Dat lijkt mij eerder een foutje te zijn.quote:
Ze had nagellak op in de kleuren van Palestina.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eerder een foutje te zijn.
Ah. Dan zullen ze het bewust wel hebben weggelatenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze had nagellak op in de kleuren van Palestina.
Dat geldt eigenlijk voor al haar nummers buiten het ESF om.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:40 schreef Fred_B het volgende:
Oh Loreen nu. Dat is echt verschrikkelijk.
Dat is buiten de show om he.quote:
Portugal gaat wel goed genoeg scoren voor P17quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Portugal of Servië dan. Echt niet allebei.
Wat een vunzigheid toch allemaal weerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
Hier in de gaybar vonden we allemaal dezelfde het geilst
Was jij de gelukkige?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
Hier in de gaybar vonden we allemaal dezelfde het geilst
Dat denk ik ook wel. En Servië heeft nog wat buren voor wat punten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Portugal gaat wel goed genoeg scoren voor P17
Zweden zijn toch altijd bescheiden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:42 schreef sportfreak het volgende:
Ligt het aan mij over zijn de intervals wel erg veel zelfbevlekking van de Zweden en Petra Made in het bijzonder?
Eens.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:40 schreef Fred_B het volgende:
Oh Loreen nu. Dat is echt verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |