Erg matig.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:55 schreef Redefine het volgende:
Alle liedjes zijn nu weer geweest, nu is dan ABBA er weer. Echt een unaniem belachelijk goed idee wat ze daarvoor hadden.
Ik ken dat kind niet, is dat een neefje van je?quote:
Vooral dat ze ABBA alle dagen wel om de vijf minuten hebben genoemd. Om dan te komen met die gare Avatars, die dan slecht ingesproken zijn en niet eens synchroonquote:
Zo moeilijk zou het toch niet geweest zijn om een van Abba leden te strikken? Een van de mannen (Bjorn?) zat vorig jaar ook in een interval act.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:55 schreef Redefine het volgende:
Alle liedjes zijn nu weer geweest, nu is dan ABBA er weer. Echt een unaniem belachelijk goed idee wat ze daarvoor hadden.
Je zou denken van niet nee. Maar blijkbaar was het toch teveel werk.quote:Op zondag 12 mei 2024 03:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo moeilijk zou het toch niet geweest zijn om een van Abba leden te strikken? Een van de mannen (Bjorn?) zat vorig jaar ook in een interval act.
Was dan vol voor een door een oud winnaars gezongen ABBA medley gegaan. Heel cheesy, maar beter dan dit.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral dat ze ABBA alle dagen wel om de vijf minuten hebben genoemd. Om dan te komen met die gare Avatars, die dan slecht ingesproken zijn en niet eens synchroonOm daarna dan die oud winnaars het te laten zingen alsof je naar Eurovision In Concert zit te kijken ofzo
het stond groot op nos.nl , belachelijke kop en werkt juist als een rode lap op een stier, dit heeft Nemo niet nodigquote:Op zondag 12 mei 2024 03:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maarehm, als je dit liedje hoort, met echt hele goede zang, goede rap, etc ... hoezo halen zoveel mensen het dan in hun hoofd dat dit wint omdat deze persoon non-binair is?!
Ik snap daar echt niet veel van.
Onze "extreem-linkse" "staats-omroep"?quote:Op zondag 12 mei 2024 03:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
het stond groot op nos.nl , belachelijke kop.
Was met Conchita ook zoquote:Op zondag 12 mei 2024 03:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maarehm, als je dit liedje hoort, met echt hele goede zang, goede rap, etc ... hoezo halen zoveel mensen het dan in hun hoofd dat dit wint omdat deze persoon non-binair is?!
Had Måns 'Take a chance on me' laten zingen. Dat zou nog een leuke zelfspot zijn geweest.quote:Op zondag 12 mei 2024 03:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Was dan vol voor een door een oud winnaars gezongen ABBA medley gegaan. Heel cheesy, maar beter dan dit.
Pff ja, die nacht hier weet ik nog wel.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2024 03:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ja, daarvan zie je nu nog dat die gerekend wordt tot een van de politieke winnaars. Terwijl het gewoon een perfecte - maar wel voor ons zure - eurovisieact was met goede visuals, zang, uithalen.quote:
Ja, misschien nog een tandje heftiger omdat wij er 2e onder waren, en mensen vonden dat ons de winst door de neus was geboord omdat het niet mogelijk zou kunnen zijn dat RLAP een beter nummer was dan CATS, dus dan móést het wel vanwege 'man-met-baard-circus' zijn.quote:Op zondag 12 mei 2024 03:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff ja, die nacht hier weet ik nog wel.
Was niet gezellig meer wat er hier allemaal binnen kwam walsen om weet ik wat te spuien.
Hmm, heeft ook met tijdsgeest te maken. Het is moeilijk om een nummer uit 2024 in een scenario van 10 jaar geleden te plaatsen. Dat maakt het voor mij altijd lastig om dat te vergelijken.quote:Op zondag 12 mei 2024 03:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
Overigens was Nemo in bijna alle opzichten beter dan Conchita Wurst imho, maar dat terzijde.
Precies. Meen me ook nog te herinneren dat (kwam dag ofzo erna) in de kijkcijfers te zien was dat veel mensen in Nederland alleen rond de tijd dat Nederland optrad hadden gekeken en ik weet zeker dat daar veel figuren bijzaten die hier toen binnen kwamen stormen. Gewoon niks anders dan ons optreden zien en dan komen klagen dat er een onterechte winnaar is want whatever...quote:Op zondag 12 mei 2024 03:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja, misschien nog een tandje heftiger omdat wij er 2e onder waren, en mensen vonden dat ons de winst door de neus was geboord omdat het niet mogelijk zou kunnen zijn dat RLAP een beter nummer was dan CATS, dus dan móést het wel vanwege 'man-met-baard-circus' zijn.
Goede performance, prima nummer en de betekenis van het nummer bij de vormen van zingen (mannelijk en vrouwelijk.. de dualtiteit waar de artiest zelf ook mee te maken heeft, pastte prima allemaal.quote:Op zondag 12 mei 2024 03:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |