Opmerkelijk dat Israël daar niet zo hoog staat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:43 schreef Fred_B het volgende:
Live Facebook statistieken van Tellystats
1. Kroatië
2. Frankrijk
3. Italië
4. Zwitserland
5. Griekenland
Vind iemand die net zoveel van je houdt als de Zweden van zichzelf.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:42 schreef sportfreak het volgende:
Ligt het aan mij over zijn de intervals wel erg veel zelfbevlekking van de Zweden en Petra Made in het bijzonder?
Is dat alleen de reacties op Facebook?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:43 schreef Fred_B het volgende:
1. Kroatië
2. Frankrijk
3. Italië
4. Zwitserland
5. Griekenland
Prima top 5 wmbquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:43 schreef Fred_B het volgende:
1. Kroatië
2. Frankrijk
3. Italië
4. Zwitserland
5. Griekenland
Waar zien we dit?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:43 schreef Fred_B het volgende:
1. Kroatië
2. Frankrijk
3. Italië
4. Zwitserland
5. Griekenland
Nee, maar mensen stemmen niet op het liedje.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat Israël daar niet zo hoog staat.
Ja, ik lees een beetje mee hier en op Twitter. Ben blij als ik straks naar bed kanquote:
En ik maar denken dat mensen die het bliep bliep kutfestival noemen nu ineens geintresseerd waren omdat ze het zo een goed nummer vonden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar mensen stemmen niet op het liedje.
Dat vindt Caroline van der Plas wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:47 schreef Momo het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mensen die het bliep bliep kutfestival noemen nu ineens geintresseerd waren omdat ze het zo een goed nummer vonden.
En Geert Wildersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vindt Caroline van der Plas wel.
Ach we moeten nog anderhalf uur.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:48 schreef Spablauw214 het volgende:
Moet zeggen dat er meer vaart in de show zit dan vorig jaar. Toen vond ik het voor het eerst echt een lange zit. Dat valt me vanavond nog mee.
Ja, maar die had ik de vorige keren al genoemdquote:
Ik hoop maar dat die een goed beeld hebben van de televotequote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:50 schreef Strani het volgende:
Zelfs Zwitserland weer bijna langs Israël bij de bookmakers.
Tsja, mensen luisteren toch voor het beste liedje om de winnaar te raden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:50 schreef Strani het volgende:
Zelfs Zwitserland weer bijna langs Israël bij de bookmakers.
Ik vrees er voor hoor. Je kunt het nu niet aflezen aan het aantal views/streams/e.d., dus dat maakt het wrs lastiger voor de bookmakers. (ik bedoel voor Israel)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat die een goed beeld hebben van de televote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |