quote:Op zondag 12 mei 2024 09:21 schreef Spablauw214 het volgende:
Maar jongens, dat podium was dus tóch een teken hè 🇨🇭
Een dreigende beweging richting het doel.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik voorzie een DSQ want er is vast wel een oranje speler die een dreigende beweging maakt
Straks delen ze nog trappen uitquote:Op zondag 12 mei 2024 09:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een dreigende beweging richting het doel.
Dit kan niet meer misgaan!quote:
Inderdaad. Vooral omdat het incident zulke verstrekkende gevolgen heeft gehad voor iemand, ben je m.i. moreel verplicht om uit de doeken te doen wat er dan precies voor ernstigs gebeurd is in jouw ogen. Maar ik neem dat de EBU het meest kwalijk, eigenlijk. Die diskwalificeren, zeggen dat de versie van AvroTros niet klopt, maar vertellen niet hoe het volgens hen dan echt zit. Dat kan niet, maar ze doen het wel.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vind ik lafjes van haar. Als je andere lezing van de gebeurtenissen hebt, kom er dan mee naar buiten
Dit is wel mooi optimistisch, denken dat onze spelers het doel kunnen vinden om er een beweging naar te kunnen maken.quote:Op zondag 12 mei 2024 09:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een dreigende beweging richting het doel.
quote:Op zondag 12 mei 2024 09:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is wel mooi optimistisch, denken dat onze spelers het doel kunnen vinden om er een beweging naar te kunnen maken.
Misschien krijgen ze wel training van Martin Österdahl. Geen dreigende bewegingen!quote:Op zondag 12 mei 2024 09:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is wel mooi optimistisch, denken dat onze spelers het doel kunnen vinden om er een beweging naar te kunnen maken.
Maar hoe vaak is dat voorgekomen dat een heel team vooraf is gediskwalificeerd?quote:
McLaren werd eens geschrapt uit het kampioenschap. Grosjean werd gediskwalificeerd voor een race.quote:Op zondag 12 mei 2024 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hoe vaak is dat voorgekomen dat een heel team vooraf is gediskwalificeerd?
Vergeleken met de EBU is de FIA een hele eerlijke, doorzichtige organisatie qua beleid. Dat wil toch wat zeggen.quote:Op zondag 12 mei 2024 09:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
McLaren werd eens geschrapt uit het kampioenschap. Grosjean werd gediskwalificeerd voor een race.
Magnussen is ook bezig om een DSQ binnen te halen.
Ricky?quote:Op zondag 12 mei 2024 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er is veel Europapa gedraaid in verschillende versies.
Niks van de intervalacts meegekregen, want de live uitzending werd onderbroken. Dus werd er gelijk Europapa ingezet + andere ESF klassiekers. Lokale zanger van Leeuwarden kwam ook nog optreden.
Dit vind ik mooiquote:
Of hen had door het boegeroep nauwelijks door dat hen al punten kreegquote:Op zondag 12 mei 2024 10:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit vind ik mooi![]()
Wel lief ook van Nemo dat hij zich inhoudt
HEN!! Ik doe dit per ongeluk telkens foutquote:Op zondag 12 mei 2024 10:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit vind ik mooi![]()
Dat is wel eens voorgekomen, maar dan had het team ook duidelijk wat gedaan. HRT mocht een paar races niet starten omdat ze te langzaam waren in de kwalificatie bijvoorbeeld. Michael Schumacher moest een paar races missen omdat hij een zwarte vlag negeerde en lekker door bleef rijden. BAR moest een paar races missen omdat ze stiekem een tweede benzinetank hadden die niet was geleegd toen het gewicht van de auto werd gemeten bij een controle terwijl dat wel had gemoeten. Tyrrell is een jaar uir het kampioenschap gegooid toen bleek dat ze stiekem loden balletjes in de auto deden bij de pitstop om na afloop het minimumgewicht te halen. Allemaal prima en duidelijke redenen om iemand niet te laten starten.quote:Op zondag 12 mei 2024 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hoe vaak is dat voorgekomen dat een heel team vooraf is gediskwalificeerd?
Voor mij is het ook zeker nog geen automatismequote:Op zondag 12 mei 2024 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
HEN!! Ik doe dit per ongeluk telkens fout
Volgend jaar Danny Vera sturenquote:Op zondag 12 mei 2024 10:16 schreef NailQueen het volgende:
Deze week was een grote rollercoaster. Gelukkig zijn we geland met de juiste winnaar
Hij heeft de top 10 van de televote gehaald. Daar mag hij trots op zijn. En ik heb op hem staan dansen!quote:Op zondag 12 mei 2024 10:14 schreef aarontje112 het volgende:
Deze zal vast al voorbij zijn gekomen, maar wat een verschrikking moet het zijn geweest voor veel kandidaten:
[ x ]
Je ziet hen op het eind nog wel reageren, misschien hoorden zijn ook niets door al het gejoel.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit vind ik mooi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
ik denk inderdaad dat het geboe te veel is en dat het bij Nemo niet duidelijk was dat de 12 voor Zwitserland warenquote:Op zondag 12 mei 2024 10:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je ziet [hen] op het eind nog wel reageren, misschien hoorden zijn ook niets door al het gejoel.
Ik ookquote:Op zondag 12 mei 2024 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
HEN!! Ik doe dit per ongeluk telkens fout
Wat ze nu min of meer zeggen is; “Wij hebben het recht om deelnemers zonder opgave van redenen te diskwalificeren”. Het is daarmee een organisatie die wat aan facisme doet denken. ESF is toch een “liedjes”festival voor het volk en om Europa te verenigen. Nou, het is ze dit jaar mooi gelukt. Zonder opgave van reden een act, en daarmee een heel land, diskwalificeren.quote:Op zondag 12 mei 2024 09:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral omdat het incident zulke verstrekkende gevolgen heeft gehad voor iemand, ben je m.i. moreel verplicht om uit de doeken te doen wat er dan precies voor ernstigs gebeurd is in jouw ogen. Maar ik neem dat de EBU het meest kwalijk, eigenlijk. Die diskwalificeren, zeggen dat de versie van AvroTros niet klopt, maar vertellen niet hoe het volgens hen dan echt zit. Dat kan niet, maar ze doen het wel.
Ik denk het ook, als het meeviel, maar de EBU alsnog niet toegeeft.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet meer of ik het gisteren al gezegd heb maar ik denk dat we volgend jaar meedoen in de rest of the world vote.
Ik had liever de nummer 2 als winnaar gehad, maar dat had ik ook vorig jaar en in 2021 (en vast nog wel een paar keer)quote:Op zondag 12 mei 2024 10:16 schreef NailQueen het volgende:
Deze week was een grote rollercoaster. Gelukkig zijn we geland met de juiste winnaar
Hakkinen, Schumacher en Irvine, ofwel zo’n beetje de hele top van 1998, kregen allemaal in hetzelfde seizoen een race strafquote:Op zondag 12 mei 2024 10:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is wel eens voorgekomen, maar dan had het team ook duidelijk wat gedaan. HRT mocht een paar races niet starten omdat ze te langzaam waren in de kwalificatie bijvoorbeeld. Michael Schumacher moest een paar races missen omdat hij een zwarte vlag negeerde en lekker door bleef rijden. BAR moest een paar races missen omdat ze stiekem een tweede benzinetank hadden die niet was geleegd toen het gewicht van de auto werd gemeten bij een controle terwijl dat wel had gemoeten. Tyrrell is een jaar uir het kampioenschap gegooid toen bleek dat ze stiekem loden balletjes in de auto deden bij de pitstop om na afloop het minimumgewicht te halen. Allemaal prima en duidelijke redenen om iemand niet te laten starten.
Er is nog geen team geweest dat niet mocht starten omdat de coureur op weg naar de race door rood reed.
Ik had ook gehoopt dat hij zich niet gekwalificeerd hadquote:Op zondag 12 mei 2024 10:14 schreef aarontje112 het volgende:
Deze zal vast al voorbij zijn gekomen, maar wat een verschrikking moet het zijn geweest voor veel kandidaten:
[ x ]
Ik denk dat het wel echt is. Israël was duidelijk niet populair in de zaal, dus dan snap ik best extra gejuich als duidelijk wordt dat ze sowieso niet gaan winnenquote:Op zondag 12 mei 2024 10:27 schreef Nizno het volgende:
[ x ]
zal dit echt zijn geweest dat het juichen luider werd toen ze door hadden dat Oekraïne voorbij Israël was?
of is het gewoon een microfoondingetje geweest?
Why not?quote:Op zondag 12 mei 2024 10:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik had ook gehoopt dat hij zich niet gekwalificeerd had
De inzendingen die in de semi niet door waren waren stuk voor stuk slechter. Uit beide semis miste ik alleen Tsjechië en misschien Maltaquote:Op zondag 12 mei 2024 10:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik had ook gehoopt dat hij zich niet gekwalificeerd had
Niets is zeker meer.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:27 schreef Nizno het volgende:
[ x ]
zal dit echt zijn geweest dat het juichen luider werd toen ze door hadden dat Oekraïne voorbij Israël was?
Arrows 2002 herinner ik me vooral die farce van een kwalificatie vlak voor de stekker eruit ging. Expres te langzaam zijnquote:Op zondag 12 mei 2024 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hakkinen, Schumacher en Irvine, ofwel zo’n beetje de hele top van 1998, kregen allemaal in hetzelfde seizoen een race straf
Overigens is dat laatste volgens mij ook eens gebeurd, bij Arrows in 2002. Eentje reed door rood en eentje stapte te laat in de reserve auto
Dit klinkt wel als een publiek dat in juichen uit barst en niet als een volume dat omhoog gaatquote:Op zondag 12 mei 2024 10:27 schreef Nizno het volgende:
[ x ]
quote:Op zondag 12 mei 2024 10:52 schreef NailQueen het volgende:
Hadden we al gezegd dat @:ESF1Gamer en ik in het 8 uur journaal zaten?
Oekraine was gewoon een heel goed lied en zendt eigenlijk altijd kwaliteit. Enige probleem is dat het liedje van Oekraine vaak een beetje hetzelfde is.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:50 schreef Spablauw214 het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Al die sympathiestemmen voor Oekraïne zijn net zo goed kut als Israël dat de televote kaapt. Zo bijzonder was dat nummer niet.
quote:Op zondag 12 mei 2024 10:52 schreef NailQueen het volgende:
Hadden we al gezegd dat @:ESF1Gamer en ik in het 8 uur journaal zaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |