Ze hadden nog drie landen hoger dan Nederland, wie weet waren dat wel de Finnenquote:
Met diezelfde winnaar dan op plek 6...quote:Op zondag 12 mei 2024 02:05 schreef Em31 het volgende:
We werden trouwens tweede, vlak achter Israël, maar verder alsnog op plek 5 in de running order gezet.
Rraaarrrquote:Op zondag 12 mei 2024 02:05 schreef Em31 het volgende:
We werden trouwens tweede, vlak achter Israël, maar verder alsnog op plek 5 in de running order gezet.
Terecht dat Martin nog maanden nachtmerries aan ons zal hebbenquote:Op zondag 12 mei 2024 02:05 schreef Em31 het volgende:
Een winnaar en twee nummers twee in de eerste zes van de finale. Alleen in het hoofd van Björkman is dat een gebalanceerde volgorde.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:05 schreef Em31 het volgende:
In het hoofd van Björkmann is het altijd Sesamstraat.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een winnaar en twee nummers twee in de eerste zes van de finale. Alleen in het hoofd van Björkman is dat een gebalanceerde volgorde.
Volgens mij zei Twan eerder in de ding a dong podcast dat zij niet de uitslag weten van de semi's.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:05 schreef Em31 het volgende:
Doe maar effekes wisselen Martin.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Terecht dat Martin nog maanden nachtmerries aan ons zal hebben
Die heeft al genoeg boegeroep gehoord.quote:
Nee, maar Björkman zei dat hij zich baseerde op de bookmakers, en die hadden dit vrij scherp, zeker na het genot bij de RAI.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgens mij zei Twan eerder in de ding a dong podcast dat zij niet de uitslag weten van de semi's.
Dat was alleen SMS meen ik gelezen te hebben.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:09 schreef Strani het volgende:
Trouwens, de zogenaamde stemresultaten van Italië donderdag klopten niet helemaal. Die hadden bijvoorbeeld Albanië als derde staan maar dat was Zwitserland.
De officiële uitslag zullen ze niet weten. Maar ze weten denk ik wel ongeveer wat het geworden is. Waarbij ze bij Europapa met het aantal streams de populariteit wel konden raden.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgens mij zei Twan eerder in de ding a dong podcast dat zij niet de uitslag weten van de semi's.
Ah! Dat zou dan kunnen want die percentages lagen wel vrij dicht bij elkaar verder.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was alleen SMS meen ik gelezen te hebben.
En Israël op plek 6, even debiel voor een land dat 1e in de semi eindigtquote:Op zondag 12 mei 2024 02:05 schreef Em31 het volgende:
Ik begreep waarom je dat zei en vond het heel liefquote:Op zondag 12 mei 2024 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iets over dat ik zo blij was jou weer te zien als dikke knuffelbeer. Omdat we op onze eerste meet al een dikke knuffel deelden
Alleen zei ik dat laatste er niet bij![]()
![]()
Owh, fijn!quote:Op zondag 12 mei 2024 02:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik begreep waarom je dat zei en vond het heel lief
Begint er nu wel heel erg op te lijken dat ze de focus in deel 1 zoveel mogelijk van Israël wilden afhalen.quote:
We hebben freaky digitale versies gezien van ABBA met daaronder stemmen van 50 jaar later om het nog enger te maken. Het is bij jou ook nooit genoeg hèquote:Op zondag 12 mei 2024 02:13 schreef Em31 het volgende:
Trouwens, dit was toch echt een behoorlijke saaie show?die opening ook, wtf? Alles was underwhelming dit jaar.
Op plek 2 en 6 werden de nrs 1 van de semi's gezet en op plek 5 de nr 2 van semi 2quote:
Denk eens terug aan Björkman die blij was dat Eurovisie terug is in Zweden, dan werd het eindelijk weer eens goed georganiseerd... wow, karma is a bitch.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:13 schreef Em31 het volgende:
Trouwens, dit was toch echt een behoorlijke saaie show?die opening ook, wtf? Alles was underwhelming dit jaar.
Ja waar was Måns Zelmerlöw?quote:Op zondag 12 mei 2024 02:13 schreef Em31 het volgende:
Ja eens. Al was de presentatie zelf wel goed. Van de interval en overige acts was eigenlijk alleen die van donderdag echt goed.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:13 schreef Em31 het volgende:
Dit geeft toch wel aan dat Martin ook wel zin had in een paar weken Dubrovnik volgend jaar.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig doet de EBU niet aan manipulatie.
Het ging wel redelijk vlot uiteindelijk. Maar erg matig inderdaad. Eigenlijk niets memorabels.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:13 schreef Em31 het volgende:
Om daarna naar karaokende oud winnaars te gaan.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
We hebben freaky digitale versies gezien van ABBA met daaronder stemmen van 50 jaar later om het nog enger te maken. Het is bij jou ook nooit genoeg hè
*Österdahlquote:Op zondag 12 mei 2024 02:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Denk eens terug aan Björkman die blij was dat Eurovisie terug is in Zweden, dan werd het eindelijk weer eens goed georganiseerd... wow, karma is a bitch.
Interval in semi 2 was ook prima.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja eens. Al was de presentatie zelf wel goed. Van de interval en overige acts was eigenlijk alleen die van donderdag echt goed.
Ja, volgend jaar lekker in een Airport hotel in Zürich ofzo. Daar word je niet blij van.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit geeft toch wel aan dat Martin ook wel zin had in een paar weken Dubrovnik volgend jaar.
Dat was eerder Zagreb of Rijeka geweestquote:Op zondag 12 mei 2024 02:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit geeft toch wel aan dat Martin ook wel zin had in een paar weken Dubrovnik volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |