Je spuit het 2 tot 3 maal per week en hebt dat helemaal geen zweet onder je oksels bij warme zonnige dagen??? Wat is dat voor een spul danquote:Op zondag 12 mei 2024 16:04 schreef babipangang het volgende:
Zelf ook overwogen, maar vanwege de kosten nog niet gedaan. Wel goede verhalen over gelezen.
Op dit moment gebruik ik odorex extra dry spray. Deze kan ik zeker aanraden. 2-3 keer week opspuiten en gewoon totaal geen zweet en geurtjes meer onder de oksels.
https://www.trekpleister.(...)GkmTpuBoCGggQAvD_BwEquote:Op zondag 12 mei 2024 16:19 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je spuit het 2 tot 3 maal per week en hebt dat helemaal geen zweet onder je oksels bij warme zonnige dagen??? Wat is dat voor een spul dan
Is dat niet gewoon super slecht voor je? Al dat vocht vasthouden, je zweet toch niet voor niets? Het lijkt of dit spul je poriën dicht lijmtquote:Op zondag 12 mei 2024 16:25 schreef babipangang het volgende:
[..]
https://www.trekpleister.(...)GkmTpuBoCGggQAvD_BwE
Dit spul werkt als een tierelier. Voor het slapen gaan een paar spraytjes en zelfs bij bloedheet weer geen last van zweet.
Het sluit de porien af inderdaad, maar zoveel plekken waar het zweet eruit kan. Verder geen bijwerkingen van dit spul, ook geen overmatig zweten op andere plekken.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:50 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon super slecht voor je? Al dat vocht vasthouden, je zweet toch niet voor niets? Het lijkt of dit spul je poriën dicht lijmt
Wow! Ga ik meteen proberen!!!quote:Op zondag 12 mei 2024 16:25 schreef babipangang het volgende:
[..]
Dit spul werkt als een tierelier. Voor het slapen gaan een paar spraytjes en zelfs bij bloedheet weer geen last van zweet.
Zweten heeft een functie maar overmatig zweten is gewoon doelloos en is vies.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:50 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon super slecht voor je? Al dat vocht vasthouden, je zweet toch niet voor niets? Het lijkt of dit spul je poriën dicht lijmt
Dat komt omdat het geen deodorant is maar anti- transparant. Ik heb het ook gebruikt maar overgestapt op Deoleen omdat de Odorex extra dry creme eruit ging. Ik vind een creme fijner en het is net zo duur. Ik gebruik het wel iedere dag na het douchen omdat ik dat frisser vindt. De okseltjes blijven droog en de crème is geurloos #topfanquote:Op zondag 12 mei 2024 16:25 schreef babipangang het volgende:
[..]
Tip: hou je okselhaar kort of weg en spuit dat spul er niet direct na het scheren op, dat kan best wel pijnlijk zijn.quote:
Daarom de cremequote:Op maandag 13 mei 2024 00:34 schreef babipangang het volgende:
[..]
Tip: hou je okselhaar kort of weg en spuit dat spul er niet direct na het scheren op, dat kan best wel pijnlijk zijn.
Tnx voor de tip zeg!quote:Op maandag 13 mei 2024 00:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat komt omdat het geen deodorant is maar anti- transparant. Ik heb het ook gebruikt maar overgestapt op Deoleen omdat de Odorex extra dry creme eruit ging. Ik vind een creme fijner en het is net zo duur. Ik gebruik het wel iedere dag na het douchen omdat ik dat frisser vindt. De okseltjes blijven droog en de crème is geurloos #topfan
Eigenlijk ben ik ook geen zweetnek maar wanneer ik buiten onder de zon loop en de temperatuur 23 graden of hoger is dan gaan de zweetkleppen onder mijn oksels als een gek open. Zonder dat ik stress ervaar, inspanning verricht of een overdreven warm gevoel heb. Lijkt wel alsof mijn lichaam direct op zonlicht reageert.quote:Op maandag 13 mei 2024 01:21 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Tnx voor de tip zeg!
Voor mijn werk zoek ik echt zoiets.
Witte blouse, groot restaurant en terras, warm weer....
Ik ben geen grote zweter, maar op zulke dagen kan ik ook wel wat extra hulp gebruiken.
deze ga ik ook eens proberenquote:Op maandag 13 mei 2024 00:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat komt omdat het geen deodorant is maar anti- transparant. Ik heb het ook gebruikt maar overgestapt op Deoleen omdat de Odorex extra dry creme eruit ging. Ik vind een creme fijner en het is net zo duur. Ik gebruik het wel iedere dag na het douchen omdat ik dat frisser vindt. De okseltjes blijven droog en de crème is geurloos #topfan
Ik heb zoiets (syneo5) wel eens gebruikt en het werkt goed, maar ik ging daardoor wel meer zweten op mijn rug.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:19 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je spuit het 2 tot 3 maal per week en hebt dat helemaal geen zweet onder je oksels bij warme zonnige dagen??? Wat is dat voor een spul dan
Meen je die? Natte rug is minder erg dan oksels joh. Oksels stinkt, plakt, brand, geeft af op je shirt. rug valt nog wel mee als shirtje los zit. Druppelt zo weg naar je achterstequote:Op maandag 13 mei 2024 13:36 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik heb zoiets (syneo5) wel eens gebruikt en het werkt goed, maar ik ging daardoor wel meer zweten op mijn rug.
Tja, dan heb ik liever natte oksels dan een natte rug. Voordeel van dat odorex spul is dat het ook weer uitwerkt, als het niet bevalt ben je er een paar dagen later weer vanaf.
Een natte plek op je rug vind ik ook niet echt fris staan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:31 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Meen je die? Natte rug is minder erg dan oksels joh. Oksels stinkt, plakt, brand, geeft af op je shirt. rug valt nog wel mee als shirtje los zit. Druppelt zo weg naar je achterste
Waarom ben ik hier nooit eerder achter gekomen? AL DIE JAREN!! Ik gebruik die depper nu voor de tweede week. Wat een geweldig wondermiddel! Mijn oksels blijven gewoon droog! Elke keer controleer ik het met mijn hand en kan het maar niet geloven dat ze droog zijn!quote:Op zondag 12 mei 2024 16:04 schreef babipangang het volgende:
Zelf ook overwogen, maar vanwege de kosten nog niet gedaan. Wel goede verhalen over gelezen.
Op dit moment gebruik ik odorex extra dry spray. Deze kan ik zeker aanraden. 2-3 keer week opspuiten en gewoon totaal geen zweet en geurtjes meer onder de oksels.
Ik gebruik nu een tijdje die Deoleen creme, dat werkt naar mijn idee wel een beetje en ik vind die creme ook best fijn. Maar ik heb denk ik toch iets heftigers nodig tegen mijn okselfonteinenquote:Op donderdag 23 mei 2024 22:52 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Waarom ben ik hier nooit eerder achter gekomen? AL DIE JAREN!! Ik gebruik die depper nu voor de tweede week. Wat een geweldig wondermiddel! Mijn oksels blijven gewoon droog! Elke keer controleer ik het met mijn hand en kan het maar niet geloven dat ze droog zijn!
Heb het zelf ook pas afgelopen jaar ontdekt NA AL DIE JAREN!quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:52 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Waarom ben ik hier nooit eerder achter gekomen? AL DIE JAREN!! Ik gebruik die depper nu voor de tweede week. Wat een geweldig wondermiddel! Mijn oksels blijven gewoon droog! Elke keer controleer ik het met mijn hand en kan het maar niet geloven dat ze droog zijn!
Ik heb dit wonderspul nu ook en het werkt gewoon!!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:56 schreef babipangang het volgende:
[..]
Heb het zelf ook pas afgelopen jaar ontdekt NA AL DIE JAREN!
Jawel, Seven Days. Dat bouw je op, dus eerst om de dag ‘s avonds aanbrengen en dan steeds een dag langer er tussen laten tot je (hopelijk) een week er tussen kunt laten. Wij gebruiken het nu al een paar jaar en nog steeds geen irritatie. Het houdt de boel goed droog. Tegen de geur werkt het gek genoeg niet, maar daarvoor gewoon een milde deoroller van Nivea gebruiken.quote:Op donderdag 26 september 2024 13:01 schreef Werkperd het volgende:
Nou beste mensen, een kleine terugkoppeling. Eerste week enal ging dus goed, super blij. Maar sindsdien zijn de bijwerkingen verergert en heb ik deze week besloten om ermee te stoppen. Het brandgevoel, prikken en jeuken is niet meer te doen. Vind het zo jammer, want dat ding werkt wel.
Zijn er geen alternatieven voor de Odorex die minder brand/jeukgevoel veroorzaken?
Ik heb Miradry gedaan en het is letterlijk het beste wat ik had kunnen doen. Om even de context te schetsen vanuit mijn situatie.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:26 schreef Werkperd het volgende:
Hallo,
Ik was op zoektocht of er iets te doen is tegen overmatige okselzweet en kwam MiraDry tegen. Het apparaat zou dmv geluidsgolven de zweetklieren uitschakelen. Natuurlijk zit daar een hele technologie achter. Volgens klinieken zou één behandeling al genoeg kunnen zijn. In sommige gevallen twee. Resultaat is permanent.
Ik vraag me af of dit allemaal wel waar is want het klinkt echt te goed om waar te zijn. Heeft iemand hier ervaringen mee? Het is wel prijzig maar als dit echt werkt dan wil ik het meteen laten doen!
Thanks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |