SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Mijn vader vaart geregeld vlak langs haar villa. Dus we zijn al een stapje dichterbij. Nu nog een neopreen pak en inbrekersgereedschap voor je versieren.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou kunnen, maar hoe kom ik via die 6 connecties in haar enorme villa?
vertel mij meerquote:Op maandag 13 mei 2024 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn vader vaart geregeld vlak langs haar villa. Dus we zijn al een stapje dichterbij. Nu nog een neopreen pak en inbrekersgereedschap voor je versieren.
ik moet zeggen dat zo'n vrije maandag wel goed bevalt, maar goed, dat mocht ook wel na vorige weekquote:Op maandag 13 mei 2024 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
Werkdag eindelijk voorbij en maar één keer voor zo'n twee minuutjes in slaap gevallen Prima score.
waarop vaart hij?quote:
Lekkerquote:Op maandag 13 mei 2024 17:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat zo'n vrije maandag wel goed bevalt, maar goed, dat mocht ook wel na vorige week
Hoi Wilma.quote:
Ja, dus je stiekem in het water droppen is geen probleem. Misschien kunnen we via een paar connecties nog iemand bij de beveiliging van Taylor's huis vindenquote:
jij bent wel echt 1 van de rijkste mensen die ik ken, he?quote:Op maandag 13 mei 2024 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dus je stiekem in het water droppen is geen probleem. Misschien kunnen we via een paar connecties nog iemand bij de beveiliging van Taylor's huis vinden
Op US na natuurlijkquote:Op maandag 13 mei 2024 17:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent wel echt 1 van de rijkste mensen die ik ken, he?
Komt omdat fruit zo duur isquote:Op maandag 13 mei 2024 17:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me sterk. En dat mijn vader een jacht heeft wil niet zeggen dat ik daar verder iets mee te maken heb Krijg niet eens verjaardagscadeautjesquote:Op maandag 13 mei 2024 17:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmmmquote:Op maandag 13 mei 2024 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me sterk. En dat mijn vader een jacht heeft wil niet zeggen dat ik daar verder iets mee te maken heb Krijg niet eens verjaardagscadeautjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 13 mei 2024 17:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dan rijd ik met mijn cabrio van Brabant naar Bordeaux
Oh God, heb een paar enorme Kafke-fans op werk, dus dat nummer zal ik dan weer geregeld moeten horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Oké geen idee of je How I Met Your Mother gezien hebt maar in mijn hoofd zijn jij en je pa nu echt Robin en haar vaderquote:Op maandag 13 mei 2024 17:50 schreef kwiwi het volgende:
Mag al blij zijn als ie m'n geboortedatum weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |