[BELANGRIJKE MEDEDELING]
We moeten trouwens binnenkort maar eens een medewerkersvergadering houden... Over de toekomst.
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 19-12-2000 22:48]
Hmmm... lekker, die oliebollen. Lekker vet, zeg!
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 19-12-2000 22:55]
Ik heb dat schilderij vanmiddag stiekum weggehaald en er één van mezelf teruggehangen, terwijl PalinG in de krant zat te lezen over mijn affaire met Bill Clinton.
Eh, de toekomst! Dat is een belangrijke vergadering Torp, daar ben ik bij!
* Tinkerbell strijkt nog even haar haren glad dat verwart is geraakt van al dat gezoen met Torp. Als PalinG nou maar niet jaloers wordt
sorry,
maar ik denk dat in de vergadering ook het meubilair aan de orde moet komen.
Deze stoelen zijn #$$@$%.
Mijn pesterijtje boven de bar is verdwenen en te zien aan wat er nu hangt weet ik al wie de dader moet zijn...
TINK !!! waar ben je?
* PalinG heeft wel een vermoeden en sluipt Torps kantoortje binnen en...
Dacht ik het niet, die etter.
He, Torp is ook terug. Nou ja, ik laat ze maar met rust.
* PalinG neemt voldaan plaats aan de bar en tapt zich een pilsje in, kijkt omhoog en ziet: toch een mooie meid die Tink
<zucht>
Cynix, je bedoelde het dreigement van Danny om met FOK! te kappen ?
http://www.fokforum.nl/showtopic/27094
Scroll dan ook nog even door naar een reply van Knorretje...
Mijn eerste impuls was om een topic te openen in Feedback om daar (met een oproep hier) Danny support te geven, maar wacht eventueel tot morgen...
FOK! sluiten betekent ook dit BB2-forum !!!!
ZAL TOCH NIET !!
Mag ik een colaatje ?
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 20-12-2000 03:10]
Hier heb je iig een colaatje. Onze nieuwsgierigheid zal vannacht wel niet meer bevredigd worden denk ik.
Zal ik het zelf maar pakken dan .
(of gaan we ramptoeristje spelen ).
Beetje te laat zie ik, Cynix was me voor. Komt het toch nog goed met die service vandaag..
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 20-12-2000 03:14]
Heb alleen niet zoveel energie meer om er iets pakkends neer te zetten.
Ga gewoon lekker zometeen slapen Harry! Tijd genoeg voor die dingen als je weer lekker uitgerust bent. We mogen toch aannemen dat het zo'n vaart niet zal lopen...
Net als jullie is dit vermakelijke forum toch een aardige hobby van mij geworden de laatste maanden.
Maar goed, ik heb begrepen dat er binnen de crew aan gewerkt wordt om de 'lastpakken' te verwijderen.
We zullen zien...
Mag je hier roken ??
(of is dat een gevaarlijke vraag).
Bedankt, dat ik hier mijn 'ei' even kwijt kon.
Prettige nacht allen !
En dan neem ik nog maar een slaapmutsje met Cynix. Roken lijkt me een fijn plan, daarin doe ik ook mee. Het is zo koud, dat een blowtje vandaag vast binnen gerookt mag worden. Dit is toch een bijzondere nacht, we vieren ook de opening van nr 7 tenslotte...
Ineens zie ik Sanne, gezelli! Rook je met me mee?
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 20-12-2000 03:39]
Sowwy, kon ffies nix beters vinden zo snel..
schuif die koekjes maar door naar Cynix
Tsssk, 't Is allemaal weer wat.
en wil graag een rioja.
!daBarMan
Ik hoorde vandaag dat er evengoed een vervolg komt op die trouwshow... Ben benieuwd of onze Dees zich op gaat geven!
Hier Juan, een Rioja voor je. Proost jongen!
Zag ook het schilderij nog hangen, zal ik 't hier maar weer ergens ophangen? Of zou Tinkerbell 't opzettelijk hebben laten hangen?
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix® op 20-12-2000 03:58]
Kan er geen fake-pic van de week ingelijst worden voor boven de bar.
Zo'n veiling lijkt me niks hoor, wat een gebedel...
quote:PalinG, PalinG
Op 20 december 2000 01:22 schreef PalinG het volgende:
* PalinG sluit zich aan bij Harry, wintersport lonkt, derde kerstdag is het zover, het einde zal ik moeten missen...Pindakaas...
quote:Dit kan worden besproken wellicht in de personeelsvergadering die Torp binnenkort belegt. Zal ik het vast op de agenda zetten?
* PalinG gaat vooral de Club missen
Kan Club Pannonica niet voortleven als meeting point voor BB2-rehab-ers?
Maar goed, alle commotie gemist vannacht. Het blijkt dat Pannonica toch wel een veilige haven is, temidden van al het gewauwel en gewoel (gejat van Ramses S.). Zelfs Harry kwam langs!
Dat moet zo blijven, dus heb ik op de deur gespijkerd (naast het bordje: 'Deze ruimte is 100% Bart en Bianca-vrij', dat er overigens al geruime tijd hing. PalinG heeft dus een club-regel overtreden ):
Vrede op aarde,
Deze Club is een veilige haven om je terug te trekken als het net buiten de deur te woelig wordt. Om even uit te huilen als het te grijs wordt. Om even na te mopperen als het niet mee zit. Om te keuvelen en gezellig een borrel te drinken. Om te flirten. Om jezelf en anderen op te fleuren. Om te dansen en muziek te luisteren. Voor een lekker hapje. Voor de gezelligheid, dus. Komt allen!
Goed goed, puntje 2: Er mag best ruzie worden gemaakt in de Club. Tinkerbell stelt wel voor dat alles dan goed wordt uitgepraat.
Maar goed, met al die weglopende medewerkers kunnen we hier die vergadering wel bijna ter plekke houden. Waar zijn ze allemaal? Tante Bep, Miracle, fashionable_late, binnenkort ook PalinG... Hopelijk komen ze vrijdag op de party!
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 20-12-2000 12:27]
Loop ik net langs vang ik iets op over ruzie.
Toch niet in onze club hoop ik.
*Suirad is vanmorgen naar de rommelmarkt geweest
Ik heb een paar leuke dingetjes op de kop getikt.
Misschien iets voor achter de bar?
http://www.veritus.com/rembrandt/chap09/images/irem566.jpg
http://www.louvre.fr/img/photos/collec/peint/moyen/inv0779.jpg
http://www.lievehemel.nl/sir1g.gif
Zoek er maar een uit.
Hoewel die ene wel erg groot is volgens mij.
Maar niet zo vervelend voor de dames.
Sorry Tink, ik was het ditmaal niet Uit respect voor andermans gevoelens (in dit geval de jouwe) heb ik het schilderij achtergelaten, maar ik kan een lach nu toch niet onderdrukken. Toch fijn te lezen dat mijn aanwezigheid iig gewaardeerd wordt, droog je traantjes lieverd... Ik kom terug, in het nieuwe jaar pas, maar toch...
Torp jongen, je bent een fijne chef, maar agendapunt twee gaat aan me voorbij? Zoals Tink heb ik HIER <wat gebeurt er soms toch in andere topics, djeeeezus! > nog geen ruzies ontdekt. Bij een beetje 'teasen' is het gebleven.
Vrijdag kan ik helaas niet werken in de Club, dat spijt me heel erg, want de poster in erg verleidelijk...
Enfin, ik zie uit naar vrijdag, alleen kan ik pas na 2.00 ('s nachts) aanwezig zijn. Ik heb elders een borrel
quote:Inkoppertje PalingG: aan langs wippen hebben we niets.. kom vooral binnen wippen
Op 20 december 2000 13:10 schreef PalinG het volgende:
* PalinG moet het vrijdag ook allemaal missen, hij is pas zat.middag weer in de gelegenheid bij de Club langs te wippen
[Dit bericht is gewijzigd door just me op 20-12-2000 14:11]
quote:Teasen is prima... En ik bedoelde alleen dat het een Jazzclub is en geen new age cafe. Uitpraten lijkt me ook een goed idee, Tinkerbell. Of op een andere manier goedmaken, in elk geval. Ach, ik heb net een kruisje gezet in dat handtekeningen-topic en daar lul ik ook nog een beetje door over wat ik bedoelde...
Op 20 december 2000 12:42 schreef PalinG het volgende:
Torp jongen, je bent een fijne chef, maar agendapunt twee gaat aan me voorbij? Zoals Tink heb ik HIER <wat gebeurt er soms toch in andere topics, djeeeezus!> nog geen ruzies ontdekt. Bij een beetje 'teasen' is het gebleven.
* Torp heeft nog een hoop te regelen voor vrijdag en gaat in z'n kantoortje zitten. Z'n hele bureau ligt onder de paperassen. Kwam Miracle nou maar eens die administratie bijwerken...
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 20-12-2000 23:07]
Zijn we er nog in het nieuwe jaar????
Heb je keelpijn?
* Torp heet gewoon Torp. Hij kan er ook niks aan doen. Hij heet al jarenlang Torp.
In het nieuwe jaar, daar gaat die vergadering toch over? Anders: geen karaokefeest! Maar eerst moet vrijdag de tent vol, en met al die andere verplichtingen van jullie maak ik me ernstig zorgen. Moet je kijken: die flyers liggen ook nog vooral hier op de bar...
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 20-12-2000 23:33]
Wazzup
Oh doe maar een biertje!
[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 20-12-2000 23:22]
quote:Thanx dear
Op 20 december 2000 23:20 schreef Torp het volgende:
Wat heb jij een mooie naam trouwens...
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 20-12-2000 23:30]
Thanx
enne mag ik een stukje kaas pikken ?
Als we er zijn volgend jaar dan zorg ik voor hier een karaoke-avond.
Zag hier net een stapel mooie flyers op de bar liggen. Hoop dat ik tijd heb om later die nacht een borreltje te komen halen, maar 22.30 uur is echt iets te vroeg voor me. Naja, we zien wel, nu lust ik eerst wel iets te drinken om wat bij te komen van de karaoke van de buren.
Maarre wat moet ik precies beoordelen dan ?
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 21-12-2000 00:12]
Ik doe eigenlijk nooit mee aan wedstrijdjes. Dus mocht het klonenklassement aan mijn neus voorbij gaan, is het niet zo'n ramp. Als er maar iets te drinken in huis is
Geef mij nog maar een wijntje, de buren hebben het ook, dus je weet maar niet...
Hoe staat het met de administratie, Torp? PalinG heeft laatst de boekhouding een beetje gedaan, hoop dat dat geholpen heeft.
Heb ik het zo goed begrepen ??
Enne mag ik nog een biertje
Ja, het is een simpel concept, en hopelijk trekt het een hoop volk. We moeten de tent wel vol hebben natuurlijk, want die artiesten zijn niet goedkoop!
quote:* PalinG vraagt zich of of dat klonenplan wel verstandig is...
Op 21 december 2000 00:20 schreef Havoc het volgende:
Dus iedereen maakt een kloon aan voor a.s. vrijdag en ik moet de leukste uit kiezenHeb ik het zo goed begrepen ??
Enne mag ik nog een biertje
Een masker oke, maar voordat we een inval krijgen van mods met bloed onder de nagels vandaan... Weet niet hoor * PalinG kijkt ineens erg onnozel
Maargoed, is er nog kaas? Zet nog ff een rustig jazz plaatje op... heb net bij de buren de stoppen eruit gedraaid (en de reserve meegenomen)
Is er nog bokbier?
Zo dat is beter, haardvuur aan, Koud buiten, bah! Wijntje van Torp staat er nog, drink ik lekker op
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 21-12-2000 00:38]
Hoi Tink! (idd mooie naam, uit te spreken als kr... neem ik aan?)
Zullen we ff schuifelen? Dan kan je me ondertussen honderuit vertellen over wat er vanavond allemaal gebeurd is (hier en in het huis)...
Lekker schuifelen met PalinG, gezelli
Nou, er was een karaoke-avond hiernaast, je weet wel... VALS!!! Lachen
Ach zeurpiet, ik zet wel even een ander muziekje op. Wel een rustig nummer, want ik wil even blijven schuivelen met PalinG
quote:Prima PalinG dan doen we het op die manier, ik beoordeel op het mooiste masker
Op 21 december 2000 00:47 schreef PalinG het volgende:
Havoc, is Tinks idee niet beter? Beetje uit respect enzo? Een maskertje is zo gefixed tenslotte...
Enne PalinG ook al is BB over 9 dagen afgelopen het is goed om te zien dat jij je hier al zo lekker thuis voelt
Ik heb in een deuk gelegen om Koos, je weet wel, die wat oudere man die nogal vaak hiernaast komt
Zo even een kaarsje erbij aan:
En nu maar hopen dat we naar de mistletoe toe schuivelen
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 21-12-2000 00:58]
quote:Ach weet je... ik ben voorheen al heel vaak binnengelopen en heb vaak door raampjes naar binnengegluurd, maar met zoveel aardige mensen kon ik me niet langer afzijdig houden en heb m'n angst overwonnen en aangemeld.
Op 21 december 2000 00:53 schreef Havoc het volgende:
Prima PalinG dan doen we het op die manier, ik beoordeel op het mooiste masker
Enne PalinG ook al is BB over 9 dagen afgelopen het is goed om te zien dat jij je hier al zo lekker thuis voelt
op... op... de Club en... euh...
* PalinG begon te dapper aan zijn zin, maar begint nu te hakkelen, een duidelijk signaal dat het hem ff te veel wordt
Mag ik ff een traantje pinken Tink? Ik vind het zo fijn hier...
Het gaat verder erg goed met me. Zeker nu... wij ff... gezellig... in de Club... hmmm...
Terugkomend op het onderwerp... Is dit niet een verschil van interpretatie? Het heet een Bal MasquŽ, maar als dan je naam er gewoon boven staat valt er niet veel te raden (en daar wordt de zaal ook niet voller van)! Van mij hoeven die klonen niet speciaal aangemaakt te worden, hoor. Volgens mij heeft iedereen er nog wel eentje ergens liggen.
Maar goed, de actualiteit heeft me een beetje ingehaald, ik had die flyer al laten drukken en dan blijkt er opeens een relletje te zijn met klonen. Tja, van dat respect... het moet geen REL worden, maar een FEESTJE. En om mezelf even te citeren:
quote:Geen Fok! zonder klonen, lijkt mij.
Het aanmaken van klonen hoort volgens mij bij internet, en kun je niet voorkomen. Het geeft juist allerlei extra mogelijkheden, die Fok! ook daarom zo aantrekkelijk maken. Sowieso: iedereen hier is eigenlijk een kloon.
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 21-12-2000 01:07]
Moet ff naar het toilet...
Zal ik op de terugweg meteen ff nieuwe kaas snijden?
* Torp sluit zich op in z'n kantoortje, en doet het gordijntje ook dicht. Nu kan hij niet eens zien wat zich afspeelt aan de bar.
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 21-12-2000 01:15]
*Qt ziet Voc voorbij lopen en sleurt hem snel onder de mistletoe
Waarom zit je nou te halen Roache_ ?
ajb, 1 rode wijn. Ik zet de fles er maar naast.
Maar die zijn hier moeilijk te vinden
Edit: maar een typo is snel gemaakt
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 21-12-2000 01:28]
Het is hier weer reuze gezellig, zucht..., moet natuurlijk eigenlijk nodig naar bed.
Voor het slapen nog ff schuifelen...?
Ik heb nog een brood in de oven, dus ik moet nog ff.
*Qt hangt het bosje nu op de goede plaats voor Tink en PalinG
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 21-12-2000 01:39]
Tink, maak me gek...
* PalinG 'slowt' Tink handig onder Qt's prachtige versiering en... kijkt Tink diep in haar ogen
* Tinkerbell denkt bij d'r zelf dat PalinG niet meer zo bleu is als eerst en bloost ervan
Yeah baby yeah
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 21-12-2000 01:53]
Ik lust nu wel een borrel!
quote:Hehehe eindelijk langs die portier gekomen, net een dagje een nieuw usericon en meteen problemen.
Op 21 december 2000 01:19 schreef Qt het volgende:
Ik zag dat de mistletoe was achtergebleven op nr 6. Heb 'm maar opgehaald en voor de zekerheid hier opgehangen. Dan kunnen eventuele relletjes meteen uitgezoend worden
*Qt ziet Voc voorbij lopen en sleurt hem snel onder de mistletoe
* Havoc kijkt eens rond en spot Qt onder de mistletoe
Vocje loopt naar Qt met glinsterende oogjes en kijkt haar diep in de ogen aan, zijn mond gaat langzaam naar die van haar en zoent haar zachtjes op haar mond en laat zijn handen over haar rug glijden en streelt haar rug zachtjes
Hier een doek... kun je die plaktroep van je kop vegen.
We staan hier nu al een tijdje zie ik ineens De moddereter blijkt goed te kunnen kussen, dus laat dat ding nog maar wat hangen hier..
*Qt heeft wel een beetje medelijden met Tinkerbell
Maar dat houdt het iig spannend lieverd Truste Tink!
Ik kijk nog ff bij het brood en dan...
Ik zie dat iedereen vertrokken is, dus gooi de boel maar dicht.
<fluistermodus> -weltrusten allemaal- </fluistermodus>
* PalinG sluipt zonder dat iemand 'm ziet of hoort naar zolder en...
Ik ga alvast koffie zetten voor de vroege vogels, kerstkransje erbij, yummie
[Dit bericht is gewijzigd door just me op 21-12-2000 07:19]
Zo te zien liggen Tink, PalinG en Torp nog te slapen. De koffie van Just_Me ruikt lekker, ik neem snel een kopje voor ik weer verder ga. En om je nieuwsgierigheid deels te bevredigen kan je dit linkje volgen.
Enne Furii, als je niemand achter de bar ziet, mag je gewoon zelf pakken waar je trek in hebt. Het geld kan je achter de bar leggen. Leuk als je nog eens langskomt. Mij zul je meestal wat later aantreffen, maar het is hier net de zoete inval af & toe. Torp zorgt ook regelmatig voor hele bijzondere acts. Je zal je vast wel vermaken
Daarom zie ik nu pas dat Roache alles weer heerlijk schoon heeft gemaakt. En dat in je vakantie! Je hebt de maretak dan wel verwijderd maar hier toch ffies een
Goeiemiddag saam! ...euh, nu ja... er is niemand, maar weer keurig schoon. Ik duik bvast de keuken in voor tosties en gebakken ei. Iemand honger?
* Uiterlijk ongewogen, maar toch verdacht vrolijk huppelt PalinG fluitend de keuken in
Zie je wel, hij heeft een oogje op Bianca!
En dat na vannacht
(Ik reageerde op Suirad in het grote Koos Roels topic, vandaar de lettercombinatie R U L E S in de lims...)
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 21-12-2000 15:24]
Kusje erop en zand erover?
Spank me baby! I feel good...
Heb net ff de Club gemeten (voor een eventuele verbouwing) en wat denk je? Precies 164 vierkante meter. Toppertje! Als we Sjors mogen geloven kan er dus met het eindfeest wel 5000 man tegelijk in.
Ga zo weer ff de lucht in, 1 of andere idioot komt telkens met een nieuwe sleep aanzetten en verzoekt me over Almere (of all places) te vliegen. Ach, het levert me een leuke zakcent op
Tinkerbell is soms een muts
en af en toe kwijt de kluts
in de war na vannacht
maar hoopt dat het leed nu is verzacht
en PalinG weer minder onthutst
Kunnen wij weer verder op goede voet
en een roos op beider hoed,
zonder morren en gezeur
weer samen door 1 deur,
en een lach op onze toet?
Tinky weet het zeker weten
PalinG is het alweer vergeten.
Dat vind ze heel fijn
want haar hartje deed wel een beetje pijn.
Gelukkig is hij al de vloer aan het meten
Tink, 't is nooit anders dan goed (ajb!)
Nu moet ik me haasten, heb 10 uur horeca elders voor de boeg... Ben weg!
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 21-12-2000 16:30]
Loop ik langs is alles nog donker.
Moet het grote scherm niet klaar gezet/gehangen worden?
Suirad stroopt zijn mouwen op en begint voorberiedingen te treffen om het hiet een beetje gezellig te maken.
Ik zal de koffie maar overslaan want op dit tijdstip mag je best wat sterkers.
*wel opletten dat ik de stoelen niet onder de mistletoe zet.
Ik denk dat ik zelf een beetje vooraan ga zitten straks.
*Cynix wil de tranen van Desiree goed kunnen zien als zij straks de groote leegte ingejaagd wordt
Ik denk dat het met zo'n naam wel goed is als jij vooraan gaat zitten.
*cynix=zieniks
Suirad is wederom verbaasd over zijn eigen humor.
Ik denk dat ik er maar in door moet gaan.
*Baar Torp, is het niet eens tijd voor een stand up avondje?
open ik een topic om Bianca bij de buren weg te stemmen wordt deze meteen gesloten. Damn!
Palingsnot blijft errug lang nat trouwens
En Dees heeft vandaag het huis moeten verlaten Torp. Bijna had Hieke ook de spatlappen genomen met 15.000 piek. Hoe dat precies zit is mij niet volledig duidelijk. Moet nog ff wat bijlezen.
* Torp betrapt zichzelf op enige interesse in de gang van zaken bij BigBrother. Een oud gevoel.
Wat is er toch met die FOK logo's vanavond?
Heb je btw een gezellig avond gehad Torp?
quote:Je hebt gelijk. Ik ga lekker naar bed, ik lig er niet wakker van. Drink er nog maar een van mij, mensen!
Op 22 december 2000 01:13 schreef Roache_ het volgende:
Torp, jij hoort helemaal de namen van de BB bewoners niet te kennen! Schaam je, jij antibeebeeër!
* Torp schiet in z'n jas en verlaat het etablissement. Bij de deur valt er iets uit zijn zak, zachtjes wiegt het omlaag en blijft dan liggen op de deurmat.
Leuke avond gehad? En heb je de video van BB al bekeken? Het is wel rustig hier zeg, zonder die PalinG!
Enne Roache, het was juist mijn bedoeling dat jij iets leuks zou verzinnen om ons te vermaken.. Daar ben je altijd zo goed in!
Ik heb wel medelijden met je Roache! Nu, ik heb het dan wel iets beter gehad dan jij. Maar net nog ff naar de buren gekeken. Daar wordt een mens niet vrolijker van. Overigens wel van het feit dat dat blonde trutje dan eindelijk ontslagen is!
Ja zonder PalinG is het hier absoluut een stuk stiller. Ik zal hem heel erg missen als hij op wintersport is [zucht]
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 22-12-2000 02:02]
Hier neem een wijntje!
PalinG werkt naast deze Club ook nog in een andere horeca-gelegenheid. Vandaar...[zucht]
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 22-12-2000 02:03]
Tja, die vakantie van PalinG is slecht getimed! En ik las dat Harry ons ook al voortijdig gaat verlaten. Dat is voor de omzet van Torp indirect ook niet zo mooi natuurlijk, dat die diehard streamer afwezig is.. Maar goed, ik zal er zelf ook niet zoveel zijn de laatste dagen. Denk dat ik zelfs de finale ga missen, dus laat ik het er maar niet verder over hebben
Wat alcohol lijkt me wel een prettig plan. Mijn verbinding is wat eigenzinnig vandaag, maar genoeg wijn doet dat wel vergeten. Vertel eens Roache, welk MP3tje liet je net zo hopeloos vastlopen.. Ik mag toch hopen dat het niet het BBlied van Gordon was?
Tja, ik had mijn vakantie gelukkig al iets eerder bedacht. En wat onze Harry betreft: die krijgt dagelijks verslagen in zijn pstbusje van een lieve elf
Geef mij gelijk ook wat te drinken, Qt. Ik vind het buiten zo druk en iedereen windt zich zo op. Hier is 't weer eens veel fijner.
*Het dringt pas nu goed door wat Qt zei
Waarom ben jij er niet met de finale? De Club loopt leeg
Zet dat lied eens harder Roache, ik ken het helemaal niet!
Ik neem nog wat wijn...
quote:Veul, veul wijn kan alle ogen openen. 1 voor 1 weliswaar, maar toch
Op 22 december 2000 02:32 schreef Tinkerbell het volgende:
* Tinkerbell raakt steeds meer in de war, ik dacht dat Roache de buurman was van Qt
Ik neem nog wat wijn...
(Die stalkers van tegenwoordig hebben ook geen enkel fatsoen meer....)
* Tinkerbell gaat lekker bij het haardvuur zitten. Koud buiten, brrrrrr
Ik ben wat melancholisch vanavond en heb ff Otis Redding opgezet. Lekker rustig muziekje. En natuurlijk wil ik wat te drinken verzorgen! Wat haddeb jullie gehad willen hebben.? Ik gok op een rood wijntje voor Roache en een witte voor onze Tink... Zag dat Tante Bep ook ergens door de straten zwerft. Zouden we haar kunnen verleiden door wat vlammetjes in het vet te gooien? Ik ga het maar eens uitproberen.
En over die finale, het is nog niet helemaal zeker dat ik er niet ben. Ik plan altijd wat last minute, maar het ziet ernaar uit dat ik een beetje sociaal ga doen ergens in het noorden van het land. Al kan ik het vast niet laten om af en toe ff binnen te kijken hier...
Wel netjes opruimen strax hoor! En als Zwitserland geen optie is, kan ik altijd die maretakken nog eens ophangen natuurlijk
En een bossie hout voor JJanet en Roache:
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-12-2000 02:46]
quote:hebben we al eens gedaan roache ennehh...
Op 22 december 2000 02:43 schreef Roache_ het volgende:
Oeh, oeh! zoenen met Jjanet!
Ophangen die bossen hout!!
Volgens mij heb je best nog wel zin om ffies te blijven zitten hier
Zeg, komen jullie allemaal ook bij de haard?
* Tinkerbell vindt dat Roache een heel WILD plan voorstelt, maar geen SLECHT plan. Alleen houdt ze niet van slijmsporen.
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 22-12-2000 02:50]
quote:hehe eindelijk, de barman heeft gezien dat ik m'n jas aantrok... Dank barman! Neem er zelf ook 2.
Op 22 december 2000 02:48 schreef Qt het volgende:
*Qt schenkt snel een wijntje in voor JJanetVolgens mij heb je best nog wel zin om ffies te blijven zitten hier
Pfff, ik denk dat het verder zelfbediening is vanavond
Waarom liep vorig jaar iedereen weg ?
* Tinkerbell vindt het een goed idee, hoor, dat wel
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 22-12-2000 03:00]
Enfin, maar al met al was het het natuurlijk niet waard. (Ik was voor Ruud en kende Fok! nog niet).
Maar wat ik eigenlijk zeggen wou: Heb je dit jaar ook nachtdienst ?
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 22-12-2000 03:05]
Zie ineens iemand die vandaag mijn bardienst over wil nemen...
WIE HEEFT G$#%#@! DAT SLIJMSPOOR ACHTERGELATEN ????
Hoi PalinG
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 22-12-2000 03:09]
PalinG, schat
Heb je je bezeerd? Het komt door Jjanet. Is die er nog eigenlijk? Kan hij echt lekkere dingen maken
?
Voor Qt en voor Tink een heeeele dikke
Maareuh, wat moet dat met dat slijm hier? JJanet, lekker dingen maken...? * PalinG vraagt zich af of hij jaloers moet zijn?
'Just to be sure' nog maar een extra voor Tink!
Je hoeft toch niet jaloers te zijn, je hebt mijn hart al gestolen
Bovendien hebben Jjanet en Roache gezoend in Zwitserland of zoiets.
Ben blij je weer te zien honey... zullen we ff onder de takken van Qt doorslijpen?
*zucht, barvrouw/man/persoon: wijn!*
Ik snap ook maar niets van dat airmiles-gedoe.
PalinG jongen, welkom! Een terug, braaf op je wang zodat Tink niet jaloers hoeft te worden
Hard gewerkt vanavond?
JJanet maakt me nieuwsgierig, ik surf ffies richting Feedback
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-12-2000 03:23]
Jjanet en ik hebben een keertje gezoend in het echt, en sindsdien zit hij me op de hielen. Het was leuk, het was spannend, maar het is voorbij, alsjeblieft!!!!! Als je ICQ had was ik hier allang mee opgehouden maar je haalt me het bloed onder m'n press-ons vandaan!!!!!
Palingfilet, deze week aantrekkelijk geprijsd voor de Albert Heijn bonuskaarthouders. Daar gaat m'n scoop. En natuurlijk heet je PalinG, weet ik toch.
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 22-12-2000 03:24]
Ben blij jullie weer in m'n armen te kunnen sluiten. Biertje? Dansen? Flex! Oeps, wat sla ik nu voor taal uit?
Genoten vanavond van Beau * PalinG wel iig
Roache_, ik zoen geen kerels (tenzij familie of heeel erg goede vrienden sowwy)
<edit>
* PalinG vergeeft Roache_ en buigt naar voren om hem een... te geven, maar bedenkt zich...
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 22-12-2000 03:28]
Gelukkig zijn die maretakken nu fulltime bezet door Tink en PalinG. Ik begon er al spijt van te krijgen dat ik ze ophing Roache
Niets pissig kijken en in de ze club worden er geen mensen om de oren geslagen. Dat kan in het grote handtekeningen-boek bij de uitgang.
Allemaal met een drankje om de open haard graag en het WILDE plan van Roache bespreken.
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 22-12-2000 03:27]
quote:Lieve lieve roache,
Op 22 december 2000 03:23 schreef Roache_ het volgende:
Lieve Jjanet, volgens je Profile ben je toch (nog steeds) een man. Volgende keer even dieper in de buidel tasten bij je bezoekjes aan obscure Scheveningse beunhazen?Jjanet en ik hebben een keertje gezoend in het echt, en sindsdien zit hij me op de hielen. Het was leuk, het was spannend, maar het is voorbij, alsjeblieft!!!!! Als je ICQ had was ik hier allang mee opgehouden maar je haalt me het bloed onder m'n press-ons vandaan!!!!!
dat van dat scheveningse gedoe snap ik nie hoor.
en wat icq betreft: je zou het aan kunnen zetten... whoeha!!!!
ruimte voor nog 1 fokker? ze is blond en maakt veel geluid....
Ik wil ook best komen om op je krakkemikkige (hoe schrijf je dat ?) bank naar de finale te komen kijken. Wordt ik opgevangen als Bi wint?
* PalinG is het er mee eens... Danny roeleert (meer dan Koos)!
Ik vind het ook leuk, Roache, gezellig.
Zou PalinG het al snappen? Dat komt ook maar binnenzeilen zonder om zich heen te kijken
Tink, ben je al terug? Honey...?
Oeps, pagina 10
ff niet gezien
Ben veel te druk
ga zitten op een kruk
'nu ff rust
heb al te veel gekust
wil ff warmte van Tinkebell
of krijg ik nu een lel?
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 22-12-2000 03:45]
Roache in awe......Wat bedoelt PalinG?
en even een: oei!! Zomaar vrouwen zoenen die een minuut hiervoor nog een man waren? Waar blijven palinG's principes????
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 22-12-2000 03:46]
quote:
Xamira's reactie op jjanet (03:19) www.fokforum.nl/showtopic/27208
Gelijk heb je M'Tim.
n aangezien Danny en Knorretje net voor een huwlijk een nieuwe bezem en een nieuwe stofzuiger hebben gekregen, hebben ze ook het recht om hun huisje proper te houden
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 22-12-2000 03:48]
Mooie woorden! Tja, het is wel duidelijk dat ik me vandaag niet op kan geven voor het WILDE plan van Roache. Ik blijf gewoon ff bij het haardvuur luisteren naar jullie verhalen.
haard knettert prima, iemand nog een geheim of griezelverhaal te vertellen?
Ik zou iets griezeligs kunnen vertellen over de armoedige bank van Roache.....
Kom hier PalinG, lekker ding! Na vannacht durf ik alles en zeker een beetje warmte geven.
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 22-12-2000 03:54]
quote:oops........ 4 heit de klok..... neem fles wijn hebberig mee naar bed... over 4 uur weer op, deskundigen in een ziekenhuis schijnen aan de kloppende vinger te willen rukken. Daspasterror!
Op 22 december 2000 03:51 schreef Roache_ het volgende:
Griezelverhalen, leuk!
Trusten all. Wees voorzichtig en doof het vuur op tijd! De vuurpolitie zou zo maar kunnen denken dat hier een enorm feest aan de gang is.
Mijn oogleden worden ook wat zwaar. Ik denk dat ik vandaag maar weer op zolder ga slapen, dat bevalt me best.
Gooien we eerst de Club nog ff op nr.8 open? Tink, aan wie de eer?
Waar is ons PalinGkie nou?
Pardon PalinG, ik keek langs je heen. Doe jij het zo maar. Dan ga ik vast naar de zolder, tot zo.
Dag Roache, tot snel? (Jij kwam toch als je bevallige zelf morgen?
)
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 22-12-2000 03:59]
Maar ik liep net langs een griezel kelder. Misschien valt daar wat te beleven...
Truste btw JJanet!
Dag deel 7! Het was hier fijn. Eindelijk is PalinG overstag gegaan en doet ie niet meer weglopen op het moment supreme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |