quote:
Op dinsdag 14 mei 2024 12:20 schreef Gia het volgende:Het wil ook nog het liefst dat alle toiletten genderneutraal worden, oftewel, normale mensen in de maag splitsen dat ze ook naar een gemengd toilet moeten!! Waar is onze vrijheid en keuze?
Die non binaire pipo's krijgen al een hartverzakking bij het zien van de woorden dames kleedruimte/heren kleedruimte, want alles moet gemengd zijn, zodat zij niet hoeven te kiezen. Flikker op!
Toch even advocaat van de duivel: al mijn toiletten in mijn woningen zijn genderneutraal. En dat is niet omdat ik nou zo raar ben (hetgeen niet wil zeggen dat ik niet raar ben), aangezien het hoogst ongebruikelijk is dat woningen specifieke dames en heren toiletten hebben.
Dit is echter nooit een probleem.
Dus het hele idee achter heren- en damestoiletten is wel erg gezocht. Ze zijn namelijk exact hetzelfde.
Ok, urinoirs voor mannen is weer een verhaal apart, maar die kun je zo plaatsen dat vrouwen niet bij het binnenkomen direct geconfronteerd worden met openlucht worst. En er zijn ook vrouwen die tegenwoordig met een plastuit aan de gang willen. Nou, ook prima. Ik zou mij er echt geen seconde druk om maken als er een vrouw naast mij staat te klooien met een plastuit.
De reden van deze snowflake (ik wil een speciaal toilet en dat het bouwen daarvan meer kost dan wat ze aan mij verdienen interesseert mij geen hol) vind ik een slechte. Maar eerlijk gezegd zou ik als ik de Efteling was ook gewoon vanaf nu besparen of de bordjes die aangeven of je een pik of een kutje dient te hebben om langs te mogen komen. Idioten die daardoor van slag raken hebben genoeg mogelijkheden elders.