573893
Ik kan jullie wel alles vertellen over mousse die je tot draden trekt en je dan in een sierlijk gebaar over je geföhnde kapsel legt, teneinde het gecreëerde kapsel langdurig en perfect te fixeren, maar heus: ik ben niet zo innovatief vanavond. Ik ga maar gewoon dronken worden denk ik, maar graag met gezelschap!
Waar IS palinG trouwens? (Op de bonus bij Albert Heijn, maar dat terzijde...)

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 22-12-2000 02:02]

pi_573897
* Tinkerbell vraagt zich af of er naast het pedante kind nog iets anders is voorgevallen bij Roaches kapper

Hier neem een wijntje!

PalinG werkt naast deze Club ook nog in een andere horeca-gelegenheid. Vandaar...[zucht]

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 22-12-2000 02:03]

vrijdag 22 december 2000 @ 02:06:13 #168
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573905
Mens, wat een leuke buren hebben we toch, daar kunnen we echt op bouwen! Maar ik begrijp dat we het hier vanavond met z'n drieën moeten klaren? Ik durf het wel aan met de dames, maar ik vrees dat ik zo even opnieuw moet opstarten: mijn middeleeuwse computer kan FOK! en MP3 niet echt combineren op dit late uur....
pi_573919
Ach Tink, ik ben ook niet zo groot dus het is niet zo gek dat je over me heen keek

Tja, die vakantie van PalinG is slecht getimed! En ik las dat Harry ons ook al voortijdig gaat verlaten. Dat is voor de omzet van Torp indirect ook niet zo mooi natuurlijk, dat die diehard streamer afwezig is.. Maar goed, ik zal er zelf ook niet zoveel zijn de laatste dagen. Denk dat ik zelfs de finale ga missen, dus laat ik het er maar niet verder over hebben

Wat alcohol lijkt me wel een prettig plan. Mijn verbinding is wat eigenzinnig vandaag, maar genoeg wijn doet dat wel vergeten. Vertel eens Roache, welk MP3tje liet je net zo hopeloos vastlopen.. Ik mag toch hopen dat het niet het BBlied van Gordon was?

pi_573925
* Tinkerbell heeft ook een zeer eigenzinnige verbinding, zo eentje die er mee stopt als hij geen zin meer heeft

Tja, ik had mijn vakantie gelukkig al iets eerder bedacht. En wat onze Harry betreft: die krijgt dagelijks verslagen in zijn pstbusje van een lieve elf

Geef mij gelijk ook wat te drinken, Qt. Ik vind het buiten zo druk en iedereen windt zich zo op. Hier is 't weer eens veel fijner.

*Het dringt pas nu goed door wat Qt zei

Waarom ben jij er niet met de finale? De Club loopt leeg

vrijdag 22 december 2000 @ 02:29:42 #171
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573927
Het is om te janken, ik ben verslaafd aan een kinderliedje, na "Wer bisto" van Twarres waar ik een kleine maand aan verslaafd ben geweest (kan het fonetisch meebléren) ben ik nu gehooked aan de Sugababes met het nummer overload. Train comes and I know it's destination, it's a one-way ticket to a madman's destination. Óf het is een aanklacht tegen de kinderporno die ze dreigen te moeten ondergaan, óf het is gewoon kindertekst die zonder al te diepe betekenis dient te worden ondergaan. Ik kies al een week voor optie twee, ik kan het niet laten om het te spelen via winamp!!! Om gek van te worden, die drie grieten die zingen op een hypnotiserende manier die me de lust tot het draaien van wat dan ook ontneemt, ik kan alleeeeeeen maar dit nummer horen momenteel....
pi_573930
* Tinkerbell is verslaafd aan 'Une belle histoire' van Michel Fugain'

Zet dat lied eens harder Roache, ik ken het helemaal niet!

vrijdag 22 december 2000 @ 02:31:39 #173
1377 jjanet
pi_573931
bedtijd buurman?
pi_573934
* Tinkerbell raakt steeds meer in de war , ik dacht dat Roache de buurman was van Qt

Ik neem nog wat wijn...

vrijdag 22 december 2000 @ 02:36:01 #175
1377 jjanet
pi_573938
quote:
Op 22 december 2000 02:32 schreef Tinkerbell het volgende:
* Tinkerbell raakt steeds meer in de war , ik dacht dat Roache de buurman was van Qt

Ik neem nog wat wijn...

Veul, veul wijn kan alle ogen openen. 1 voor 1 weliswaar, maar toch
  vrijdag 22 december 2000 @ 02:36:33 #176
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573940
Jjanet, de richting van je slijmspoor volgend had ik al zo'n vermoeden dat ik je hier weer eens zou treffen, maar zullen we de Club gewoon Zwitserland houden?

(Die stalkers van tegenwoordig hebben ook geen enkel fatsoen meer....)

pi_573941
Ik begrijp er niets meer van, maar het kan me ook allemaal geen bal schelen

* Tinkerbell gaat lekker bij het haardvuur zitten. Koud buiten, brrrrrr

vrijdag 22 december 2000 @ 02:37:56 #178
1377 jjanet
pi_573943
Zwitserland4! Prima Roache, maar uh, jij begon.

Wijntje?

pi_573945
Klinkt als een pakkend deuntje Roache Misschien iets voor de karaoke-avond die Tink en Torp gisteren bespraken?

Ik ben wat melancholisch vanavond en heb ff Otis Redding opgezet. Lekker rustig muziekje. En natuurlijk wil ik wat te drinken verzorgen! Wat haddeb jullie gehad willen hebben.? Ik gok op een rood wijntje voor Roache en een witte voor onze Tink... Zag dat Tante Bep ook ergens door de straten zwerft. Zouden we haar kunnen verleiden door wat vlammetjes in het vet te gooien? Ik ga het maar eens uitproberen.

En over die finale, het is nog niet helemaal zeker dat ik er niet ben. Ik plan altijd wat last minute, maar het ziet ernaar uit dat ik een beetje sociaal ga doen ergens in het noorden van het land. Al kan ik het vast niet laten om af en toe ff binnen te kijken hier...

vrijdag 22 december 2000 @ 02:40:17 #180
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573947
Ik begon niet, maar welkom dan maar Jjanet. Neem een shot/biertje en praat lekker mee over kapsels, muziek, anderen, wat jij en wij maar willen in deze vrijplaats van meningen en gedachten!
  vrijdag 22 december 2000 @ 02:41:46 #181
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573950
Ineens een Zeer WILD Plan! Waarom niet in het ECHT een BB2 finale in een niet zo'n heel erg virtuele club?
pi_573955
*Qt ziet ineens een slijmspoor lopen door de gang van de club..

Wel netjes opruimen strax hoor! En als Zwitserland geen optie is, kan ik altijd die maretakken nog eens ophangen natuurlijk

vrijdag 22 december 2000 @ 02:43:14 #183
1377 jjanet
pi_573956
hm, warm welkom hier... NOT.
Bedwarmte lijkt me waarschijnlijker.
Trusten all en struikel niet over het badkamergarnituur! Is dat een woord? Ja! Vanavond gehoord tijdens het altijd weer veRRassende reclame-blok.
  vrijdag 22 december 2000 @ 02:43:36 #184
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573957
Oeh, oeh! zoenen met Jjanet!
Ophangen die bossen hout!!
pi_573958
He ja, verzin jij nog een feest waar ik niet bij kan zijn Roache

En een bossie hout voor JJanet en Roache:

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-12-2000 02:46]

vrijdag 22 december 2000 @ 02:44:21 #186
1377 jjanet
pi_573959
waar waar roache?
Moet ik al een taxi reserveren?
  vrijdag 22 december 2000 @ 02:45:39 #187
1377 jjanet
pi_573961
quote:
Op 22 december 2000 02:43 schreef Roache_ het volgende:
Oeh, oeh! zoenen met Jjanet!
Ophangen die bossen hout!!
hebben we al eens gedaan roache ennehh...
oja Zwitserland... was het bijna vergeten.
  vrijdag 22 december 2000 @ 02:47:19 #188
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573963
Ik stel mijn club hierbij niet-virtueel open voor allen die op een krakkemikkig bankstel of twee naar de finale willen kijken, en voor Jjanet regelen we wel een betonmolen om in te zitten. Weest welkom jongen, een taxi lijkt me overbodig gezien het feit dat je nogal snel glijdt.
pi_573965
*Qt schenkt snel een wijntje in voor JJanet

Volgens mij heb je best nog wel zin om ffies te blijven zitten hier

vrijdag 22 december 2000 @ 02:48:38 #190
1377 jjanet
pi_573968
Ik wist dat ik je Zwitserlandgewijs niet kon vertrouwen Roache.
pi_573971
* Tinkerbell zit nog steeds bij de open haard. Ze was al op zoek naar hout voordat er om gevraagd werd, maar gelukkig heeft Qt het juiste bossie hout opgehangen

Zeg, komen jullie allemaal ook bij de haard?

* Tinkerbell vindt dat Roache een heel WILD plan voorstelt, maar geen SLECHT plan. Alleen houdt ze niet van slijmsporen.

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 22-12-2000 02:50]

vrijdag 22 december 2000 @ 02:49:53 #192
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573972
+

(= vlag)

Goed, waar hadden we het over?

vrijdag 22 december 2000 @ 02:50:01 #193
1377 jjanet
pi_573974
quote:
Op 22 december 2000 02:48 schreef Qt het volgende:
*Qt schenkt snel een wijntje in voor JJanet

Volgens mij heb je best nog wel zin om ffies te blijven zitten hier

hehe eindelijk, de barman heeft gezien dat ik m'n jas aantrok... Dank barman! Neem er zelf ook 2.
  vrijdag 22 december 2000 @ 02:51:56 #194
1377 jjanet
pi_573976
een haard een haard
*knetter,knetter*
hout.... hout!!!!
Waar is m'n bijltje?????
Wanneer wordt het weer zomer???
*zucht*
  vrijdag 22 december 2000 @ 02:55:01 #195
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573982
Even off-topic (hahahaha, alsof dat hier KAN)
Ik blijf bij mijn standpunt dat het me leuk lijkt eens een BB finale met medefokkers mee te maken. Vorig jaar liep het uit op een jammerlijke mislukking (weglopen naar huis, weglopen naar het werk) maar dit jaar lijkt het me een reële optie. Nogmaals, weest welkom in mijn nederige stulp. En deze uitnodiging geldt dubbel voor Jjanet, ondanks je stekelige humeur heb ik het idee dat het joch toch aardig dienbladen met lekkers weet te hanteren.
pi_573985
*De barvrouw slaat snel 2 borrels achterover en valt dan neer voor de open haard

Pfff, ik denk dat het verder zelfbediening is vanavond

pi_573986
* Tinkerbell is dat lied van Roache wel zat en zet even dit op

Waarom liep vorig jaar iedereen weg ?

* Tinkerbell vindt het een goed idee, hoor, dat wel

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 22-12-2000 03:00]

vrijdag 22 december 2000 @ 03:01:22 #198
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573991
De reden dat vorig jaar mensen wegliepen lag vooral in het feit dat ik nachtdienst had (heb op mijn werk op schandelijke wijze een opname aan m'n collega's overgelaten om Bart's victorie te kunnen aanschouwen) en dat de andere fokker nog wat wilde glijden in de tuin. Daar, nu weten jullie het.
pi_573999
Zeeeeeeer schandelijk, jazeker, een opname nog wel. * Tinkerbell had je de hersens ingeslagen

Enfin, maar al met al was het het natuurlijk niet waard. (Ik was voor Ruud en kende Fok! nog niet).

Maar wat ik eigenlijk zeggen wou: Heb je dit jaar ook nachtdienst ?

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 22-12-2000 03:05]

pi_574002
*Qt luistert mee naar het muziekje van Tink

Zie ineens iemand die vandaag mijn bardienst over wil nemen...

pi_574003
* PalinG komt binnenzeilen en gaat meteen plat op z'n muil

WIE HEEFT G$#%#@! DAT SLIJMSPOOR ACHTERGELATEN ????

vrijdag 22 december 2000 @ 03:08:27 #202
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_574006
Geen nachtdienst, die lijdt ik dit jaar met kerst. Lach me bij voorbaat al een deuk om al die computers die '01 niet snappen, maar dat terzijde.
Gewoon vrij dus, jullie?

Hoi PalinG

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 22-12-2000 03:09]

pi_574009
* Tinkerbell heeft nu een baan waarbij ze sinds 13 jaar geen dag, avond of nachtdiensten hoeft te doen met kerst of oud en nieuw, dus vrij

PalinG, schat Heb je je bezeerd? Het komt door Jjanet. Is die er nog eigenlijk? Kan hij echt lekkere dingen maken ?

pi_574015
Hoooooi Lieverds... Ik lees dat jullie me missen (cq. misten?). Ben er weer hoor en yep Tink was right... ik was elders in de horeca, maar nergens zo goed toeven als in de Club bij je echte vrienden * PalinG fronst...

Voor Qt en voor Tink een heeeele dikke

Maareuh, wat moet dat met dat slijm hier? JJanet, lekker dingen maken...? * PalinG vraagt zich af of hij jaloers moet zijn?
'Just to be sure' nog maar een extra voor Tink!

pi_574019
Nee PalinG, ik GA je nog missen. Nu deed ik het niet, want ik wist dat je elk moment kon binnen'vallen'

Je hoeft toch niet jaloers te zijn, je hebt mijn hart al gestolen
Bovendien hebben Jjanet en Roache gezoend in Zwitserland of zoiets.

vrijdag 22 december 2000 @ 03:16:31 #206
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_574020
Leuk dat ik ook een kus krijg, HarinG. Je maakt je bonuskaartreputatie zo wel waar weet je?!
pi_574022
Weet je daar meer van of kunnen ze dat zelf ff toelichten (aub) * PalinG kijkt nieuwsgierig?

Ben blij je weer te zien honey... zullen we ff onder de takken van Qt doorslijpen?

pi_574023
Oeps Roache_ tussendoor...
wat is dat toch met die bonustoestand?
  vrijdag 22 december 2000 @ 03:18:29 #209
1377 jjanet
pi_574024
tink,
hij is een zij, ondanks roache zijn gewoonte om aantrekkelijke mensen mannelijk te definieren (hij kan er niks aan doen, schijnt zo geboren te zijn), en jaaaaaa ben er nog, moest alleen ff een fatsoensrakker op 'feedback' met zijn democratie om de oren slaan...

*zucht, barvrouw/man/persoon: wijn!*

pi_574030
Ja, Tink had al kennis gemaakt met dat trekje van Roache!

Ik snap ook maar niets van dat airmiles-gedoe.

pi_574031
....enne * PalinG kijkt pissig ik heet PalinG
pi_574036
*Qt viert vakantie vanaf kerst tot nieuwjaar

PalinG jongen, welkom! Een terug, braaf op je wang zodat Tink niet jaloers hoeft te worden Hard gewerkt vanavond?

JJanet maakt me nieuwsgierig, ik surf ffies richting Feedback

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-12-2000 03:23]

vrijdag 22 december 2000 @ 03:23:12 #213
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_574037
Lieve Jjanet, volgens je Profile ben je toch (nog steeds) een man. Volgende keer even dieper in de buidel tasten bij je bezoekjes aan obscure Scheveningse beunhazen?

Jjanet en ik hebben een keertje gezoend in het echt, en sindsdien zit hij me op de hielen. Het was leuk, het was spannend, maar het is voorbij, alsjeblieft!!!!! Als je ICQ had was ik hier allang mee opgehouden maar je haalt me het bloed onder m'n press-ons vandaan!!!!!

Palingfilet, deze week aantrekkelijk geprijsd voor de Albert Heijn bonuskaarthouders. Daar gaat m'n scoop. En natuurlijk heet je PalinG, weet ik toch.

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 22-12-2000 03:24]

pi_574042
Qt, 't was weer druk, hard gewerkt ja...
met een nieuwe collega, veel in te werken dus dubbel zo druk, maar.... wel record fooi gedraaid vandaag (hehehe)

Ben blij jullie weer in m'n armen te kunnen sluiten. Biertje? Dansen? Flex! Oeps, wat sla ik nu voor taal uit?

Genoten vanavond van Beau * PalinG wel iig

Roache_, ik zoen geen kerels (tenzij familie of heeel erg goede vrienden sowwy)

<edit>

* PalinG vergeeft Roache_ en buigt naar voren om hem een... te geven, maar bedenkt zich...

[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 22-12-2000 03:28]

pi_574043
*Qt zwaait voor ze vertrekt naar Feedback nog even met een witte vlag

Gelukkig zijn die maretakken nu fulltime bezet door Tink en PalinG. Ik begon er al spijt van te krijgen dat ik ze ophing Roache

pi_574046
Maar goed, Vrede op aarde

Niets pissig kijken en in de ze club worden er geen mensen om de oren geslagen. Dat kan in het grote handtekeningen-boek bij de uitgang.

Allemaal met een drankje om de open haard graag en het WILDE plan van Roache bespreken.

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 22-12-2000 03:27]

vrijdag 22 december 2000 @ 03:27:31 #217
1377 jjanet
pi_574050
quote:
Op 22 december 2000 03:23 schreef Roache_ het volgende:
Lieve Jjanet, volgens je Profile ben je toch (nog steeds) een man. Volgende keer even dieper in de buidel tasten bij je bezoekjes aan obscure Scheveningse beunhazen?

Jjanet en ik hebben een keertje gezoend in het echt, en sindsdien zit hij me op de hielen. Het was leuk, het was spannend, maar het is voorbij, alsjeblieft!!!!! Als je ICQ had was ik hier allang mee opgehouden maar je haalt me het bloed onder m'n press-ons vandaan!!!!!

Lieve lieve roache,
al zo cyberafgeleid dat je cyber boven reality stelt? goh.

dat van dat scheveningse gedoe snap ik nie hoor.

en wat icq betreft: je zou het aan kunnen zetten... whoeha!!!!

vrijdag 22 december 2000 @ 03:30:01 #218
1377 jjanet
pi_574051
Tink, ik ben er!
Roache, ik reserveer een plek in je nederige stulp.

ruimte voor nog 1 fokker? ze is blond en maakt veel geluid....

pi_574057
* Tinkerbell ziet een man met witte baard door het raam van de Club kijken

Ik wil ook best komen om op je krakkemikkige (hoe schrijf je dat ?) bank naar de finale te komen kijken. Wordt ik opgevangen als Bi wint?

vrijdag 22 december 2000 @ 03:33:37 #220
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_574059
Jjanet, trutje, IK heb m'n cybericq allang aanstaan, LEZEN wat er staat. Maar goed, als eenieder dat een paar postjes hiervoor ook deed dan zouden we wreed ontmaskerd worden, jij in ieder geval wel. (Jjanet zonder masker is goed te pruimen, lees zijn/haar reactie in feedback, mooi hoor jochie!)
Goed, PalinG kust geen mannen, ik ook niet, alleen de mijne, dus vette pech voor ieder de anders denkt/hoopt. Maar mocht je je drukke bezigheden opzij kunnen zetten, ben je desondanks welkom in huize Roache, Jjanet komt ook, altijd genieten natuurlijk, en ik denk dat ik op het punt sta bepaalde mede-fokkers te ontmaskeren die ook gaan komen. (Alhoewel ik dat idee een paar dagen geleden ook al had en dat flatste recht in m'n gezicht terug) maar toch...
pi_574060
Tink, welk wilde plan? Heb het ff gemist geloof ik...
pi_574061
* Tinkerbell surft eerst eens even naar feedback
  vrijdag 22 december 2000 @ 03:35:34 #223
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_574062
Tinkerbell, leuk!
pi_574063
Fijn, Danny en knorretje een nieuwe stofzuiger Goed bezig in feedback...

* PalinG is het er mee eens... Danny roeleert (meer dan Koos)!

vrijdag 22 december 2000 @ 03:39:01 #225
1377 jjanet
pi_574064
Roache... zie profile, zo beter?

Mask? Mask? heb geen Mask... peel me suf.

*barmens....wijn!*

pi_574066
* Tinkerbell vindt ook dat Jjanet mooi gesproken heeft

Ik vind het ook leuk, Roache, gezellig.
Zou PalinG het al snappen? Dat komt ook maar binnenzeilen zonder om zich heen te kijken

pi_574069
Morgen is pas het Bal masque, waaraan ik niet of nauwelijks kan deelnemen
  vrijdag 22 december 2000 @ 03:41:21 #228
1377 jjanet
pi_574071
dank tink
  vrijdag 22 december 2000 @ 03:42:06 #229
1377 jjanet
pi_574073
bal masquee??
ah, mag ik????
afrukken al die maskers?
pi_574074
Morgen pas!

En zitten we nu al gezellig rond de haard of niet ?

* Tinkerbell lijkt Bianca wel

pi_574075
* PalinG spot een nieuwe vrouw en geeft 'r een bescheiden
Welkom in de 'echte' wereld jjanet!

Tink, ben je al terug? Honey...?

Oeps, pagina 10
ff niet gezien
Ben veel te druk
ga zitten op een kruk
'nu ff rust
heb al te veel gekust
wil ff warmte van Tinkebell
of krijg ik nu een lel?

[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 22-12-2000 03:45]

vrijdag 22 december 2000 @ 03:43:30 #232
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_574076
PalinG......Stofzuiger?

Roache in awe......Wat bedoelt PalinG?

en even een: oei!! Zomaar vrouwen zoenen die een minuut hiervoor nog een man waren? Waar blijven palinG's principes????

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 22-12-2000 03:46]

vrijdag 22 december 2000 @ 03:45:07 #233
1377 jjanet
pi_574078
Een bescheiden moet altijd geaccepteerd worden!

*gooi wat hout op haardvuur*

pi_574081
* PalinG gaat op zoek naar een quote voor Roache_
quote:
Xamira's reactie op jjanet (03:19) www.fokforum.nl/showtopic/27208
Gelijk heb je M'Tim.
n aangezien Danny en Knorretje net voor een huwlijk een nieuwe bezem en een nieuwe stofzuiger hebben gekregen, hebben ze ook het recht om hun huisje proper te houden

[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 22-12-2000 03:48]

pi_574083
*Qt komt aanrennen uit Feedback met een flesje wijn voor JJanet

Mooie woorden! Tja, het is wel duidelijk dat ik me vandaag niet op kan geven voor het WILDE plan van Roache. Ik blijf gewoon ff bij het haardvuur luisteren naar jullie verhalen.

vrijdag 22 december 2000 @ 03:49:07 #236
1377 jjanet
pi_574085
Qt,
dank dank eindelijk een FLES wijn, lullige glaasjes die hier geschonken worden....

haard knettert prima, iemand nog een geheim of griezelverhaal te vertellen?

Ik zou iets griezeligs kunnen vertellen over de armoedige bank van Roache.....

vrijdag 22 december 2000 @ 03:49:10 #237
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_574086
Een bescheiden van PalinG zal Roache altijd moeten ontberen, daar hij wat minder scheutig is met het wisselen van zijn geslacht. Maar ik geloof dat ik dat niet zo heel erg erg vind....
pi_574087
We moeten ALWEER bijna naar nieuwe ruimte omzien, al weer uit ons jasje gegroeid.

Kom hier PalinG, lekker ding! Na vannacht durf ik alles en zeker een beetje warmte geven.

vrijdag 22 december 2000 @ 03:51:10 #239
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_574091
Griezelverhalen, leuk!
  vrijdag 22 december 2000 @ 03:52:34 #240
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_574093
een seconde.....

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 22-12-2000 03:54]

pi_574094
* Tinkerbell hoefde maar een secondje na te denken en toen snapte ze 'm al.

Ach ja!

vrijdag 22 december 2000 @ 03:54:17 #242
1377 jjanet
pi_574096
quote:
Op 22 december 2000 03:51 schreef Roache_ het volgende:
Griezelverhalen, leuk!
oops........ 4 heit de klok..... neem fles wijn hebberig mee naar bed... over 4 uur weer op, deskundigen in een ziekenhuis schijnen aan de kloppende vinger te willen rukken. Daspasterror!

Trusten all. Wees voorzichtig en doof het vuur op tijd! De vuurpolitie zou zo maar kunnen denken dat hier een enorm feest aan de gang is.

vrijdag 22 december 2000 @ 03:55:48 #243
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_574101
Maar die uit-de-jas-groeierij-, het is toch wat! Wat een successtory blijkt deze club te zijn!
pi_574102
* Tinkerbell wenst Jjanet m/v welterusten met een zoen

Mijn oogleden worden ook wat zwaar. Ik denk dat ik vandaag maar weer op zolder ga slapen, dat bevalt me best.

pi_574103
* PalinG kijkt vragend naar Tink, mag hij (weer) mee?

Gooien we eerst de Club nog ff op nr.8 open? Tink, aan wie de eer?

pi_574104
Ja goed he? Dat had ons Torpie niet kunnen denken.

Waar is ons PalinGkie nou?

Pardon PalinG, ik keek langs je heen. Doe jij het zo maar. Dan ga ik vast naar de zolder, tot zo.

Dag Roache, tot snel? (Jij kwam toch als je bevallige zelf morgen? )

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 22-12-2000 03:59]

vrijdag 22 december 2000 @ 03:57:38 #247
1377 jjanet
pi_574105
Jjanet (V!) wenst tink een fijne zoldernacht/ochtend met wat mistletoe en een zoen
  vrijdag 22 december 2000 @ 03:58:33 #248
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_574108
Truste Jjan, bleek het toch weer te pruimen met je, iedere keer weer een ver-assing. Slaap zacht, en wat die kloppende vinger betreft, zolang ze niet zweert is er nix aan het handje. (behalve een vinger, die al dan niet zweert.)
pi_574116
*Qt kent zo snel geen spannend verhaal

Maar ik liep net langs een griezel kelder. Misschien valt daar wat te beleven...

Truste btw JJanet!

pi_574117
Ja dat gaat weer lekker zo! Zijn ze ineens allemaal weg.

Dag deel 7! Het was hier fijn. Eindelijk is PalinG overstag gegaan en doet ie niet meer weglopen op het moment supreme.

vrijdag 22 december 2000 @ 04:03:52 #251
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_574118
ff volmaken deze topic....
  vrijdag 22 december 2000 @ 04:04:15 #252
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_574119
ja, nu!!!