Normaal gesproken niet echt Israël fans (ook geen anti trouwens).quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, al heb ik geen idee van wat Letland of Moldavië ofzo gaat doen.
Dat sowieso, maar in hoeverre het onderwerp ze interesseert en oproept te stemmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat die juist makkelijker te kapen zijn omdat er zo weinig mensen stemmen daar
Noorwegen gaat echt niet onderaan eindigen. Georgië en Letland daarentegen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:33 schreef Koen66 het volgende:
Onderin wordt het dringen denk ik met Duitsland, UK, Luxemburg en wmb ook Noorwegen
Hier ook momenteelquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:33 schreef NailQueen het volgende:
Hier in Leeuwarden is de stekker eruit getrokken en horen we esf hits
Sneuquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:33 schreef NailQueen het volgende:
Hier in Leeuwarden is de stekker eruit getrokken en horen we esf hits
Luxemburg, Spanje, Slovenië, Oostenrijk, Estland als bottom 5 kan primaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Noorwegen gaat echt niet onderaan eindigen. Georgië en Letland darentegen.
Je vond Duitsland en de UK goed?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Luxemburg, Spanje, Slovenië, Oostenrijk, Estland als bottom 5 kan prima
Zou zomaar kunnen ja. Al mis ik Duitsland in je rijtje.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat gaat niet over wat hij vindt, maar wat die verwacht he.quote:
Ik denk dat Spanje het beter gaat doen dan we denken. Ik heb 'm ook (net) in m'n top 10 gezet. (Van wat ik verwacht, niet van wat ik hoop)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik gok 14e ofzo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat Spanje het beter gaat doen dan we denken. Ik heb 'm ook (net) in m'n top 10 gezet.
UK, Portugal, Servië, allemaal kandidaten voor de bottom 5.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Noorwegen gaat echt niet onderaan eindigen. Georgië en Letland daarentegen.
Portugal of Servië dan. Echt niet allebei.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
UK, Portugal, Servië, allemaal kandidaten voor de bottom 5.
Echt zo’n fanfavoriet die uiteindelijk geen deuk in een pakje boter slaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:36 schreef Koen66 het volgende:
Denk dat Spanje niet extreem slecht gaat scoren,
Nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga weer op huis aan, nog drama gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |